Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
quote:violetje schreef op 06 mei 2017 @ 19:54:

Ik heb zelf trouwens ook twee holy grails die ik wil toevoegen.

Lee Stafford dehumidifier spray. Ik heb irritant pluishaar dat ik bewerk met de steiltang en deze spray helpt echt tegen vochtige invloeden van buitenaf. Het legt een licht filtertje over je haar. Ik zweer er al jaren bij.

En ook al jaaaaaren : Dr. Vogel echinaforce crème bij huidirritatie en wondjes. Dit gebruik ik voor m'n handen. Ben een beetje een bijtertje en deze crème is zo fijn bij schraalheid en irritaties en kleine wondjes.

Qua haarlak zweer ik bij Elnette.Waar koop jij je Lee Stafford hebben ze niet meer bij de Etos dacht ik .
Alle reacties Link kopieren
quote:silencer2020 schreef op 07 mei 2017 @ 09:39:

Ik ben sinds een paar dagen the ordaniry aan het gebruiken en moet zeggen dat ik er tot nu toe niet erg over te spreken ben. Mijn huid is rood en onrustig veel bultjes in mijn gezicht terwijl ik normaal nauwelijks een pukkeltjes of dergelijke heb. Ik gebruik ook niet alles te gelijk maar bouwde het rustig op. Gisteren die vit c crème op gedaan en zelfs mijn man vond hem erg smerig want ik kreeg kusjes en tja het proefde erg zout en trekt nauwelijks in. Sinds gisteren staat mijn huid al in brand ga zo een dikke laag repair crème van babor gebruiken om het weer rustig te krijgen gebruiken.

Tot nu toe werkt revitalash erg super voor mijn wimpers al een paar week bezig en je ziet het gewoon groeien. Heb nu mega lange wimpers.

Hè wat vervelend dat je huid zo onrustig is op het moment. Gebruikte je hiervoor ook al producten met dezelfde werkzame stoffen of is het echt helemaal nieuw?

Als het laatste het geval is, dan kan het zijn dat je huid moet wennen.

Ik heb zelf (gelukkig) helemaal geen reactie op de vitamine C of de andere producten van the Ordinary die ik gebruik, maar mijn huid was ook al gewend aan vitamine C, retinol etc.
Ik gebruikte van babor de producten daar reageerde ik wel goed op. Maar het is zo'n prijsverschil dat ik het wel wou proberen maar ga het vit c eraf halen en probeer de andere en hoop dat het beter gaat. Want ik zie er nu niet uit.
quote:dutchsuzanne schreef op 06 mei 2017 @ 23:03:

[...]

Dat klinkt goed! De mijne zijn nog onderweg, hoop dat ze gauw komen. Ik heb de serum foundation besteld. Welke heb jij? Serum of Coverage?Ook het serum!
When in doubt, add glitter.
quote:Het-groepje schreef op 06 mei 2017 @ 22:53:

[...]

Waar hen je dit besteld?Hier!
When in doubt, add glitter.
Silencer, heb je de vitamine C creme met het hoogste percentage?

Die linksboven?

https://www.beautylish.com/b/the-ordina ... dark-spots

Deze

https://www.beautylish.co ... uspension-23-ha-spheres-2

Denk dat die te agressief is voor je huid. Lijkt me best heftig.

Heb je ook gelezen dat je maar een pea-size moet gebruiken? Een dikke druppel eigenlijk.
quote:Jitsie schreef op 06 mei 2017 @ 12:03:

Voor de dames die interesse hadden in de low shampoo van Garnier maar die niet op een schappelijke afstand van de Belgische grens wonen: L'Oréal heeft een ook low shampoo! Wel verkrijgbaar in NL.

Ik ga die zometeen halen. Hoewel ik in België woon en de garnier versie wel kan kopen ga ik voor de zekerheid voor L'Oréal. Vond ik meer reviews van. Wat mij charmeerde was het feit dat je maar 1 product nodig hebt. Is shampoo en Conditioner in 1. Bij Garnier weet ik niet of dat ook zo is..

Ik test hem binnenkort. (Btw: de paardenshampoo gaat in de vuilbak.)Als je in de buurt woont, kom ik de pasrdeshampoo wel ophalen.

Zonde om weg te gooien.
Hallo dames,wat een heerlijk topic!

Ik probeer wimperserum van kruidvat 3 weken nu maar zie geen verschil,moet nog ff geduld hebben... Anders koop ik revitalash . heb couperose creme van biodermal gekocht samenen met 50spf zonnefluide was 1+1 gratis maar eigenlijk wou ik de redness creme waar sommige zo blij van waren.

Heb zelf nog een vraagje,heb iemand mss een gouden tip om wimpers te krullen?

Ik heb best lange blonde wimpers maar stug

Wat ik doe,wimperkruller eerst in glas heet water verwarmen dan drogen en ff wachten dat ie niet te heet is en dan hup op mijn wimpers maar dat helpt niet echt,heb wel een oude wimperkruller is daar nog verschil in?

Succes ladys met nieuwe dingen uitproberen
quote:silencer2020 schreef op 07 mei 2017 @ 09:39:

Ik ben sinds een paar dagen the ordaniry aan het gebruiken en moet zeggen dat ik er tot nu toe niet erg over te spreken ben. Mijn huid is rood en onrustig veel bultjes in mijn gezicht terwijl ik normaal nauwelijks een pukkeltjes of dergelijke heb. Ik gebruik ook niet alles te gelijk maar bouwde het rustig op. Gisteren die vit c crème op gedaan en zelfs mijn man vond hem erg smerig want ik kreeg kusjes en tja het proefde erg zout en trekt nauwelijks in. Sinds gisteren staat mijn huid al in brand ga zo een dikke laag repair crème van babor gebruiken om het weer rustig te krijgen gebruiken.

Tot nu toe werkt revitalash erg super voor mijn wimpers al een paar week bezig en je ziet het gewoon groeien. Heb nu mega lange wimpers.

Ben je meteen begonnen met de 23% suspension??? Je moet zoiets opbouwen, beginnen met 10% en als die op is neem je de 12% etc.

Idem voor de Retinoid 2%. Ik gebruik al een jaar Environ AVST met Retinolpalmitaat, dus mijn huid is al wat gewend. Ik heb dan ook geen enkele reactie. Ook dat heb ik moeten opbouwen, begonnen met nr 1 en nu bij 5 (hoogste concentratie) Ik gebruiken het om de dag, de andere dat de Environ AVST 5.
quote:Pretzel66 schreef op 07 mei 2017 @ 09:45:

[...]

I

Waar koop jij je Lee Stafford hebben ze niet meer bij de Etos dacht ik .Ik koop het bij AH online of de Douglas! Etos niet meer nee? Laatste keer dat ik daar was zag ik het nog wel, is een maandje geleden ofzo.
quote:violetje schreef op 07 mei 2017 @ 11:23:

[...]

Ik koop het bij AH online of de Douglas! Etos niet meer nee? Laatste keer dat ik daar was zag ik het nog wel, is een maandje geleden ofzo.Oh moet ik naar een grotere Etos denk ik hier zit een kleintje in de Ah , bedankt ga op zoek.
Voor de The Ordinary-bestellers:

Overzicht The Ordinary producten
quote:Twobirds2 schreef op 07 mei 2017 @ 11:14:

Hallo dames,wat een heerlijk topic!

Ik probeer wimperserum van kruidvat 3 weken nu maar zie geen verschil,moet nog ff geduld hebben... Anders koop ik revitalash . heb couperose creme van biodermal gekocht samenen met 50spf zonnefluide was 1+1 gratis maar eigenlijk wou ik de redness creme waar sommige zo blij van waren.

Heb zelf nog een vraagje,heb iemand mss een gouden tip om wimpers te krullen?

Ik heb best lange blonde wimpers maar stug

Wat ik doe,wimperkruller eerst in glas heet water verwarmen dan drogen en ff wachten dat ie niet te heet is en dan hup op mijn wimpers maar dat helpt niet echt,heb wel een oude wimperkruller is daar nog verschil in?

Succes ladys met nieuwe dingen uitproberen

Ik zou een nieuwe wimpertang kopen of dat rubbertje vervangen, dat maakt echt verschil. Toevallig heb ik gisteren een nieuwe gekocht en ik merkte vanochtend meteen verschil. Ik doe trouwens altijd eerst een dun laagje mascara op, gebruik daarna de wimpertang en breng daarna nog een laagje mascara op.

Ik heb deze week een proefmonster van de nieuwe sports BB cream van Shiseido gekregen en ik ben er echt van onder de indruk. Het blijft de hele dag mooi zitten, kruipt niet in mijn lijntjes en heeft een mooie glans. Mijn huid ziet er stralender uit dan met hun Sun Protection liquid foundation, de dekking is wel wat minder, maar je kan het wel opbouwen zonder dat het opvalt. Het mooiste is dat het waterproof is, tegen zweten kan en SPF 50 heeft. Dus deze heb ik besteld, ben er zo blij mee!
Wie was het hier die de Dermaroller op haar lippen had gebruikt?

Hoe vaak mag dat?

Ik heb het vrijdagavond gebruikt mijn hele gezicht maar wanneer mag dat dan weer?
Als je wint heb je vrienden...
Iemand hier heeft de bodyoil van Etos aangeraden. In spray-vorm. Met argan en avocado. Bij deze; bedankt! Die geur
Denk dat je net die dermaroller wel een paar weken moet wachten. En je moet em ervoor en erna met alcohol schoonmaken. Als je googelt kun je een heleboel vinden.
Mijn persoonlijke aanrader;

Essence the gel nail polish top coat (zilverkleurig flesje met een roze stip op de voorkant). 1,89 en fantastisch. Denk dat ik al 15 flesjes heb gekocht! Aanbrengen over nog natte (!) nagellak. De nagellak wordt echt prachtig egaal, blijft langer zitten en shined de pan uit. Wordt wel relatief snel stroperig, maar voor dat geld maakt dat niet zoveel uit. Bij donkere kleuren even het kwastje afvegen aan een papiertje voordat je weer in het flesje gaat. Anders verkleurt de lak.
Oh. En de lak droogt veel sneller
Ik gebruik die Essence gel coat ook. Maar waarom doe je die over natte nagels?
Omdat dat fijner werkt, vind ik. Sneller, omdat je niet hoeft te wachten tot de gekleurde lak droog is. En fijner, omdat de topcoat eventuele onregelmatigheden helemaal laat verdwijnen. En het hecht dan helemaal aan de normale lak en blijft dus beter zitten. Bij mij dan. Misschien werkt het voor anderen niet zo goed. Ik zou zeggen; probeer het eens
Ik zal het eens proberen!

De donkerrode Essence lak is ook geweldig.
Ga ik naar kijken! De donkerste?
De BB detox (ofzoiets) crème van Clarins! Best prijzig, maar eerste BB crème die ik gebruikt heb, die genoeg dekking geeft!
Emma 95, ja dat is de crème die je in je linkje heb staan die ik heb gebruikt. ik heb meer gesmeerd dan de hoeveelheid van een erwt. Ik heb nog met tissues van mijn gezicht afgedept maar gewoon teveel product. Daar zal. Het aan hebben gelegen.

Duchtsussanne ik heb altijd andere producten van een ander merk gebruikt met Vitc en met aha 10. Zal ook verschil tussen zitten hoeveel percentage er in zit qua product.

Heb vandaag veel repair crème en factor 50 opgedaan. Nu even rustig aan doen met mijn huid en mij beter in lezen over de producten.
Do you speak love heet de donkerrode Essence lak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven