Mode & Beauty alle pijlers

lipolyse ervaringen

21-02-2008 14:03 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iemand ervaring met lipolyse.

Net wezen surfen op internet en zag dat je doormiddel van injecties, die ze spuiten in je vetophopingen, je vet verdwijnt. Dus als je wel op gewicht bent maar je hebt wel een buikje of je hebt een sinasappelenhuid op je billen je dit kunt wegspuiten. Het schijnt goedkoper en sneller te genezen dan lipsculpture. De ideale manier??? Ik zelf ben niet echt te zwaar maar heb wel wat vetheuveltjes de BB's ( buik en billen ).

Hoe denken jullie erover en zijn er mensen met ervaring hierin.
Op die site van Sarah staat 4-6 behandelingen. Kan dat zo verschillen dan?
Ik zie inderdaad wel een klein verschil, op de folder staat dat er meestal 2 behandelingen nodig zijn. Moet je nog terug op controle?

Ik ben van plan om bovenarmen te laten doen.,
het leven is een groot feest, je moet wel zelf de slingers ophangen!
Een half jaar geleden heb ik in Utrecht door dr. Bartels lipolyse gedaan in mn buik en 1 heup. De keuze voor 1 heup omdat ik het verschil wilde zien. Nou dat zie je nog qua omvang in de heup ben ik zeker 2 cm!!! kwijt geraakt helemaal top. Van de week ga ik weer super!!!
Ik schop dit topic even omhoog.. zijn er meer mensen met ervaring met lipolyse aan de onderkin? Ik hoor het graag!
Wat kost het dan? Kan het ook voor armen?
Ik heb 4 jaar geleden lipolyse laten doen. Ik was er toen heel tevreden over. Heb het 2 jaar gelden weer laten doen. Maar ik merk nu dat het vet niet meer onder mijn kin zit, maar meer aan de zijkanten van mijn gezicht. Ik overweeg nu liposuctie, heeft iemand daar ervaring mee?
Hoi! Ik was aan het googelen naar Lipolyse en kwam dit topic tegen.

Mij dus snel aangemeld om mij er mee te gaan bemoeien.

Aantal vraagjes:

Wie heeft een goede ervaring met Lipolyse?Hoeveel keer heb je terug moeten gaan voor meer injecties?Waar heb je dit laten doen (graag naam Instelling en locatie)Wat was de prijs per behandeling?Eventuele voor en na foto's zijn altijd interessant natuurlijk:D

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden!

Groetjes!
It takes a muscle to fall in love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven