Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Die vragen zijn voor WM.....ik had de posting nog niet gezien van jullie Xenia en Appeltje
Oh en Xen..de date gaat door!

@WM: leuk dat het zo klikt..ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat..

@Appel: Bank hang ze nog even..
had ik al begrepen Erykah...ik mag van Xenia toch niet meer op vakantie
Nee appeltje, de komende 15 jaar blijf jij thuis!
Hij is 26 jaar....woont 20 min van mij vandaan! Wat hij doet zal ik misschien later eens vermelden ivm herkenbaarheid.

Verder gaan we in mijn krokusvakantie op wintersport. Hij is dan toevallig ook vrij. Hadden het over wintersport en dat ik al een tijdje (4jaar) niet ben geweest en hij graag wil maar niemand kon. Dus toen was het idee, omdat we het zo gezellig hebben, snel geboren!
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat je lef hebt om nu al met hem op vakantie te gaan!

Zien jullie elkaar vaak? Omdat je zo druk bent?
Sorry Xenia, ik wil je helemaal niet "voor de kop stoten" met mijn forum gedrag. Bedoel het goed.... Wil gewoon niet egoistisch zijn met mijn postings en over jouw post heb ik dan per ongeluk heen gelezen

Dank je wel Indi!! Lief!
quote:Xenia66 schreef op 05 februari 2009 @ 22:24:

Nee appeltje, de komende 15 jaar blijf jij thuis!
Onder andere Indi. Maar heb momenteel ook druk met afspraken van vrienden en vriendinnen!

Tsja lef....het voelt goed nu....dus waarom niet! Als het niet goed zou voelen zou ik het niet gedaan hebben.....
het gaat inderdaad wel als een raket WM!
Ik weet het appeltje.....het gaat snel. Maar voelt goed.

Ik kan helemaal mijzelf zijn....dus dat is gewoon erg fijn! Helpt me ook om over dingen te praten!!
Xenia....leuk Klaas van Eerden!! Nog nooit in het echt gezien maar wel op tv. Ik ben zeer benieuwd wat ik van toneelstuk vind, we zullen zien morgen.

En waren je collegas enthousiast over je eerste actie als hoofd van de PV?

Appeltje....weer volop in de hectiek dus? Dan lijkt je vakantie weer lang lang geleden he?
WM, heb grotegrote vraagtekens bij dit speedy gebeuren, maar wens je alle geluk!

En ik geloof echt niet dat je over mijn posts (want t waren er meerdere + posts van anderen over jouw gedrag) hebt heengelezen

Nu doe je t namelijk weer..je negeert de kritische vragen en bedankt alleen Indi.

zoals ik al zei en MP, je wilt niet van je roze wolk afgeschoten worden...prima hoor, gun je dat van harte, maar verwacht van mij geen schouder als je weer moet uithuilen straks.
Nou ik ben morgenmiddag weer online....

Slaap lekker allemaal!!
[quote]Erykah schreef op 05 februari 2009 @ 22:31:

Xenia....leuk Klaas van Eerden!! Nog nooit in het echt gezien maar wel op tv. Ik ben zeer benieuwd wat ik van toneelstuk vind, we zullen zien morgen.

En waren je collegas enthousiast over je eerste actie als hoofd van de PV?

Klaas van Eerden heb ik al gezien hoor paar maanden geleden, nu naar Alex Klaassen Idie namen ook...). En mn collegas vonden t ook erg leuk, geloof ik. We hebben oude PV een vvvbon gegeven en dat werd erg gewaardeerd. Leuk dat je je dat herinnert!
Ik snap niet dat ik niet van mijn roze wolk wil worden afgeschoten? Jullie mogen best kritisch zijn! Daar is het een forum voor!
Ik had eerlijk gezegd ook wel gedacht dat je hier eerder je verhaal zou komen vertellen, WM! Zeker omdat je hier veel was toen je je zo rot voelde. Ik was toen en ben nu oprecht in je geinteresseerd, maar toch komt het ook op mij een beetje vreemd over...terwijl we heel nieuwsgierig zijn
WM....leuk voor je! Het is inderdaad erg snel....maar als het goed voelt, is het toch prima.

Ik geloof ook best dat je intenties ok waren hoor, dat je niet over jezelf wilde praten. Maar wees eens heeeeeel eerlijk...ik denk dat je ook beetje bang was voor de reacties hier?
quote:winkelmandje schreef op 05 februari 2009 @ 22:38:

Ik snap niet dat ik niet van mijn roze wolk wil worden afgeschoten? Jullie mogen best kritisch zijn! Daar is het een forum voor!Waarom reageer je niet op de kritiek dan? ik word echt boos nu......en dat word ik niet gauw...
Hoi hoi,

Net thuis van werk, jullie vragen of ik V. al heb gesproken...

Hij heeft dus dinsdagavond gebeld, toen ik naar Bløf was, gisteravond zou ie nog bellen, maar toen was ik niet thuis, en heb hem dat gesmst, zodat ie niet voor niks zou bellen..

Nu heb ik 'm net een sms gestuurd, dat ik net thuis ben, dus als ie nog wou bellen.......wat een gedraai zo!!

Kan natuurlijk zelf ook bellen, want dat gesprek moet er nou toch maar eens van komen, maar ben bang dat als ik nu zelf bel, telefoon niet wordt opgenomen, en ik dan weer spijt heb dat ik uberhaupt belde, omdat ik dus net sms heb gestuurd dat ik nu thuis ben,.....word er beetje moedeloos van zo, en heb al 2 dagen gerepeteerd in m'n hoofd wat ik ga zeggen, als ik 'm aan de telefoon heb....
Oh hahahah sorry Xenia....Alex Klaassen. Die speelde in gooische vrouwen die stylist toch?
je dropt je loverstory hier, niets bijzonders, gewoon internetdate (terwijl je daar zooooo mysterieus over deed) en opeens is het byebye ik heb t zo druk...

Gvd, ik heb avonden opgezeten om je te troosten en te steunen en nu dit?
oh ja....hij is dat he? schijnt ook erg leuk te zijn, dus heb er zin in!
Indi, leuk, wanneer date?

Xen - ja ja beentjes glad, kleertjes uitgekozen, vriendin gebeld vlakbij de date-plek (qua slapen), haartjes in de krul...

En WM - have fun, denk ik dan maar. Hoop voor jou dat het is wat het lijkt!

Xenia en Appel, wat grappig!
TP - hoop dat ie belt voor je, dit is niks zo! Gauw afspreken van het weekend, lekker even facetoface dingen uitspreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven