37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Huh, dus omdat hij 'lelijk' was is het opeens onwaarschijnlijk dat het haar vriend was? Ze keek toch verliefd naar hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 06 mei 2017 @ 16:13:

[...]

Ze heeft een vriend, die zag ik gisteren voor het eerst en het grappige is dat hij ongelooflijk lelijk is.. en dat zeg ik niet snel over anderen eigenlijk bijna nooit... maar hij was het echt... en toen dacht ik.. dan is er misschien nog hoop voor mij of zo... dat is het enige positieve wat ik hier uithaalde.

En het vreemde is dat ik altijd al dacht dat ze een vriend zou hebben.. die zijn uiterlijk niet mee zou hebben...en het blijkt nog te kloppen ook.

Deze vrouw is echt heel onbereikbaar en mysterieus voor mij. Er komen allerlei emoties los als ik haar zie.

Koekoek. Het zegt wel iets over het verknipte beeld je over vrouwen en relaties hebt.

Die 'ongelofelijk lelijke man' heeft blijkbaar veel meer te bieden dan jij, want ze is met hem en gunt jou hoogstens een toevallige blik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:hevig schreef op 06 mei 2017 @ 16:52:

Zeker weten dat het haar vriend was?

Ik vind de adviezen om een gesprekje aan te knopen toch een goed plan. Als ze een vriend heeft, dan is de insteek voor jouw ook anders, dan begin je niet een praatje met de gedachte dat je meer zou willen, is ook relaxterJa ze liepen hand in hand en ze keek hem verliefd aan.
quote:himalaya schreef op 06 mei 2017 @ 17:46:

[...]

Koekoek. Het zegt wel iets over het verknipte beeld je over vrouwen en relaties hebt.

Die 'ongelofelijk lelijke man' heeft blijkbaar veel meer te bieden dan jij, want ze is met hem en gunt jou hoogstens een toevallige blik.Ja dat ontken ik ook niet, ik leg het waarschijnlijk af op alle gebieden dat mij interessant kan maken voor vrouwen.
quote:Dina80 schreef op 06 mei 2017 @ 17:25:

Huh, dus omdat hij 'lelijk' was is het opeens onwaarschijnlijk dat het haar vriend was? Ze keek toch verliefd naar hem?Nee hoor, helemaal niet. Ik bedoel alleen te zeggen dat er voor mij dan nog hoop is omdat ik ook niet in de voorste rij stond wat uiterlijk betreft.
Nee, een paar anderen in dit topic lijken dat te opperen, dat hij haar vriend wellicht niet is.
quote:Timetraveler schreef op 06 mei 2017 @ 09:35:

[...]

Omdat het gewoon een gevaarlijk idee is, dat boos zijn op vrouwen normaal en te verantwoorden is .......

Liever een beetje gevaarlijk dan voor eeuwig eenzaam en genegeerd. Ik heb lang genoeg aan de kant gestaan. Ik trek het niet meer.

Het is nu is het g.v.d. eens een keer mijn beurt.
quote:inkijk74 schreef op 06 mei 2017 @ 19:25:

[...]

Liever een beetje gevaarlijk dan voor eeuwig eenzaam en genegeerd. Ik heb lang genoeg aan de kant gestaan. Ik trek het niet meer.

Het is nu is het g.v.d. eens een keer mijn beurt.

Zo is het kerel, ik voel je pijn, frustraties, machteloosheid en je verdriet. Het is jammer dat weinig mensen en met name vrouwen zich hier moeilijk kunnen inleven.

Op een mooie dag als deze waar je overal stelletjes ziet lopen of vrouwen waar je toch nooit kans bij maakt helpen niet mee.

Dan worden de feiten weer eens op de neus gedrukt.

Dan vind ik het toch fijn als ik weer thuis ben en mijn gedachtes weer kan verleggen.
quote:justme_37 schreef op 06 mei 2017 @ 20:12:

[...]

Zo is het kerel, ik voel je pijn, frustraties, machteloosheid en je verdriet. Het is jammer dat weinig mensen en met name vrouwen zich hier moeilijk kunnen inleven.

Op een mooie dag als deze waar je overal stelletjes ziet lopen of vrouwen waar je toch nooit kans bij maakt helpen niet mee.

Dan worden de feiten weer eens op de neus gedrukt.

Dan vind ik het toch fijn als ik weer thuis ben en mijn gedachtes weer kan verleggen.

1. Denk je nou echt dat alle vrouwen altijd succes hebben in de liefde? Dat vrouwen nooit een gebroken hart hebben, afgewezen worden of stomme of geen gesprekken hebben in de kroeg? Dat vrouwen de liefde niet erg frustrerend kunnen vinden? Kijk voor de lol eens in het Tinder-topic zou ik zeggen. Mannen hebben echt geen alleenrecht daarop.

2. Hoe kan je nou niet snappen dat vrouwen dit niet snappen? Van het "ik ben boos en vrouwen moeten mij seks gunnen" hoeft het nog maar een kleine stap te zijn naar echt lastigvallen of misbruik. Je pende zelf al eerder iets over mogelijk stalkgedrag neer. Wat moeten vrouwen daar in vredesnaam aan "snappen?"
quote:Timetraveler schreef op 06 mei 2017 @ 21:27:

[...]

2. Hoe kan je nou niet snappen dat vrouwen dit niet snappen? Van het "ik ben boos en vrouwen moeten mij seks gunnen" hoeft het nog maar een kleine stap te zijn naar echt lastigvallen of misbruik. Het is vooral die houding waardoor ik maar weinig begrip en geduld kan opbrengen voor de seksueel gefrustreerde mannen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

1. Denk je nou echt dat alle vrouwen altijd succes hebben in de liefde? Dat vrouwen nooit een gebroken hart hebben, afgewezen worden of stomme of geen gesprekken hebben in de kroeg? Dat vrouwen de liefde niet erg frustrerend kunnen vinden? Kijk voor de lol eens in het Tinder-topic zou ik zeggen. Mannen hebben echt geen alleenrecht daarop.

Dit gaat natuurlijk compleet voorbij aan de absoluut niet normale ervaringen waar niemand hier op reageert:

quote:justme_37 schreef op 06 mei 2017 @ 15:08:

Ik denk dat het komt door de vrouwen die mijn vroeger vaak uitlachte, belachelijk maakten, letterlijk meedelen dat je te lelijk bent en dat dan weer wordt door geroddeld en het een eigen leven gaat leiden.

En dan nog alle afwijzingen als je alle moed hebt verzameld om iets te ondernemen. En dat je zelfbeeld hierdoor steeds negatiever wordt en dit helemaal in je systeem gaat vastklampen en dat het uiteindelijk een statische overtuiging wordt dat je er niet toe doet.

Dat je vervolgens vrouwen als heilige wezens gaat ervaren en er niet bij in de buurt mag komen, dat je jezelf zelfs wilt verontschuldigen als ze je per ongeluk in je blikveld treffen.

Ja ik kan met zekerheid vaststellen dat ik zeer ernstig ben gepest door vrouwelijke personen in mijn jeugd.

Soms word ik kwaad ja dat niemand mij ziet staan maar nog vaker geef ik mezelf de schuld.. dat als ik in de schoenen van een vrouw stond zou ik ook denken.... "Ja ik kan wel wat beters krijgen dan zo'n lelijke kneus zonder inhoud" zoiets.Wel vraag ik mij af wat TO heeft gedaan om deze ballast uit het verleden te verwerken. Het lijkt me duidelijk dat je zoiets niet even wegmoffelt.

[...]

2. Hoe kan je nou niet snappen dat vrouwen dit niet snappen? Van het "ik ben boos en vrouwen moeten mij seks gunnen" hoeft het nog maar een kleine stap te zijn naar echt lastigvallen of misbruik. Je pende zelf al eerder iets over mogelijk stalkgedrag neer. Wat moeten vrouwen daar in vredesnaam aan "snappen?"

Nee uiteraard besef ik dit maar al te goed maar dat is juist het probleem. Mannen als ik kunnen niet deelnemen en het is alsof het leven aan ons voorbij gaat. Echt ik wou dat er een vrouw bestond die mij een kans gaf om vervolgens keihard afgewezen te worden, dan ben ik tenminste een ervaring rijker en kan ik daarvan leren. Nu gaat alles langs ons heen en gebeurd er nooit iets.

Het is alsof andere mensen leven (proeven, ruiken, ervaren, experimenteren, zichzelf ontwikkelen, zichzelf leren kennen) en bij ons de tijd stil staat en er nooit iets gebeurd. Nu voelt het alsof ik aanwezig ben maar toch ook weer niet, als een soort onzichtbaar wezen dat nooit wordt opgemerkt door vrouwen.

Als ik mijn uiterlijk een beetje mee had dan had ik ook succesjes kunnen boeken op datingsites maar ook dit zit er niet in. En in het dagelijks leven doen vrouwen eigenlijk alsof ik niet besta. En daar geef ik hen de schuld niet van. Er bestaan nu eenmaal zulk soort mensen die gewoon niet interessant zijn voor het andere geslacht. En dit kan gewoon soms lastig zijn om ermee om te gaan.

Dus nogmaals , heel vervelend dat ook vrouwen gebroken harten meemaken maar het probleem is dus dat ik niet kan deelnemen en niet kan ervaren en enkel kan toekijken langs de zijlijn.

Nergens heb ik beweert recht te hebben op seks en dit heb ik ook nooit geïnsinueerd of waar dan ook getypt op dit forum.

Ik wil alleen meedelen dat veel vrouwen zich moeilijk kunnen inleven in dit soort problematiek, dat ze altijd denken dat het aan een negatief zelfbeeld ligt en dergelijke dat we altijd keihard worden beschuldigd dat het aan ons zelf ligt terwijl dit niet altijd zo hoeft te zijn.
quote:tonkje schreef op 06 mei 2017 @ 21:38:

[...]

Het is vooral die houding waardoor ik maar weinig begrip en geduld kan opbrengen voor de seksueel gefrustreerde mannen.

Ik ben dus niet seksueel gefrustreerd. Ik heb mijn libido mentaal weten uit te schakelen waardoor ik nooit "zin"heb.

Wat ik mis is een vorm van acceptie, dat er geen vrouwen bestaan die mij een kans geven. En wat elders werd aangegeven, warmte, liefde en dat soort dingen.

Ik geef vrouwen de schuld niet, en ik geef mezelf ook de schuld niet.
quote:ooitverlegen schreef op 06 mei 2017 @ 22:01:

[...]

Dit gaat natuurlijk compleet voorbij aan de absoluut niet normale ervaringen waar niemand hier op reageert:

[...]

Wel vraag ik mij af wat TO heeft gedaan om deze ballast uit het verleden te verwerken. Het lijkt me duidelijk dat je zoiets niet even wegmoffelt.Nou , niet dus dus, positieve ervaringen blijven uit en daardoor neemt de twijfel alleen maar toe. Ik ben altijd met de overtuiging blijven rondlopen dat ik er niet toe doe en het enige wat ik eraan deed was dus om elke dag druk te zijn om vervolgens kapot thuis te komen en er dus niet meer aan hoeven te denken. Uiteraard heb ik wel hulp gezocht maar ook hiermee ben ik niet verder gekomen want mijn praktijkervaringen sluiten aan hoe ik over mezelf ben gaan denken en dit is door pesterijen en vele afwijzingen ontstaan daar ben ik nu wel achter. Ook nooit die andere kant mogen meemaken is schrijnend.
quote:justme_37 schreef op 06 mei 2017 @ 22:32:

Nou , niet dus dus, positieve ervaringen blijven uit en daardoor neemt de twijfel alleen maar toe. Ik ben altijd met de overtuiging blijven rondlopen dat ik er niet toe doe en het enige wat ik eraan deed was dus om elke dag druk te zijn om vervolgens kapot thuis te komen en er dus niet meer aan hoeven te denken. Uiteraard heb ik wel hulp gezocht maar ook hiermee ben ik niet verder gekomen want mijn praktijkervaringen sluiten aan hoe ik over mezelf ben gaan denken en dit is door pesterijen en vele afwijzingen ontstaan daar ben ik nu wel achter. Ook nooit die andere kant mogen meemaken is schrijnend.Ik herken die vicieuze cirkel wel terwijl ik heel wat minder negatieve ervaringen heb gehad. Nu weet ik niet welke hulp je hebt gehad maar het heeft dus niet gewerkt? Maar dat was wel voor de operatie neem ik aan. Het is een slechte zaak dat de ballast van jouw ervaringen en negatieve zelfbeeld onverminderd aanwezig is. Dat is absoluut killing voor het krijgen van een kans. Ik ben ooit ook naar de huisarts gestapt voor mijn negatieve gevoelens op dit vlak. Uiteindelijk heb ik het rigoureuzer aangepakt en misschien zou dat jou ook helpen. Ik wil dat niet op het forum schrijven maar je mag me een pb sturen.
quote:justme_37 schreef op 06 mei 2017 @ 22:13:

[...]

Nee uiteraard besef ik dit maar al te goed maar dat is juist het probleem. Mannen als ik kunnen niet deelnemen en het is alsof het leven aan ons voorbij gaat. Echt ik wou dat er een vrouw bestond die mij een kans gaf om vervolgens keihard afgewezen te worden, dan ben ik tenminste een ervaring rijker en kan ik daarvan leren. Nu gaat alles langs ons heen en gebeurd er nooit iets.

Het is alsof andere mensen leven (proeven, ruiken, ervaren, experimenteren, zichzelf ontwikkelen, zichzelf leren kennen) en bij ons de tijd stil staat en er nooit iets gebeurd. Nu voelt het alsof ik aanwezig ben maar toch ook weer niet, als een soort onzichtbaar wezen dat nooit wordt opgemerkt door vrouwen.

Als ik mijn uiterlijk een beetje mee had dan had ik ook succesjes kunnen boeken op datingsites maar ook dit zit er niet in. En in het dagelijks leven doen vrouwen eigenlijk alsof ik niet besta. En daar geef ik hen de schuld niet van. Er bestaan nu eenmaal zulk soort mensen die gewoon niet interessant zijn voor het andere geslacht. En dit kan gewoon soms lastig zijn om ermee om te gaan.

Dus nogmaals , heel vervelend dat ook vrouwen gebroken harten meemaken maar het probleem is dus dat ik niet kan deelnemen en niet kan ervaren en enkel kan toekijken langs de zijlijn.

Nergens heb ik beweert recht te hebben op seks en dit heb ik ook nooit geïnsinueerd of waar dan ook getypt op dit forum.

Ik wil alleen meedelen dat veel vrouwen zich moeilijk kunnen inleven in dit soort problematiek, dat ze altijd denken dat het aan een negatief zelfbeeld ligt en dergelijke dat we altijd keihard worden beschuldigd dat het aan ons zelf ligt terwijl dit niet altijd zo hoeft te zijn.

Wat mij vooral stoort is dat je zo'n groot verschil benadrukt tussen mannen en vrouwen. Alsof alle vrouwen in het dagelijks leven bewust doen alsof jij niet bestaat . Je scheert alle vrouwen nogal over een kam, alsof alle vrouwen altijd liefde/seks meemaken in hun leven en het voor het gros van de mannen bijna altijd moeilijker is. Ik heb ook vriendinnen die nog nooit hebben gedate/een relatie hebben gehad en dat moeilijk vinden. En dat mag ook. Maar dat is dus écht niet alleen voorbehouden aan een groep mannen.

"dat we altijd keihard worden beschuldigd dat het aan ons zelf ligt terwijl dit niet altijd zo hoeft te zijn"

Nee, maar als je denkt in termen als "gunnen" en "een kans geven", dan werkt dat zeker niet in je voordeel. Onaantrekkelijk is dat, als er over vrouwen gedacht wordt in termen als "gevers". Dat legt meteen ook een grote verantwoordelijkheid van het liefdes/seksleven van de man bij de vrouw neer. Vooral als het dan niet lukt.
quote:justme_37 schreef op 06 mei 2017 @ 22:20:

[...]

Ik ben dus niet seksueel gefrustreerd. Ik heb mijn libido mentaal weten uit te schakelen waardoor ik nooit "zin"heb.

Wat ik mis is een vorm van acceptie, dat er geen vrouwen bestaan die mij een kans geven. En wat elders werd aangegeven, warmte, liefde en dat soort dingen.

Ok, sorry, ik gooide de 'hopeloze mannen' op dit forum te gemakkelijk op 1 hoop.

Dat zijn er inmiddels aardig wat, en (logisch) ze gaan met elkaar in gesprek in verschillende topics. Dat maakt het generaliseren nog makkelijker.
quote:Timetraveler schreef op 07 mei 2017 @ 08:55:

[...]

Wat mij vooral stoort is dat je zo'n groot verschil benadrukt tussen mannen en vrouwen. Alsof alle vrouwen in het dagelijks leven bewust doen alsof jij niet bestaat . Je scheert alle vrouwen nogal over een kam, alsof alle vrouwen altijd liefde/seks meemaken in hun leven en het voor het gros van de mannen bijna altijd moeilijker is. Ik heb ook vriendinnen die nog nooit hebben gedate/een relatie hebben gehad en dat moeilijk vinden. En dat mag ook. Maar dat is dus écht niet alleen voorbehouden aan een groep mannen.

Inderdaad.

Je bent hele nare mensen tegenkomen in je leven gezien wat je vertelt over je pestverleden. Het is logisch dat je dit nog steeds met je meedraagt en daardoor minder onbevangen in het leven staat.

Zo'n duidelijke scheiding tussen mannen en vrouwen herken ik totaal niet uit mijn leven. Ik ga zowel met mannen als met vrouwen om

Als kind was ik "one of the boys" en ik kan nog steeds goed opschieten met mannen puur op platonische basis. Het gaat mij om de persoon niet om het geslacht. Nu als volwassene heb ik nog steeds een man als goede vriend. Daar ga ik soms bij op bezoek met of zonder mijn partner. Daarnaast zijn er nare vrouwen en nare mannen die ik het liefst vermijd.

Jij komt toch ook vrouwen tegen op het werk en in je privéleven (familie, buren etc.) Hoe gaat het contact daarmee?
quote:Timetraveler schreef op 07 mei 2017 @ 08:55:

[...] Nee, maar als je denkt in termen als "gunnen" en "een kans geven", dan werkt dat zeker niet in je voordeel. Onaantrekkelijk is dat, als er over vrouwen gedacht wordt in termen als "gevers". Dat legt meteen ook een grote verantwoordelijkheid van het liefdes/seksleven van de man bij de vrouw neer. Vooral als het dan niet lukt.

Ik kan me best voorstellen dat TO soms denkt: "Geef me nou eens een kans!" maar slim is dat inderdaad niet. Zo werkt het niet.

Een andere 'hopeloze man' zei hier 'nu ben ik aan de beurt!'. Dat gevoel kan ik me ook best voorstellen, maar helaas zo werkt het dus niet.

Al kan ik me er wel een hilarische Monty Python-achtige situatie bij voorstellen, waarbij een man in een kroeg een andere man die succes heeft bij een vrouw, hem bij haar wegslaat uitroepend "Nee, nu is het mijn beurt!"
quote:justme_37 schreef op 06 mei 2017 @ 22:13:

Ik zeg absoluut niet dat het gemakkelijk is om te veranderen maar onzichtbaar zijn, dat alles aan je voorbij gaat, en niet interessant zijn voor het andere geslacht ligt echt bij jezelf.

quote:justme_37 schreef op 06 mei 2017 @ 22:20:

Met dat "een kans geven" plaats je jezelf in de underdog positie! Dat geeft al aan hoe je naar jezelf kijkt en dat is geen basis.

Maar er zijn echt wel vrouwen die je een kans willen geven als je dat andersom ook doet. Je moet wel durven te laten zien dat je die intentie hebt.
quote:ooitverlegen schreef op 07 mei 2017 @ 09:50:

Met dat "een kans geven" plaats je jezelf in de underdog positie! Dat geeft al aan hoe je naar jezelf kijkt en dat is geen basis.

Maar er zijn echt wel vrouwen die je een kans willen geven als je dat andersom ook doet. Je moet wel durven te laten zien dat je die intentie hebt.

Maar ook weet niet te wanhopig laten merken dat je op zoek bent, want dat lees ik in alle andere topics hier: nooit te wanhopig en zoekende overkomen!

Het heeft wel iets van koorddansen.
quote:tonkje schreef op 07 mei 2017 @ 10:07:

Maar ook weet niet te wanhopig laten merken dat je op zoek bent, want dat lees ik in alle andere topics hier: nooit te wanhopig en zoekende overkomen!

Het heeft wel iets van koorddansen.

Dat is wel een goede metafoor! Het is ook helemaal niet eenvoudig om daarin de juiste balans te vinden. Wat ik vaak lees is dat je deze sociale vaardigheden leert vanaf je tienerjaren tot ergens in de twintiger jaren. Wie dit door uiteenlopende omstandigheden allemaal heeft overgeslagen staat dan op achterstand.

Over wanhopig overkomen: Als dat een harde regel is zou ik niet zijn geslaagd. Je mag best laten zien dat je graag contact wilt maar het moet niet krampachtig zijn of claimend denk ik. Luchtig en licht.

[...]

.... "ik ben boos en vrouwen moeten mij seks gunnen" hoeft het nog maar een kleine stap te zijn naar echt lastigvallen of misbruik. Je pende zelf al eerder iets over mogelijk stalkgedrag neer. Wat moeten vrouwen daar in vredesnaam aan "snappen?"

Kinderverkrachter Durtroux krijgt meer aandacht en liefdesbrieven van vrouwen dan wij krijgen. Wij krijgen enkel een afkeurende blikken terwijl sommige vrouwen doodleuk de gevangenis bezoeken om zich te laten bezwangeren door een veroordeelde. Zelfs IS-terroristen-mannen zijn populairder (en krijgen meer seks en aandacht) dan ons soort mannen.

Als wij meer dan 25 jaar in de wachtkamer hebben gezeten en we reageren bozig en we zeggen "nu ben ik eens een keer aan de beurt" dan is voor sommigen hier de wereld te klein.

En houdt a.u.b. op over "lastig vallen of misbruik". Feit is dat vrouwen meer houden van criminelen dan van ons soort mannen.

Dit is een keiharde wereld en het systeem werkt tegen ons soort mannen. Ons soort mannen moet radicaal voor zichzelf kiezen en het systeem naar onze hand zetten.
Allemachtig wat een stampvoeterij. Daar knapt toch elk levend wezen op af. Echt
Tja, Inkijk74 dat zit er niks anders op: word een beroemde crimineel!

Doe liever niet Dutroux na, dan ben je een superslechte crimineel, maar misschien kun je een soort van Dexter worden? Vermoord alleen slechterikken? Kijk eerst de hele serie (op Netflix) dan weet je hoe je het moet aanpakken, zodat je niet direct na de 1e moord gearresteerd wordt. Ik bedoel, met 1 moordje krijg je geen horde fans natuurlijk. Zorg dat je er minstens een stuk of 5 gepleegd hebt, voor de politie je vindt en alle vrouwen liggen zwijmelend aan je voeten.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven