Borstvoeding/kinderwens, eind 2016

30-10-2016 14:00 1384 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg van het vorige topic, nu met algemeen account.

Geef je borstvoeding, of ben je hier onlangs mee gestopt, en wil je voor een kindje gaan? Dan ben je van harte welkom om mee te kletsen!

De zwangeren onder ons! :cheer2:
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: Uitgerekende datum Bijzonderheden
Mayolijn 28 Mei 2015 7 januari 2018 :heart:
Nienemunt 24 December 2015 18 maart 2018 :heart:
Worteltaart 36 April 2016 21 maart 2018 :heart:

BEVALLEN! :love:
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: Tweede kindje :duckie:
Fee90 27 Februari 2016 1 augustus 2017
GMS 30 Februari 2016 29 september 2017
es1984 32 Oktober 2015 25 november 2017
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:05
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
69.83% gewijzigd
Zal Marie87 deze maand een eisprong hebben?

Beer+KLaver+Sterren

Onverwachte fysieke kracht( Complex)

Verbetering Vruchtbaarheid ( Intrigerend)

Inspirerende Overvloed ( Startblokken)

Ook jouw reading had twee zessen, maar dan 2 rode wat het woord : "samenkomen" toevoegt

Nou, ik ben zeker geïntrigeerd door deze legging!:D

Ik denk nl dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op een vruchtbare start en de laatste kaarten duiden op kansen en wensen die uitkomen, dus of de overvloed slaat op een hevige menstruatie;) Maar het eerste gevoel was.. Zou ze zwanger raken deze maand?

En omdat de twee zessen op samenkomen wijzen, laat dat dus zien dat timing en mogelijkheden kloppen deze maand.

Dus ja, zeker een eisprong maar wellicht zelfs een bevruchting.

Dus ben héél benieuwd.
Thanks Fee! Super lief dat je zo veel tijd voor mij/ons vrijmaakt om die leggingen te doen . En interessant wat je vindt voor mij. Ik moet nu weer verder werken, maar wilde dit alvast even laten weten. Dus ik reageer later uitgebreider
Fee, nog over je eigen situatie toendertijd, dat lijkt me best heftig, dat telkens die doodskaart naar voren kwam. Al heeft dat waarschijnlijk meer interpertaties dan letterlijk de dood, zoals je zelf ook aangeeft met het doodzwijgen. Begrijp ik het goed dat je een confrontatie uit de weg bent gegaan/je niet hebt laten verleiden om op iets in te gaan wat je erg raakte? Ik vind het heel bijzonder om te lezen hoe jij hebt ervaren dat je je zwanger voelde. Net zoals je eerder ergens zei dat je dacht dat het een meisje was in je huidige zwangerschap, omdat het minder 'vreemd' aanvoelt. Ik ben helemaal niet zo in touch met mijn lichaam. Het is meer een gebruiksobject

Es, ik hoop dat jullie snel jullie droomhuis vinden! Is het een lastige markt waar jullie wonen? Hebben jullie een 'lastige'/uitgesproken smaak?

En dan over de legging die je voor mij hebt gedaan Fee (nu moet ik door Moiwichtjes ook aan het kledingstuk denken ), ik moet zeggen dat ik het topic al hoopvol in de gaten hield voor de 'uitslag', haha, maar dit had ik eigenlijk niet verwacht. Nu moeten we het nog waarmaken natuurlijk

Kan je me iets aanraden om te lezen hierover? Ik wil graag begrijpen hoe je uit die kaartcombinaties die antwoorden haalt. Moet ik het zien als een totale combinatie van de kaarten, of zijn ze ook per stuk alleen te lezen? Dus vertaal je bijv. beer naar fysieke kracht, of is het de combinatie?
Ja zoiets Marie, contact afgehouden wat gegarandeerd voor onrust had gezorgd.

En inderdaad, doordat deze zwangerschap minder "indringend" voelde neigde ik erg naar een meisje. Ik had NL wel weer dat zelfde gevoel gehad tijdens een nachtvoeding, maar veel minder intens. Een mildere inbreker ofzo haha!

Over de kaarten, ja de druk is nu hoog hè, geen kans onbenut laten:p

Met lenormand gaat het altijd om de combinaties en er zijn best wel wat tradities waardoor je tegengestelde betekenissen kan vinden. Maar dat is met tarot ook, al duid ik die zelf zonder betekenissen.

Ik vertrouw er op dat de lenormand kaarten naar boven zijn gekomen die kloppen met de betekenissen zoals ik ze ken.

Elke kaart heeft een kern betekenis maar door de blend en de context krijgen ze kleur en worden de mogelijke betekenissen beperkt.

Beer staat voor kracht , power, intimiderend en nog wat woorden. Door de klaver ernaast, een echte gelukskaart , die voor onverwachte gelukjes, wendingen, vruchtbaarheid, kansen, gokken kan staan wordt de kracht van de beer positief. Zou er een negatieve kaart naast liggen als de sluwe vos dan heb je dus met een manipulatieve kracht te maken. En zo zijn de combinaties eindeloos en dan is het invoelen en dubbelchecken welke kant het op moet.

Met de reading van Es ging ik bijvoorbeeld later twijfelen, want kind heb ik als de geboorte geduid omdat de zwangerschap reden van verhuizen is, maar kan ook op een nieuw begin duiden. Nu verandert dat de kern van de reading niet, nieuwe huis gaat mogelijk zijn, maar dit is voor mij heel leerzaam om te herkennen wanneer ik juist invoel en wanneer ik teveel in hoofd zit. Daarom zeg ik er ook duidelijk bij welke kaarten het zijn en de kernbetekenissen en dan pas mijn duiding.

Kan je dus even niet iets aanraden om te lezen omdat ik de betekenissen en methodes in de loop der jaren heb verzameld vanuit de verschillende stromingen in de lenormand.
Marie, ik hoop het ook! Wij wonen nu nog huur en hebben maar 2 slaapkamers welke nu dus allebei bezet zijn. Met nog een kleine op komst zit er gewoon wat meer haast achter. We willen wel een fijne buurt, voldoende kamers en eigenlijk instapklaar. Zijn allebei geen klussers. En gezien het feit dat ik onverwacht al bijna 3 maanden ben, is er niet super veel tijd want hoogzwanger verhuizen lijkt me ook geen pretje...

Wat een mooie legging voor jou trouwens! Zou mooi zijn!

Fee het klinkt ingewikkeld, knap als ik het zo hoor en interessant! Ook het feit dat je achteraf kan denken, of zou het dit betekenen? Heb je er lang over gedaan om het onder de knie te krijgen?
Leuk om te lezen fee! Ik moet zeggen dat ik de mogelijkheid tot hevige menstruatie ook niet uitsluit, haha. Ben dan niet ziek geworden of aan het worden (denk ik), maar ik voel me nog steeds gewoon raar. Duizelig, minder eetlust. Dus ik dacht dat het misschien aan vitamine-gebrek lag en ben maar weer begonnen aan die vitaminen voor tijdens kinderwens, zwangerschap en borstvoeding. Wie weet mag het wat baten. En anders misschien toch maar de huisarts gaan bellen als het niet duidelijk aan iets gelinkt is (dus ook bijvoorbeeld menstruatie).

Es, wij wonen nu ook in een huurwoning met 2 slaapkamers. Hoewel dat voor ons geen reden zou zijn om te verhuizen, snap ik je heel goed. En inderdaad, als je dat niet hoogzwanger wilt doen, heb je eigenlijk maar een paar maanden. Dan voelt een zwangerschap opeens toch wel kort aan misschien

Voor degenen die het snappen, heb ik nu volgens FF wel een ovulatie gehad, maar ik weet nog niet of ik het vertrouw, want mijn ovulatietest was toen niet positief en echt een duidelijke verhoging in temperatuur is het ook niet. We gaan het zien!
Hmm Marie Ik twijfel ook. FF geeft een stippellijntje dus is ook niet helemaal zeker.

Past wel bij de overige symptomen. Maar mijn ervaring is dat als je ovutest negatief is, dat het dan toch geen eisprong is.
Leuk om te lezen wat de kaarten allemaal hebben gezegd, zeg! Vooral in combinatie met de ff-kaartjes hebben we denk ik een nieuwe methode gevonden om de vruchtbaarheid en alles er omheen te volgen, nu nog een naam bedenken

Marie, de forty-five uit mijn motto is de 45rpm-platenspeler waarvan de muziek net zoveel troost biedt als een boezem als hoofdkussen Even afwachten wat je temperatuur doet, voor hetzelfde geld gooit ff de boel morgen weer om. Dat gekke virus is bij mij nog niet weg helaas, ik denk dat ik iets te vroeg weer aan het werk ben gegaan...

Voor een derde hebben we hier ook niet een eigen slaapkamer, maar we hebben eigenlijk geen zin om te verbouwen dus dan gaan ze eerst maar lekker samen op een kamer We zijn toen de oudste een jaar was hierheen verhuisd en dat was zo'n upgrade dat ik dacht dat de eerste tien jaar niet weer te hoeven, maar inmiddels zou een extra slaapkamer wel handig zijn of wat extra bergruimte
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
Ik werk inmiddels elf jaar met tarot en lenormand in al die jaren met vlagen opgepakt Es.

En lastig kaartje Marie, het hangt er natuurlijk vanaf of je kansen hebt benut afgelopen dagen, anders is het natuurlijk sowieso geen eisprong, aldus de kaarten

Was de ovu test ook niet beetje zichtbaar?

Haha moiwichtjes, eerst maar even de resultaten afwachten voor we Fee's Fertility service optuigen;)

Als ik trouwens nog mag oefenen op de zwangeren voor het geslacht zou ik dat heel leuk vinden :-D
Hier is nogmaals bevestigd dat het een jongen is, dus je had het echt goed Fee. Wij hebben gelukkig genoeg ruimte voor een 3e, moet er niet aan denken om nu ook nog te moeten verhuizen, vind de babykamer al een opgave. Hoop dat er snel iets op je pad komt Es, waar je zo in kan!
Ha Gms super leuk!!! En verder ook weer alles goed met de baby?

Ga jij de kamer wel helemaal opnieuw opknappen? Ik ben daar echt lui in merk ik:")
Haha fee, ben je niet zo bekend met ff zelf? Er is genoeg gebaby-danced (BD), dat het een eisprong zou kunnen zijn icm de kaarten

De ovulatietest laat bij mij heel vaak iets van een streepje zien. Het erge is, ik heb ze allemaal bewaard Dus ik zal thuis eens kijken hoe hij rond die dagen was.

Overigens weet ik voor zo'n 90% zeker dat wij niets aan de babykamer zouden doen. Misschien wat kleine details. Een nieuwe baby zou ook bij ons in de kamer komen slapen.

Moiwichtjes, ben je dan ook een muziekliefhebber, of gewoon specifiek dit nummer/tekst?

Wat vervelend dat je je nog steeds niet helemaal fit voelt.

Maar als jullie geen vierde willen, krijg je ook een hoop bergruimte terug als je alle babyspullen weg gaat doen, want dat is wel een hele hoop spullen.

GMS, had je dan nu al de 20-weken echo? En dan is geen nieuws goed nieuws denk ik?
Nee Marie, ik gebruikte een.app! Zijn die # wilde avonturen?:p

Edit; oh haha baby danced, snap het nu pas:') bd

dat gaan we met onze dienst toch echt anders noemen hoor dames:p
Hier kan de babykamer in 1 moeite door straks Gelukkig is straks alles al nieuw gestuct, geschilderd en nieuwe vloer er in. Dus het is alleen maar decoratie dan. Denk dat we de meubels van zoontje doorschuiven en hem een groter bed geven tzt.

Van mij mag je wel oefenen op het geslacht fee, maar dan moet je wel wachten tot januari om het te kunnen checken

Kwaaltjes beginnen hier toe te nemen. Met vlagen misselijk, niet heel fijn maar de "bevestiging" is wel fijn.

Maandag 22-5 eerste echo!
Nee de PM en AM..! Ik weet nu eindelijk waar die BD voor staat. Het Amerikaanse equivalent van "klussen" dus, baby dance...

Es ik hoop dat je snel een fijn nieuw huis vindt!
Januari Mayo? Willen jullie het niet weten of wil je het niet delen?:D
Fijn van de kwaaltjes mayo! Ja, hoe gek dat ook klinkt, toch fijn. En dat is dus nog ongeveer 2.5 week wachten. Op naar een mooie echo!

Maar dat jullie het geslacht niet willen weten joh! Of vertrouw je dusdanig op fee dat je geen echo ervoor gaat doen?

De # zijn notities trouwens, haha. Ik kan nooit alles wat ik wil zeggen kwijt in de standaard instellingen. Bijvoorbeeld dat zoontje het laatste half uur op mij heeft geslapen of dat ik al een half uur wakker was voordat ik de temperatuur had opgemeten. Je kan maar specifiek willen zijn
Nee, we willen het niet weten! We wisten het bij de eerste ook niet. Ik vind het wel leuk, die verrassing.

En inderdaad als Fee het toch al kan vertellen...

Haha veel notities Marie. Maar inderdaad wel handig als je het wilt analyseren!
Haha oh herkenbaar hoor Marie, "grote teen klopte tijdens de seks en dag erna extra zin in chocolade, misselijk na koffie, rechter onderbuik steek" en dat dan een week voor de ovulatie:p
Vervelend dat je je nog niet helemaal fit voelt Marie!

Ja klopt, opeens voelt het dan kort hihi! Er moet dan in m'n hoofd nog zoveel geregeld worden..

Spannend voor jou en Mayolijn! Ik duim voor een ovulatie!

Moiwichtjes als ze wat ouder zijn is bij elkaar op de kamer slapen toch ook wel een optie? Ik zie het bij ons alleen niet zitten om de baby op de kamer van ons meisje te leggen, het is zo'n lichte slaper dus gun haar haar eigen kamertje. Zeker gezien het feit baby's nog vaak wakker kunnen worden in de nacht.

Jeetje jij ook nog niet fit, blijft wel hangen zeg!

Leuk hoor fee! Je mag voor mij wel kaarten leggen voor het geslacht hoor, over een paar weken weten we het en kan ik het misschien bevestigen!

Gms leuk een jongen! Fijn dat het bij jullie allemaal 'past'. Ik hoop het ook!

Mayolijn kwaaltjes zijn niet fijn, maar voor de bevestiging inderdaad wel! Fijn binnenkort je 1e echo! En vind het altijd mooi als mensen zich laten verrassen, wij zijn toch te nieuwsgierig hihi!
Haha ok Mayo, knap hoor, wij moesten en zouden het weten.

Al druk jurkjes aan het breien , is niet te doen na de bevalling nog.

Maar dan wacht ik jouw eerste echo nog even af voor kaartreading jongen of meisje, of het er geen twee zijn;)
Haha heel slim Fee

Leuk jurkjes breien
Es en Mayo gefeliciteerd!

Ik lees af en toe nog mee maar kom er niet aan toe om te reageren. Ik heb dus maar besloten om alleen nog mee te lezen. Dus als iemand mij uit de tabel wil halen? Iedereen succes met alles (zwangerschap of zwanger worden)

Liefs
Gedaan, zonnestraaltje. Jammer dat je niet meer meeschrijft, jij ook succes met zwanger worden!

Mayolijn, dat lijkt mij ook nog wel leuk voor de laatste zwangerschap (want meer dan 3 komen er hier waarschijnlijk niet) om ons te laten verrassen wat het geslacht betreft. Maar of ik dat vol kan houden weet ik niet, misschien door het tegen iedereen te zeggen zodat ik me er wel aan mòet houden
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
Dank je wel zonnestraaltje! Wens jou ook alle geluk op dit gebied!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven