Wanneer beste klussen?Net paar dgn voor eisprong?

05-02-2009 09:54 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

wanneer kan je nou het beste vrijen?? Is dat net voor de eisprong? Paar dagen voor de eisprong?

HELP!
Hoe is die beeb dan in godsnaam in je buik gekomen Ring?
quote:Miss Moneypenny schreef op 05 februari 2009 @ 11:32:

Ik krijg de indruk dat zo ongeveer iedereen met ovulatietesten in de weer is.Ja, da's hip. Je moet wel bijblijven hoor, MMM! Anders wordt je zo de groep uitgekeild.
Ik ga voor het T-shirt met lollige opdruk.

Nu gaan wij momenteel voor de eerste, dus heb ik geen kind dat ik een T-shirtje met daarop grote broer/grote zus kan aantrekken.

Ik doe er denk ik zelf maar een aan,

voorkant: Nee, ik ben niet vet,

achterkant: me hubbie heeft me vol gespoten
Ik heb serieus waar een geboortekaartje gezien waarop men werd uitgenodigd de baby te komen bewonderen onder het genot van een glaasje vruchtwater en een stukje moederkoek.

Heel aparte humor
quote:Miss Moneypenny schreef op 05 februari 2009 @ 11:36:

voorkant: Nee, ik ben niet vet,

achterkant: me hubbie heeft me vol gespoten Die is goed! Vooral bij ouderwetsch nette schoonfamilie. Geweldig idee!
Dat rijmt niet MM.
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 11:35:

Hoe is die beeb dan in godsnaam in je buik gekomen Ring?Met een trekveer? Voor verstoppingen? *slaat wat door in klusartikelen*
quote:kimm schreef op 05 februari 2009 @ 11:37:

Ik heb serieus waar een geboortekaartje gezien waarop men werd uitgenodigd de baby te komen bewonderen onder het genot van een glaasje vruchtwater en een stukje moederkoek.

Heel aparte humor Heb jij een kaartje van Tom Cruise gekregen?!
Nieuw topic: "wat gebeurt er met mijn heffingskorting bij eenmalige klus?"
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 11:35:

Hoe is die beeb dan in godsnaam in je buik gekomen Ring?Gewoon. Je weet wel. Dus. Iets met een bloem en een bij. Geloof ik. Dûh! Niet opgelet bij biologie ofzo?
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 11:38:

Dat rijmt niet MM.

Oke dan, een rijmende versie:

Nee ik heb niet teveel gevroten

Me hubbie heeft me volgespoten

quote:Nikki34 schreef op 05 februari 2009 @ 11:39:

Nieuw topic: "wat gebeurt er met mijn heffingskorting bij eenmalige klus?" Even kijken.
Bij mij op school hadden ze het over rode kool hoor!
Ben gelukkig niet de enige waarbij de haren overeind gaan staan. Nou ben ik zwanger en misselijk.... Maar ik krijg echt kotsneigingen!!! Klussen??????????????????
Jaaaa MM, prachtig
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 11:38:

[...]

Heb jij een kaartje van Tom Cruise gekregen?!Nee, hoezo had die dat dan ook op het geboortekaartje?
Volgens mij heb je recht op behoorlijk wat toeslagen als je de klus goed hebt afgerond.
Een klus met een factuur gaat het over
Nee Kimm, ze vreten toch placenta's bij de SC.
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:31:

Overigens hoef je tegenwoordig niet eens meer te wachten op je NOD. Je hebt testen die je al kan doen een week voor je NOD is. Net na het klussen, zeg maar. Het zaad borrelt nog achter je ogen terwijl de test dan al weet dat je zwanger bent.
Precies MM, dat zou ik ook zeggen.
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 11:43:

Nee Kimm, ze vreten toch placenta's bij de SC.Whaa is dat zo? Nooit geweten, ik weet eigenlijk niks van die secte.
Verder dan die placenta en dat ze niet sporen kom ik ook niet

O en dat de science fiction boeken van de Grote Leider best te verhapstukken zijn
quote:Spinster schreef op 05 februari 2009 @ 10:05:

[...]

Nog zo'n walgelijke benaming. Ik mag hopen dat jullie deze termen niet tegen jullie mannen gebruiken want dan begrijp ik wel waarom het er nog niet van gekomen is.

Beetje late reactie terug..................ben aan het werk????

Maar eh.............als ik met deze woorden bij man aankom schopt hij me denk ik het bed uit! Wilde gewoon even in de woorden van TO blijven................
Southpark heeft er een aflevering over. Aan het einde staat er zoiets als: 'dit is echt niet aan onze zieke geest ontsproten, dit is echt wat de Scientology leden geloven.'

Stan blijkt daarin de reïncarnatie te zijn van Ron Hubbard, de grondlegger. Omdat zijn 'thetan levels' extreem hoog zijn. Affijn, in die aflevering wordt uitgelegd wat Scientology echt geloofd. Het heeft veel te maken met aliëns. Weird.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven