lipolyse ervaringen
donderdag 21 februari 2008 om 14:03
Hoi iemand ervaring met lipolyse.
Net wezen surfen op internet en zag dat je doormiddel van injecties, die ze spuiten in je vetophopingen, je vet verdwijnt. Dus als je wel op gewicht bent maar je hebt wel een buikje of je hebt een sinasappelenhuid op je billen je dit kunt wegspuiten. Het schijnt goedkoper en sneller te genezen dan lipsculpture. De ideale manier??? Ik zelf ben niet echt te zwaar maar heb wel wat vetheuveltjes de BB's ( buik en billen ).
Hoe denken jullie erover en zijn er mensen met ervaring hierin.
Net wezen surfen op internet en zag dat je doormiddel van injecties, die ze spuiten in je vetophopingen, je vet verdwijnt. Dus als je wel op gewicht bent maar je hebt wel een buikje of je hebt een sinasappelenhuid op je billen je dit kunt wegspuiten. Het schijnt goedkoper en sneller te genezen dan lipsculpture. De ideale manier??? Ik zelf ben niet echt te zwaar maar heb wel wat vetheuveltjes de BB's ( buik en billen ).
Hoe denken jullie erover en zijn er mensen met ervaring hierin.
dinsdag 28 april 2009 om 09:28
donderdag 13 mei 2010 om 16:11
donderdag 10 januari 2013 om 07:52
donderdag 12 maart 2015 om 14:45
Hoi! Ik was aan het googelen naar Lipolyse en kwam dit topic tegen.
Mij dus snel aangemeld om mij er mee te gaan bemoeien.
Aantal vraagjes:
Wie heeft een goede ervaring met Lipolyse?Hoeveel keer heb je terug moeten gaan voor meer injecties?Waar heb je dit laten doen (graag naam Instelling en locatie)Wat was de prijs per behandeling?Eventuele voor en na foto's zijn altijd interessant natuurlijk:D
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden!
Groetjes!
Mij dus snel aangemeld om mij er mee te gaan bemoeien.
Aantal vraagjes:
Wie heeft een goede ervaring met Lipolyse?Hoeveel keer heb je terug moeten gaan voor meer injecties?Waar heb je dit laten doen (graag naam Instelling en locatie)Wat was de prijs per behandeling?Eventuele voor en na foto's zijn altijd interessant natuurlijk:D
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden!
Groetjes!
It takes a muscle to fall in love