lipolyse ervaringen
donderdag 21 februari 2008 om 14:03
Hoi iemand ervaring met lipolyse.
Net wezen surfen op internet en zag dat je doormiddel van injecties, die ze spuiten in je vetophopingen, je vet verdwijnt. Dus als je wel op gewicht bent maar je hebt wel een buikje of je hebt een sinasappelenhuid op je billen je dit kunt wegspuiten. Het schijnt goedkoper en sneller te genezen dan lipsculpture. De ideale manier??? Ik zelf ben niet echt te zwaar maar heb wel wat vetheuveltjes de BB's ( buik en billen ).
Hoe denken jullie erover en zijn er mensen met ervaring hierin.
Net wezen surfen op internet en zag dat je doormiddel van injecties, die ze spuiten in je vetophopingen, je vet verdwijnt. Dus als je wel op gewicht bent maar je hebt wel een buikje of je hebt een sinasappelenhuid op je billen je dit kunt wegspuiten. Het schijnt goedkoper en sneller te genezen dan lipsculpture. De ideale manier??? Ik zelf ben niet echt te zwaar maar heb wel wat vetheuveltjes de BB's ( buik en billen ).
Hoe denken jullie erover en zijn er mensen met ervaring hierin.
dinsdag 26 februari 2008 om 15:13
Ik denk dat als dat echt goed zou werken het toch gedaan was met de liposculpture??
Dat laatste overweeg ikzelf. Het is een hoop geld, je bent er tijd aan kwijt en natuurlijk zit er ook een risico aanvast. Maar het is volgens mij de enige blijvende oplossing. Laat je goed informeren en houd in je achterhoofd dat je van lipolyse veel behandelingen nodig hebt en erbij moet lijenen...
Groetjes
Dat laatste overweeg ikzelf. Het is een hoop geld, je bent er tijd aan kwijt en natuurlijk zit er ook een risico aanvast. Maar het is volgens mij de enige blijvende oplossing. Laat je goed informeren en houd in je achterhoofd dat je van lipolyse veel behandelingen nodig hebt en erbij moet lijenen...
Groetjes
woensdag 27 februari 2008 om 20:30
donderdag 5 februari 2009 om 14:53
voor een onderkin is het perfect, je moet deze spuitjes zien als een contourverbetering en dan zit je goed.
Ik weet niet waar je woont, Lampie, maar de Prins hendrik kliniek amsterdam doet het sinds kort ook.
ik ben trouwens ook de vroegere sto en heb ooit een ander soort van spuitjes gehad voor een buik , hielp wel, maar kwam weer terug.
De lipolyse van nu is wel vetcelverwijderend, mist je op je eten let komt het niet op die plek iig terug.Wel op een andere plek kan het terug komen.
Ik weet niet waar je woont, Lampie, maar de Prins hendrik kliniek amsterdam doet het sinds kort ook.
ik ben trouwens ook de vroegere sto en heb ooit een ander soort van spuitjes gehad voor een buik , hielp wel, maar kwam weer terug.
De lipolyse van nu is wel vetcelverwijderend, mist je op je eten let komt het niet op die plek iig terug.Wel op een andere plek kan het terug komen.
donderdag 5 februari 2009 om 16:22
http://www.aestheticclinics.com/index_n.htm
ben niet zo een topografisch wonder , maar is velthoven bij jou in de buurt????
ben niet zo een topografisch wonder , maar is velthoven bij jou in de buurt????
vrijdag 6 februari 2009 om 08:05
Hai, ik hoor net goede verhalen over de body clinic. Dat zijn 3 artsen (waarvan 2 er heel goed uitkwamen uit de Consumententest) en die zitten op div locatie door het land.
Zelfs in mijn gehucht (vlakbij Arnhem). In Arnhem zelf zitten ze ook.
Kijk zelf maar es http://www.thebodyclinic.nl/lipolyse.html
Zelfs in mijn gehucht (vlakbij Arnhem). In Arnhem zelf zitten ze ook.
Kijk zelf maar es http://www.thebodyclinic.nl/lipolyse.html
vrijdag 6 februari 2009 om 10:03
maandag 20 april 2009 om 23:43