Good Luck!
vrijdag 6 februari 2009 om 08:28
O Helen, wat naar! Gecondoleerd.... is best snel gegaan of niet?
Rissie, o wat een nare huisarts. Maar wel apart dat Anne zoveel slaapt met een oorontsteking, Jonathan huilde juist altijd heel veel dan. Maar die was ook wel wat ouder. Hoop dat het kuurtje snel aanslaat.
Leuke film Amalia, ik was het ook aan het kijken zondag maar ik viel in slaap, suf! Had hem al wel eens gehuurd hoor. Ik vind Jack Black juist altijd zo leuk. Niet knap maar wel heel grappig! (dat is die man waar Kate Winslet wat mee krijgt in de film).
Rissie, o wat een nare huisarts. Maar wel apart dat Anne zoveel slaapt met een oorontsteking, Jonathan huilde juist altijd heel veel dan. Maar die was ook wel wat ouder. Hoop dat het kuurtje snel aanslaat.
Leuke film Amalia, ik was het ook aan het kijken zondag maar ik viel in slaap, suf! Had hem al wel eens gehuurd hoor. Ik vind Jack Black juist altijd zo leuk. Niet knap maar wel heel grappig! (dat is die man waar Kate Winslet wat mee krijgt in de film).
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 6 februari 2009 om 10:51
Goedemorgen,
Hel, dat is snel gegaan. Wat triest. Gecondoleerd
Ris, we hadden elkaar helemaal gemist. Moet toch vaker mijn mobiel aanzetten
Mal, wel goed nieuws van de gehoortest, anders had de arts het niet gezegd denk ik. Nu de kno-arts nog spreken.
Hoe gaat het afbouwen?
Naatie, graag gedaan, de stickers. Hoe is het met Robin gegaan op het kdv?
Bridges, trouwjurk binnen, locatie uitgezocht. Nu nog een datum?
Jin, sterkte vandaag.
Bam, hoe gaat het met de jeuk? Dit weekend nog blijven? Dan kom ik zondag naar je toe, of is dat te druk voor je?
Ris, fijne huisarts! Dat is nou echt weer een standaard antwoord; genoeg plasluiers, dan is er niks aan de hand. Terwijl je als je moeder je kind het beste kent.
Noos, hoe gaat het met jou en je meiden??? Heb je werk gevonden?
Juud en Compu, hoe gaat het?
Hel, dat is snel gegaan. Wat triest. Gecondoleerd
Ris, we hadden elkaar helemaal gemist. Moet toch vaker mijn mobiel aanzetten
Mal, wel goed nieuws van de gehoortest, anders had de arts het niet gezegd denk ik. Nu de kno-arts nog spreken.
Hoe gaat het afbouwen?
Naatie, graag gedaan, de stickers. Hoe is het met Robin gegaan op het kdv?
Bridges, trouwjurk binnen, locatie uitgezocht. Nu nog een datum?
Jin, sterkte vandaag.
Bam, hoe gaat het met de jeuk? Dit weekend nog blijven? Dan kom ik zondag naar je toe, of is dat te druk voor je?
Ris, fijne huisarts! Dat is nou echt weer een standaard antwoord; genoeg plasluiers, dan is er niks aan de hand. Terwijl je als je moeder je kind het beste kent.
Noos, hoe gaat het met jou en je meiden??? Heb je werk gevonden?
Juud en Compu, hoe gaat het?
vrijdag 6 februari 2009 om 11:17
Star, adem in, adem uit. Het was een proef. Waarvan ze hopelijk heel snel bedenken dat het niks is. Het was wel heeeeeeeeeeeeeeeeel irritant!
Bam, fijn dat je er weer even was. Jeuk is erg, erger dan pijn! Enig idee of ze nu van plan zijn je eerder te opereren?
Jinny, fijn dat het met de jongens wat beter gaat. Niks ernstigs hoop ik in de familie?
Hel, gecondoleerd. En inderdaad, wat is dat snel gegaan.
Kokos, hoe gaat het met je kinders? Compu is druk aan het hyven nu
Suus, lekker aan het zwijmelen bij je echo-foto? Meteen het grote nieuws overal verteld?
Amalia, The Holiday was leuk! Ik had hem al gezien, maar zondag even goed weer gekeken. Aanstaande zondag komt A Good Year. Lijkt me ook leuk en die heb ik nog niet gezien.
Zaterdag gaan we naar Niet Schieten. Vent moet van mij een keer oppas regelen, maar tot nu toe nog niks geregeld. Zal mij benieuwen.
Zo, even boodschappen doen.
Bam, fijn dat je er weer even was. Jeuk is erg, erger dan pijn! Enig idee of ze nu van plan zijn je eerder te opereren?
Jinny, fijn dat het met de jongens wat beter gaat. Niks ernstigs hoop ik in de familie?
Hel, gecondoleerd. En inderdaad, wat is dat snel gegaan.
Kokos, hoe gaat het met je kinders? Compu is druk aan het hyven nu
Suus, lekker aan het zwijmelen bij je echo-foto? Meteen het grote nieuws overal verteld?
Amalia, The Holiday was leuk! Ik had hem al gezien, maar zondag even goed weer gekeken. Aanstaande zondag komt A Good Year. Lijkt me ook leuk en die heb ik nog niet gezien.
Zaterdag gaan we naar Niet Schieten. Vent moet van mij een keer oppas regelen, maar tot nu toe nog niks geregeld. Zal mij benieuwen.
Zo, even boodschappen doen.
vrijdag 6 februari 2009 om 12:02
even een kleine update:
voorlopig niet naar huis. Als ik pech heb moet ik nog 10 dagen blijven %$#@&*(*&%$#@
de bloedwaardes zijn weer gezakt dus dat is wel positief.
ik had ook begrepen dat de drain maximaal 3 weken mocht zitten, maar dat was minimaal, dus van dat klote ding ben ik nog niet af. Ik hoop bijna dat ie eruitschiet, ( ik is duiveltje;))
Kokos: Gezellie
voorlopig niet naar huis. Als ik pech heb moet ik nog 10 dagen blijven %$#@&*(*&%$#@
de bloedwaardes zijn weer gezakt dus dat is wel positief.
ik had ook begrepen dat de drain maximaal 3 weken mocht zitten, maar dat was minimaal, dus van dat klote ding ben ik nog niet af. Ik hoop bijna dat ie eruitschiet, ( ik is duiveltje;))
Kokos: Gezellie
vrijdag 6 februari 2009 om 12:09
Jeetje Bam, nog 10 dagen blijven!!! Op zich wel goed dat ze je zo in de gaten houden, maar wat ontzettend kut zeg! Waarom moet je blijven dan? Vanwege die drain?
Plaatsen ze hem niet gewoon opnieuw als hij eruit schiet?
Hoe is het nu met Juultje? Al een beetje gewend dat hij je in het ziekenhuis op moet zoeken, of is dat nog steeds zo'n drama?
Plaatsen ze hem niet gewoon opnieuw als hij eruit schiet?
Hoe is het nu met Juultje? Al een beetje gewend dat hij je in het ziekenhuis op moet zoeken, of is dat nog steeds zo'n drama?
vrijdag 6 februari 2009 om 12:35
Djiee Bam, nog 10 dagen! Dat wil wel wat zeggen - ze zijn gewoonlijk erg vlot met ontslag. Vreselijk balen. Maar ze kunnen de boel daar beter ind e gaten houden dan wanneer je thuis bent. Als kabouter hier niet ziek wordt (klaagt al dagen over oorpijn, ga zo even met 'r naar de dokter) kom ik je maandag ofzo opzoeken (als je dat leuk vindt - smsen wel effe).
Ja, is heel snel gegaan met die vriend van me. Bizar. Morgen naar de begrafenis, zal wel druk zijn, hij is een bekend fotograaf. Hij laat heel veel moois achter, dat is wel een mooie gedachte.
Effe pannekoeken bakken voor de kabouter (en mezelf ).
Ja, is heel snel gegaan met die vriend van me. Bizar. Morgen naar de begrafenis, zal wel druk zijn, hij is een bekend fotograaf. Hij laat heel veel moois achter, dat is wel een mooie gedachte.
Effe pannekoeken bakken voor de kabouter (en mezelf ).
vrijdag 6 februari 2009 om 14:45
Bam wat een tegenvaller!!! Balen zeg!
Mamax, net de Holiday afgekeken (jaaa, Berend ligt op bed, lief heeft de middag vrij en is met Laurens het dorp in dus heb ik zowaar een uurtje voor mezelf!!!). Ik snap alleen niet hoe ze het nou gaan oplossen? Lange afstandrelatie? Beetje jammer.
Ben weer weg. Daahaaag
Mamax, net de Holiday afgekeken (jaaa, Berend ligt op bed, lief heeft de middag vrij en is met Laurens het dorp in dus heb ik zowaar een uurtje voor mezelf!!!). Ik snap alleen niet hoe ze het nou gaan oplossen? Lange afstandrelatie? Beetje jammer.
Ben weer weg. Daahaaag
vrijdag 6 februari 2009 om 15:48