Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bam!! goed wat van je te horen! Is er al iets duidelijk, behalve dan dat de bacterie niet meer besmettelijk is? Blèègh, duurt allemaal veel te lang
Nou het gaat Jin, maar niet van harte zo te lezen

Morgen weer een dagje ziekenhuis dus? Gaat het wel beter met Jongste of kwakkelt hij nog? En wanneer hoor je meer over oog van Oudste?
ik zal morgen wel meer horen, maar denk niet dat ik morgen naar huis mag. Ik baal er wel van, want ik zou met bammeis naar haar zusjes verjaardag gaan en nu kan dat dus niet. en ik haat het als ik mijn beloftes niet na kan komen. en daarbij wil ik er gewoon voor haar zijn en dat mislukt nu ook volledig uiteraard.
Ik ben weer weg voor vandaag, geen zorgen om Jinny hoor .
nee hoor ik weet zeker dat ik ze verstuurd heb, dan zijn ze dus gewoonweg niet aangekomen! uiteraard wil ik weten hoe het met je kleine man gaat.

morgen dagje ziekenhuis dus, hopelijk gaat het snel beter met de kleine man
Bam, het is toch niet jouw schuld dat je je belofte niet na kan komen? Je hebt er niet om gevraagd hoor Denk dat Bammeisje zich dat heus wel beseft.

Daaaaag lieve Jinster, succes morgen!
Bam, zorg jij nou maar eerst voor jezelf, en als dat (ik hoop snel!!!) wat beter gaat kun je er weer zijn voor anderen .
Dank Star, enne joe hep meel.
nee geen onderzoeken gehad, had alleen afspraak met anestesie ( die moeilijke woorden zijn niet aan mijn besteed) en dat stelt niet zoveel voor .
ook al ben ik ziek, wil niet zeggen dat ik niet kan smsen....of belangstellend kan zijn, als dat nodig is..

heeft u dat heel goed begrepen?
O, betekent dat ze dan wel snel gaan opereren nu? Sterkte Bam en niet teveel piekeren over dingen waar je niks aan kunt doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
O gaan ze galblaas er toch uithalen dan zo snel mogelijk als je afspraak met anesthesist (ofzo ) had?
Bam, ik heb je genomineerd al forummer vd maand! Want dat ben je voor mij!
O jee Bam wordt boos
dat weet ze ook wel, maar ik vind het heel belangrijk dat ze haar zusjes ziet en ze wonen te ver weg om alleen te gaan met de trein ( dat vind ze eng ). Maar goed bamman gaat dan mee als ik moet blijven het weekend
da,s lief Mal , maar ik eigenheimer alleen maar, dus ik zie dat toch wel anders
He Mal, wat akelig dat het onderzoek wat niet heel vervelend leek zo´n drama werd. Doet zeer in het hartje he?
Lief toch van hem!
dat denk niet , maar dan heb ik dat maar gehad, deze afspraak stond al en de arts zei dan ben je daar maar klaar mee.
Nee, ik vind het alleen maar heel moeilijk als ze hem echt zeer gaan doen, zoals bij de huidbiopt of prikken of erger.
quote:bambino schreef op 05 februari 2009 @ 20:13:

da,s lief Mal , maar ik eigenheimer alleen maar, dus ik zie dat toch wel andersje bent ondanks je eigen pijn nog onwijs attent! Dat bewonder ik wel in jou (kan ik wel wat van leren denk ik).
Superlief, maar ik hoor dat te doen..

over 3 weken is ze trouwens weg, snik
Maar ben je nu helemaal koortsvrij Bam? Alleen nog ontzettende jeuk? Of nog aan de pijnstillers ook?
Morgen gaan ze jongste weer prikken, ik zet me weer schrap.

Wanneer is er bekend wat het shirt gaat opleveren?
voor jonathan maakt het natuurlijk niet uit wat ze gaan doen, voor hem zijn het artsen, en daar heeft ie niks mee, arm kereltje.

staan hem nog meer onderzoeken te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven