Stamcafé XXX
zondag 7 mei 2017 om 06:54
Dolfje, vervelend als er zulke zogenaamd zieke collega's in je team zit.
Was het stappen wel leuk?
Yasmijn, volgens mij heb je het leuk gehad!
Puss, nogmaal fijne vakantie!
Watervrouw, ik zet volgende keer mijn kattenfoto's speciaal voor jou weer.
Wie is Sjoerd?
Oudblond, beterschap!
En ik ben ook erg benieuwd naar die knoflooktaart!
Hey Kittens!!
En goedemorgen iedereen!
Was het stappen wel leuk?
Yasmijn, volgens mij heb je het leuk gehad!
Puss, nogmaal fijne vakantie!
Watervrouw, ik zet volgende keer mijn kattenfoto's speciaal voor jou weer.
Wie is Sjoerd?
Oudblond, beterschap!
En ik ben ook erg benieuwd naar die knoflooktaart!
Hey Kittens!!
En goedemorgen iedereen!
Prrrr, mauw miawwwww.
zondag 7 mei 2017 om 08:48
' Sjoerd: Wood be postduif, in België ook reisduif genoemd, is een gedomesticeerde afstammeling van de rotsduif. Door kunstmatige selectie zijn duiven gefokt die, na een periode bij de eigenaar te hebben doorgebracht, indien naar elders vervoerd en losgelaten, op nog niet volledig begrepen wijze de weg naar hun oorspronkelijke verblijf terugvinden.'
Jammer genoeg heeft Sjoerd geknoeid met zijn cv: zowel afkomst als opleiding kloppen niet en is hij - anders dan hij claimt - een behoorlijk luie vlegel die het liefst onnuttig bij Ren op het thuishonk blijft zitten.
Jammer genoeg heeft Sjoerd geknoeid met zijn cv: zowel afkomst als opleiding kloppen niet en is hij - anders dan hij claimt - een behoorlijk luie vlegel die het liefst onnuttig bij Ren op het thuishonk blijft zitten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 7 mei 2017 om 09:47
zondag 7 mei 2017 om 11:43
quote:Oudblond schreef op 07 mei 2017 @ 08:48:
' Sjoerd: Wood be postduif, in België ook reisduif genoemd, is een gedomesticeerde afstammeling van de rotsduif. Door kunstmatige selectie zijn duiven gefokt die, na een periode bij de eigenaar te hebben doorgebracht, indien naar elders vervoerd en losgelaten, op nog niet volledig begrepen wijze de weg naar hun oorspronkelijke verblijf terugvinden.'
Wat een treffende omschrijving!
Nog een aanvulling:
Hier in het Stamcafé heeft Sjoerd de taak Persoonlijke Berichten ofwel PB's tussen de verschillende stammers te helpen uitwisselen. Mag duidelijk zijn dat dat soms mis gaat of te lang duurt etc. Zeker met al die Nickwissels raakt Sjoerd het spoor wel eens bijster.
Wat een treffende omschrijving!
Nog een aanvulling:
Hier in het Stamcafé heeft Sjoerd de taak Persoonlijke Berichten ofwel PB's tussen de verschillende stammers te helpen uitwisselen. Mag duidelijk zijn dat dat soms mis gaat of te lang duurt etc. Zeker met al die Nickwissels raakt Sjoerd het spoor wel eens bijster.
zondag 7 mei 2017 om 12:20