Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 04 mei 2017 @ 13:20:

[...]

Haha, ik weet het via andere weg, maar zou het nooit durven gebruiken, nog geen derde!Mijn eerste nick op Viva was mijn naam met een getal erachter. Degenen die ik al uit die tijd ken noemen me nog steeds Mir, en dat mag van mij.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 04 mei 2017 @ 14:29:

[...]

Mijn eerste nick op Viva was mijn naam met een getal erachter. Degenen die ik al uit die tijd ken noemen me nog steeds Mir, en dat mag van mij.Ah, op die fiets. Eh... scooter.
Is de werkdag al om?
Voor mij nu wel Aza! En het is meteen ook weekend voor mij. Lukt het niet bij jou?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben naar kat gegaan, had ik niet moeten doen. Hij was helemaal overstuur...
Prrrr, mauw miawwwww.
Ah gosh, arm beestje! En arme jij
Wat naar Jane
Oh Jane wat naar. Wat bedoel je met overstuur? Heb je de DA gesproken? Slaat de behandeling aan? Is er een prognose?
Hij ging continue hard miauwen en wou mee...zijn hokje was vol met plas en stonk.

Mijn hart brak echt! Ik voel me nu nog ellendiger dan voorheen...echt shit.

Nee, ik heb de arts niet gesproken maar olgens assistente gaat het redelijk goed.

Morgenochtend gaan ze die katheter eruit halen en dan bellen ze me.

Echt heel dom van me om te gaan, ik had eigenlijk in mijn gedachte dat hij oke is maar niet dus.

Het spijt me zeer dames dat ik alleen over mijn kat piept maar het zit mij zo dwarst.
Prrrr, mauw miawwwww.
Maar eerlijk, na een vette lange huilbui op straat

Weet ik nu zeker dat ik alles aan doe om hem geen pijn te mogen lijden, hopelijk nooit meer...

Mijn arme baby
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane lieverd. Ik gaf je het advies om wel te gaan. Uit eigen ervaring dat poes die haar heupjes gebroken had na een val opgenomen werd en veel rustiger was nadat ze mij gezien had. 't Spijt me dat het bij jou anders uitpakte maar zeker niet dom van je om te gaan. Zijn hokje zo vies; dat vind ik heel treurig en dat ken ik niet van de kliniek waar de mijne was. Dat zou mij zorgen baren.

En niets 'gepiep'. Een huisdier dat zo lang deel van je leven uitmaakt heeft invloed op je leven. Man en ik merken na een week al dat we zonder katten minder ontspannen en gezellig zijn en dat we ondanks het verdriet echt weer poezen in ons leven willen.
Oudblond, jouw advies en van andere om te gaan was goed bedoelt...

Ik wou sowieso al gaan want ik mis hem echt ontzettend maar ik had me beter moeten voorbereiden

wat ik daar kon aantreffen.

Mijn kat was 3 jaar geleden ook geopereerd en hij zat toen peaceful in zijn schone hokje en die beeld had ik dus in mijn gedachte.

Kat en ik moeten nog even doorbijten, hopelijk mag hij morgen naar huis.

(Vriend en zoon vinden het ook erg maar ik ben overbezorgt)

Goed...ik ga maar eens koken en wat schoonmaken.

Voor jou Oudblond en andere dames
Prrrr, mauw miawwwww.
...
quote:Filee_ schreef op 04 mei 2017 @ 19:30:

Ik zwaai jullie uit, want ik ga hier niet meer schrijven.Overdrijf niet zo.
quote:Filee_ schreef op 04 mei 2017 @ 19:30:

Ik zwaai jullie uit, want ik ga hier niet meer schrijven.

Wel elders op het forum? Of op heel Viva niet?
Nee Filee, blijf aub!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Filee_ wijzigde dit bericht op 04-05-2017 19:34 met 105%: Laat maar, was domme keuze.

Gewoon in het vervolg wat beter nadenken voor je iets schrijft, dan komt het vast goed
Filee je hoeft toch niet gelijk te stoppen. Het was niet handig wat je deed misschien, nu klaar en gewoon verder gaan.

En wat LV zegt, niet te moeilijk doen hoor.
quote:Jane-Ice schreef op 04 mei 2017 @ 18:48:

Hij ging continue hard miauwen en wou mee...zijn hokje was vol met plas en stonk.

Mijn hart brak echt! Ik voel me nu nog ellendiger dan voorheen...echt shit.

Nee, ik heb de arts niet gesproken maar olgens assistente gaat het redelijk goed.

Morgenochtend gaan ze die katheter eruit halen en dan bellen ze me.

Echt heel dom van me om te gaan, ik had eigenlijk in mijn gedachte dat hij oke is maar niet dus.

Het spijt me zeer dames dat ik alleen over mijn kat piept maar het zit mij zo dwarst.

Wat naar Jane

Dat zijn hokje vies was is te verklaren natuurlijk. Door de katheter druppelt hij de hele dag door. Dat is niet bij te houden.

Maar wat verdrietig

Hopelijk morgen weer lekker bij je thuis.
Was vanavond een hapje gaan eten met een vriendin/oud collega. Om 20:00 uur ging muziek uit in het restaurant en (bijna) iedereen hield zijn mond en stopte met eten/drinken. Op één stel na, dat onverstoorbaar door ratelde en at. Stuitend vond ik het en heb er wat van gezegd maar het mocht niet baten. Er werd rustig door gekakeld over dat het feit dat het nu al 20:00 uur was

Lady, Jane ( )dikke knuffel voor jou, zo verdrietig als het niet in orde is met je huisdier
Filee, ik wens je sterkte, jammer dat je er op dit moment in je leven voor kiest hier te vertrekken.

Misschien tot ziens.
Mij was 8 uur ook helemaal ontgaan. Vandaar mijn grapje over androids waar de batterijen van op waren
quote:takkentrol schreef op 04 mei 2017 @ 21:02:

Was vanavond een hapje gaan eten met een vriendin/oud collega. Om 20:00 uur ging muziek uit in het restaurant en (bijna) iedereen hield zijn mond en stopte met eten/drinken. Op één stel na, dat onverstoorbaar door ratelde en at. Stuitend vond ik het en heb er wat van gezegd maar het mocht niet baten. Er werd rustig door gekakeld over dat het feit dat het nu al 20:00 uur was

Lady, dikke knuffel voor jou, zo verdrietig als het niet in orde is met je huisdier Oh wat vreselijk die mensen. Hier was het stil, binnen en buiten. Alleen wind en vogels kon je horen.
quote:Renaissance schreef op 04 mei 2017 @ 21:04:

Mij was 8 uur ook helemaal ontgaan. Vandaar mijn grapje over androids waar de batterijen van op waren Hier waren er gewijzigde trainingstijden en vervallen bushaltes dus we hielden er gisteren al rekening mee.
quote:takkentrol schreef op 04 mei 2017 @ 21:02:

Lady, dikke knuffel voor jou, zo verdrietig als het niet in orde is met je huisdier

Belachelijk.

Bij mij op het werk werd er om 19,45 een bandje op de telefoon gezet dat we om 20.05 weer beschikbaar waren. Wij namen geen telefoon op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven