Helemaal het einde (rtl4)
dinsdag 9 mei 2017 om 13:33
quote:Pretzel66 schreef op 09 mei 2017 @ 13:26:
[...]
Helemaal mee eens pa Pos is een neanderthaler .
Mijn sympathie voor de familie Kooij groeit met de week .
Hun kinderen hebben ook de tijd van hun leven die nemen mooie herinneringen en ervaringen mee .
De pos kinders mogen niks en Addy laat zijn kinderen het liefst ook geen seconde alleen.
Oh en over de familie Kooij en het voor wat hoort wat , ik denk dat het tijdens rondreizen heel normaal is .
Wij helpen jou en jij helpt ons , allebei geholpen dus .
Ja dat zeer zeker. Alleen ik vind het gewoon zo vreselijk dat dat dan benoemd wordt als cadeautjes die de boeken in gaan enzo.
Heb het gewoon leuk zonder je elke keer zo te willen bewijzen als de ultieme levensgenieter en globetrotter. Daarmee lijken zij zich namelijk ook nogal verheven te voelen
[...]
Helemaal mee eens pa Pos is een neanderthaler .
Mijn sympathie voor de familie Kooij groeit met de week .
Hun kinderen hebben ook de tijd van hun leven die nemen mooie herinneringen en ervaringen mee .
De pos kinders mogen niks en Addy laat zijn kinderen het liefst ook geen seconde alleen.
Oh en over de familie Kooij en het voor wat hoort wat , ik denk dat het tijdens rondreizen heel normaal is .
Wij helpen jou en jij helpt ons , allebei geholpen dus .
Ja dat zeer zeker. Alleen ik vind het gewoon zo vreselijk dat dat dan benoemd wordt als cadeautjes die de boeken in gaan enzo.
Heb het gewoon leuk zonder je elke keer zo te willen bewijzen als de ultieme levensgenieter en globetrotter. Daarmee lijken zij zich namelijk ook nogal verheven te voelen
dinsdag 9 mei 2017 om 13:52
Zal best dat je tijdens rondreizen elkaar een beetje helpt en dat is ook niet erg, maar dat schijnheilige dikke vrienden gedoe kan best wat minder. Alsof mensen niet wat voor je zouden willen doen als je niet over the top superdepuper happy en knuffelig en lebberig met elkaar omspringt. Zal mij ook niet verbazen als het 's avonds meer dan gezellig was tussen de stelletjes klef en bef. Ach, het zijn mensen mensen tenslotte
Allemaal pure liefde
Allemaal pure liefde
dinsdag 9 mei 2017 om 13:54
Ach ja dat afscheid van hun nieuwe beste vrienden kwam voor sommigen misschien een beetje overdreven over, maar ik heb er wel bewondering voor dat de Kooijtjes zo snel hun draai vinden in een nieuw land, blij zijn met hun eigen manier van leven en ook al heel veel Chileense vrienden hebben gemaakt. Wat dat betreft integreren ze een stuk beter en sneller dan de andere families, die nog heel erg met zichzelf bezig zijn.
dinsdag 9 mei 2017 om 13:59
quote:Griogeo schreef op 09 mei 2017 @ 11:22:
Vind het echt allemaal niks.
Ondoordachte Addy met z'n slaafse vrouw, de zich verheven voelende Posjes met hun "humor", die zou ik sowieso wel van een klif willen duwen, en de kijk ons eens "leven" en genieten Yogi's waarbij alles er wel érg dik bovenop moet liggen vind ik ook zum kotsen.
Kan niet wachten tot het weer maandag is
Vind het echt allemaal niks.
Ondoordachte Addy met z'n slaafse vrouw, de zich verheven voelende Posjes met hun "humor", die zou ik sowieso wel van een klif willen duwen, en de kijk ons eens "leven" en genieten Yogi's waarbij alles er wel érg dik bovenop moet liggen vind ik ook zum kotsen.
Kan niet wachten tot het weer maandag is
dinsdag 9 mei 2017 om 14:27
dinsdag 9 mei 2017 om 15:06
quote:grasklokje schreef op 09 mei 2017 @ 13:32:
Ilona is nu in nederland (zgn voor wijnhandel), maar zou zo maar kunnen dat ze de kansen hier nu even weer verkend. Ook al omdat er nu een oproep is voor nieuwe mensen zie ik een wissel van familie ook zo maar gebeuren.
Wauw joh, dat wist ik helemaal niet.
Ilona in NL en een oproep voor nieuwe mensen.
Wat spannend zeg.
Waar lees jij dat? Op de website?
Ilona is nu in nederland (zgn voor wijnhandel), maar zou zo maar kunnen dat ze de kansen hier nu even weer verkend. Ook al omdat er nu een oproep is voor nieuwe mensen zie ik een wissel van familie ook zo maar gebeuren.
Wauw joh, dat wist ik helemaal niet.
Ilona in NL en een oproep voor nieuwe mensen.
Wat spannend zeg.
Waar lees jij dat? Op de website?
dinsdag 9 mei 2017 om 15:07
quote:Taralina schreef op 09 mei 2017 @ 13:54:
Ach ja dat afscheid van hun nieuwe beste vrienden kwam voor sommigen misschien een beetje overdreven over, maar ik heb er wel bewondering voor dat de Kooijtjes zo snel hun draai vinden in een nieuw land, blij zijn met hun eigen manier van leven en ook al heel veel Chileense vrienden hebben gemaakt. Wat dat betreft integreren ze een stuk beter en sneller dan de andere families, die nog heel erg met zichzelf bezig zijn.Wat jij zegt.
Ach ja dat afscheid van hun nieuwe beste vrienden kwam voor sommigen misschien een beetje overdreven over, maar ik heb er wel bewondering voor dat de Kooijtjes zo snel hun draai vinden in een nieuw land, blij zijn met hun eigen manier van leven en ook al heel veel Chileense vrienden hebben gemaakt. Wat dat betreft integreren ze een stuk beter en sneller dan de andere families, die nog heel erg met zichzelf bezig zijn.Wat jij zegt.
dinsdag 9 mei 2017 om 15:11
dinsdag 9 mei 2017 om 17:09
quote:Eleonora-1 schreef op 09 mei 2017 @ 15:24:
O ok, dank je Livingston, ik ga ook eens op fb kijken.
Daar kom ik dan weer niet zo snel op gek genoeg.Het heeft al 2x op FB gestaan inderdaad. Eerst dat ze 6 mei zou vertrekken naar Nederland en vandaag dat ze er is en graag uitgenodigd wordt om over wijn te praten. Ze zal hier en daar dus wel op tv in een programma opduiken.
O ok, dank je Livingston, ik ga ook eens op fb kijken.
Daar kom ik dan weer niet zo snel op gek genoeg.Het heeft al 2x op FB gestaan inderdaad. Eerst dat ze 6 mei zou vertrekken naar Nederland en vandaag dat ze er is en graag uitgenodigd wordt om over wijn te praten. Ze zal hier en daar dus wel op tv in een programma opduiken.
vrijdag 12 mei 2017 om 15:06
Dat vind ik nu raar, omdat ze een paar wijngaarden heeft bezocht, wat wijn heeft geproefd en kennis heeft op gedaan over wijn mag ze naar Nederland over wijnen praten? Dan mag ze ook nog naar Umberto toe? Ik volg de doelstelling niet helemaal dat Helemaal het einde.
Ze vliegt gewoon heen en weer om ondertussen "reclame"te maken over de wijn die nog niet is uitgebracht?
En dan mag ze verslag doen bij Umberto?
Het zal wel aan mij liggen maar het gaat een beetje zijn doel voorbij met Helemaal het einde.
Ze vliegt gewoon heen en weer om ondertussen "reclame"te maken over de wijn die nog niet is uitgebracht?
En dan mag ze verslag doen bij Umberto?
Het zal wel aan mij liggen maar het gaat een beetje zijn doel voorbij met Helemaal het einde.