Theehuis
donderdag 5 februari 2009 om 16:10
Omschrijving
Een heerlijke schotel met ham, gebakken groente,rozijnen,ketjap en zilver uitjes.
Weer zon lekkere en lijnvriendelijke schotel.En ook nog eens makkelijk, kan van te voren gemaakt worden.
Ingrediënten
* 750 gr.aardappels
* 500 gr.boerenkool
* 1 eetl. olie
* 1 ui
* doosje champignons
* 150 gr. hamblokjes
* 50 gr. rozijnen
* 2 eetl. ketjap
* 2 volle eetl. zilveruitjes
* tauge
* 1 rode paprika
* pe/zo
Een heerlijke schotel met ham, gebakken groente,rozijnen,ketjap en zilver uitjes.
Weer zon lekkere en lijnvriendelijke schotel.En ook nog eens makkelijk, kan van te voren gemaakt worden.
Ingrediënten
* 750 gr.aardappels
* 500 gr.boerenkool
* 1 eetl. olie
* 1 ui
* doosje champignons
* 150 gr. hamblokjes
* 50 gr. rozijnen
* 2 eetl. ketjap
* 2 volle eetl. zilveruitjes
* tauge
* 1 rode paprika
* pe/zo
donderdag 5 februari 2009 om 16:15
donderdag 5 februari 2009 om 17:39
Tssskkkkk werken snokt, ik heb geeneens tijd om hier te loeren. Raak helemaal ontwend na bijna twee weken ziekzijn
Maargoed, gelukkig is het weer weekend
Ohhh lekkere dingen allemaal. Die boerenkool met brie mwaa, kweenie. Heb wel een lekker recept voor stampot andijvie maar-dan-anders, met boursin en walnoten enzo. Heeellll lekker!
Wij eten kliekjes. Althans: ik eet kliekjes (roerbakmie met kip en groenten, en kroepoekJES en satesaus). Ik wacht af waar Xan zo mee thuiskomt, maar ik voorspel een pizza (kant-en-klaar, dat dan weer wel).
Heb alwéér beroerd geslapen en word er niet blij van. Had gisteren goed gesprek met ErwtenVader en Xan en kom tot de conclusie dat werkgedoe* me misschien meer dwarszit dan ik zelf denk...
Anyway. Had ik al gezegd dat het weekend is?
* zie NS
donderdag 5 februari 2009 om 18:17
quote:Xander68 schreef op 05 februari 2009 @ 17:39:
Stoer trouwens he, die verwijzing met die *
Heel stoer!
Toch maar gewone boerenkoolstamp gemaakt. Don vond de tomaat brie-variant een beetje eng, geloof, ik. Maar jou recept andijviestamp met boursin en walnoten wil graag hebben, Erwt! Klinkt echt om je vingers bij af te likken!
Stoer trouwens he, die verwijzing met die *
Heel stoer!
Toch maar gewone boerenkoolstamp gemaakt. Don vond de tomaat brie-variant een beetje eng, geloof, ik. Maar jou recept andijviestamp met boursin en walnoten wil graag hebben, Erwt! Klinkt echt om je vingers bij af te likken!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 5 februari 2009 om 18:32