Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 04 mei 2017 @ 11:35:

Misschien moet ze eerst een keer nadenken voor ze wat roept. Dit was niet de eerste keer dat ze dat deed bij A.

Als A wil dat iemand het weet is ze prima in staat om dat zelf te zeggen, evt middels PB.O, dat heb ik helemaal gemist. Story of my life...
Yas ik geef volgende keer geen antwoord op jouw vragen. Dan moet je de berichten zelf maar terug lezen
quote:Filee_ schreef op 04 mei 2017 @ 11:55:

Yas ik geef volgende keer geen antwoord op jouw vragen. Dan moet je de berichten zelf maar terug lezen En jij bent weer terug omdat?
quote:sssssst schreef op 04 mei 2017 @ 11:55:

[...]

En jij bent weer terug omdat?A zelf ook aan het nickhinten was en mijn ban daarom is teruggedraaid omdat dat de Mods was ontgaan.
quote:Filee_ schreef op 04 mei 2017 @ 11:57:

[...]

A zelf ook aan het nickhinten was en mijn ban daarom is teruggedraaid omdat dat de Mods was ontgaan.Oké, maar kennelijk was er dan ook een stafferT. Jammer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er weer bent Filee
En sorry Azarole. Dat plaatje was inderdaad niet gepast.

Tsjonge, wat een lullige actie. Je kan het toch gewoon zeggen als je vindt dat iemand te ver gaat?! Ik hoop niet dat die staffert een van de vaste schrijfsters hier is. Bah!

En een voor Bun en Jane.
Ik was het in ieder geval niet.

Ik heb eerder in het topic eens gezegd dat ik een ander stuk fruit was, inderdaad. .
Als iemand het gewoon had gezegd, had ik het zo verwijderd. Geen probleem en ik deed het om Yas te helpen.

Maar ik heb ervan geleerd.
quote:rosanna08 schreef op 04 mei 2017 @ 09:12:

sorry Filee, maar Aza heeft niet voor niks een andere nick genomen, ik vind het niet aan jou om dit te onthullen En dit dan Filee?!?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Pas maar op! Door jou eigen hint laatst wist ik inderdaad dat jij het was
quote:-Kia-Ora- schreef op 04 mei 2017 @ 12:39:

[...]

En dit dan Filee?!?Waarom hint ze dan zelf ook naar haar vorige nick?
Voor hier is dat niet zo moeilijk .

En mocht het nu ineens zo zijn dat men me kan koppelen etc, dan ga ik voor totaal wat anders. Deal?
Ik stel even een Kumbaya-sessie voor (mijn oude motto)!!

quote:Filee_ schreef op 04 mei 2017 @ 12:40:

[...]

Waarom hint ze dan zelf ook naar haar vorige nick?Jij zegt dat niemand je aanspreekt hierover! Dat is wel gebeurt. En daarbij het is aan de forummer zelf om het wel of niet te delen. En aan niemand anders.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Hunniebunnie schreef op 04 mei 2017 @ 10:20:

Jongens, ik heb even een knuffel nodig. Vandaag is/was mijn moeders verjaardag. Beuh.... Hé, das toevallig, mijn moeder zou vandaag ook jarig zijn.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Hunnie en Solo
Life is short. Eat dessert first.
Solo: Ook voor jou (En ja, duik maar weg, als je wil)
quote:doornroosje9 schreef op 04 mei 2017 @ 12:49:

Hunnie en Solo Ik hoef geen knuffel hoor. Mijn moeder was al zo lang 'weg' voordat ze overleed dat ik er ook vandaag geen moeite meer mee heb.
quote:Azarole schreef op 04 mei 2017 @ 12:50:

Solo: Ook voor jou (En ja, duik maar weg, als je wil)Ik heb alle genickhint gemist, dus geen idee wie je hiervoor was. Maar dus zeker een bekende als je weet dat ik niet zo'n knuffelaar ben.
quote:Solomio schreef op 04 mei 2017 @ 12:47:

[...]

Hé, das toevallig, mijn moeder zou vandaag ook jarig zijn.

Jij ook een knuf, Solo

Oeh, oppassen geblazen nu. Ik had alweer bijna m'n favoriete nick voor je gebruikt.
quote:yette schreef op 04 mei 2017 @ 12:53:

[...]

Jij ook een knuf, Solo

Oeh, oppassen geblazen nu. Ik had alweer bijna m'n favoriete nick voor je gebruikt.Alle ex-Barrers mogen mijn halve ex-nick gebruiken hè. Ik ben niet zo moeilijk.
quote:Azarole schreef op 04 mei 2017 @ 12:31:

Ik was het in ieder geval niet.

Ik heb eerder in het topic eens gezegd dat ik een ander stuk fruit was, inderdaad. .Dat plus een andere hint voordat hier het kwartje viel. Ik onthoud de nieuwe naam nu ook bijna, maar Aza vind ik ook wel een mooie afkorting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven