Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 5 februari 2009 om 22:51
donderdag 5 februari 2009 om 23:01
Nee Xenia, hij slaapt nooit vroeg, of misschien nu vanavond juist wel, ben ook kwaad Indi, wil verdorie m'n ei kwijt!!
Ben dan gelijk weer in staat om te smsen; Ik geef het op!!
Maar mocht van jullie geen desperate smsjes meer sturen hé..
Maar omdat hij dinsdag dus paar keer gebeld heeft, en sms dat ie paar avonden druk had gehad, en hoopte dat ik niet boos was, dacht ik gelijk dat het weer aan mij lag, dat ik te onzeker was, en er dus weinig aan de hand was, volgens hem, maar nu begin ik daar dus sterk aan te twijfelen...heb nu gewoon het gevoel dat ie bewust niet opneemt, maar omdat ie daar de vorige keren een verklaring voor had, weet ik nu niet meer wat ik moet denken.....
Ben dan gelijk weer in staat om te smsen; Ik geef het op!!
Maar mocht van jullie geen desperate smsjes meer sturen hé..
donderdag 5 februari 2009 om 23:01
Appeltje, je avatar is echt hilarisch! wanneer spreek je met je SV af?
ik was vanmiddag even holddebolder, baas had nieuwe client, maar die zat al bij hem toen ik pauze had...kom ik dossier halen..zit me daar toch een stuk! acute geileritis.....
heb baas vanavond nog ff aangesproken daarover, dat ie ook es aan mij moet denken en me ff vol trots moet voorstellen aan zulke mannen.
Maar ok, goed dat ik weet dat er met mn lustgevoelens toch nog niet zoveel mis is, twijfelde ik wel aan laatste tijd...
ook weer leuke smsjes gehad van GG.
ik was vanmiddag even holddebolder, baas had nieuwe client, maar die zat al bij hem toen ik pauze had...kom ik dossier halen..zit me daar toch een stuk! acute geileritis.....
heb baas vanavond nog ff aangesproken daarover, dat ie ook es aan mij moet denken en me ff vol trots moet voorstellen aan zulke mannen.
Maar ok, goed dat ik weet dat er met mn lustgevoelens toch nog niet zoveel mis is, twijfelde ik wel aan laatste tijd...
ook weer leuke smsjes gehad van GG.
donderdag 5 februari 2009 om 23:07
quote:Xenia66 schreef op 05 februari 2009 @ 23:01:
Appeltje, je avatar is echt hilarisch! wanneer spreek je met je SV af?Ohh dat kan zomaar ineens snel gaan, maar vanavond ff geen puf. Slaap dan weer niet als ie hier is of ik daar Als we smssen dan is het vaak van...'kan je ook niet slapen?' ...om een uur of 11
Appeltje, je avatar is echt hilarisch! wanneer spreek je met je SV af?Ohh dat kan zomaar ineens snel gaan, maar vanavond ff geen puf. Slaap dan weer niet als ie hier is of ik daar Als we smssen dan is het vaak van...'kan je ook niet slapen?' ...om een uur of 11
donderdag 5 februari 2009 om 23:09
TP...ik snap niet waarom je boos op hem bent eerlijk gezegd? Hij heeft jou gebeld en toen nam jij niet op omdat je naar een concert bent. En nu neemt hij niet op en denk je dat hij het expres doet?
Xenia....en is die client vrijgezel??? En komt ie nog keer langs denk je? En ga je nu afspreken met GG?
MP....helemaal leuk! Ik wens je heel veel plezier morgen
Xenia....en is die client vrijgezel??? En komt ie nog keer langs denk je? En ga je nu afspreken met GG?
MP....helemaal leuk! Ik wens je heel veel plezier morgen
donderdag 5 februari 2009 om 23:09
Je hebt gelijk Xen, probeer nu in m'n hoofd al afstand te nemen, wil idd de eer aan mezelf houden, maar zo fucking frustrerend dit!!! En begrijpen doe ik het al helemaal niet, lijkt wel alsof ie aanvoelt dat het een lastig gesprek gaat worden, als ik 'm aan de lijn heb, en dan voor de makkelijkste weg kiest..
donderdag 5 februari 2009 om 23:16
Mannen kiezen (bijna) altijd voor de makkelijkste weg, houden niet van gezeur.....
Die client had geen ring (collega deed al ringcheck), maar ja zegt niet echt veel natuurlijk. voor rest genoot ik gewoon van het moment en de gierende hormonen..en nagenieten is ook leuk.
GG wil in Frankfrut afspreken, maar ik wil dat ie hier komt...lastig..workaholic he, dus kan nooit langer dan 1,5 dag weg, probeer m daarin te veranderen maar heb m nog niet overtuigd. Iig niet eerder dan maart dat ik hem zie (heb dan keurig mn pauze uitgezeten)
Die client had geen ring (collega deed al ringcheck), maar ja zegt niet echt veel natuurlijk. voor rest genoot ik gewoon van het moment en de gierende hormonen..en nagenieten is ook leuk.
GG wil in Frankfrut afspreken, maar ik wil dat ie hier komt...lastig..workaholic he, dus kan nooit langer dan 1,5 dag weg, probeer m daarin te veranderen maar heb m nog niet overtuigd. Iig niet eerder dan maart dat ik hem zie (heb dan keurig mn pauze uitgezeten)