Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 05 februari 2009 @ 20:15:

Superlief, maar ik hoor dat te doen..

over 3 weken is ze trouwens weg, snikOooooo gaat haar kamertraining dan beginnen? Jee wat snel gegaan toch!
Ik ga nu echt, dag lieve meisjes.
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2009 @ 20:15:

[...]

je bent ondanks je eigen pijn nog onwijs attent! Dat bewonder ik wel in jou (kan ik wel wat van leren denk ik).

het lukt mij ook lang niet altijd, maar ik doe wel mijn best.

het is gewoon fijn als mensen met je meeleven en er voor je zijn.

en als ik dat kan doen door een smsje te sturen of een kaartje of weet ik veel wat, dan doe ik dat graag ook al ben ik ff wat minder fitjes
quote:bambino schreef op 05 februari 2009 @ 20:17:

voor jonathan maakt het natuurlijk niet uit wat ze gaan doen, voor hem zijn het artsen, en daar heeft ie niks mee, arm kereltje.

staan hem nog meer onderzoeken te wachten.Nou, het is nog niet duidelijk of en wanneer de keelamandelen eruit gaan, en dan is er nog een MRI onder narcose in april waarschijnlijk (lange wachtlijst). Daar zie ik wel erg tegenop want Dr B zei dat hij dat spannend vond. Nou als hij dat zegt wordt ik wel een beetje nerveus. Maar dan hebben we het daarna wel gehad denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, hij gaat heel blij het ziekenhuis in en dan ziet hij een witte jas en dan zie je hem denken oh-oh ik moet hier weer heel snel weg. Slimmerd.
geen koorts meer, tenminste volgens de thermometer heb ik 36 graden, maa rik heb het onwijsheet, en snachts zweet ik me helemaal de t........
Veiling staat nog op 2800 wat ik kan zien.
ja, ik werd vanmiddag gebeld, moest wel ff slikken en was er ook wel ff verdrietig van maar goed, voor haar is het onwijs goed, en ik nodig mezelf gewoon elke week uit op de koffie ;)

exacte datum is nog niet bekend.

ze gaat in elk geval niet als ik nog in het zkh lig, want we brengen haar zelf weg en daar ben ik dus zelf bij.
Stomme ziekenhuizen zijn ook altijd snikheet natuurlijk.
Knip!
Mooi Bam, dat is dan goed geregeld dat jullie haar zelf brengen. Maar in Bamstad toch ook? Gewoon contact houden hoor
ik gaat ervandoor, ik zou ris nog bellen.

misschien tot straks

dankjulliewel weer
Sorry Mal, was niet de bedoeling!!! Ik had juist de link er al niet neer gezet
Hugo is echt lief! M heeft een paar keer heen en weer gemaild nu, en ook wel heel persoonlijk. Had nooit gedacht dat hij zo betrokken zou zijn.
Hopelijk slaap lekker vannacht Bam!
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2009 @ 20:25:

Hugo is echt lief! M heeft een paar keer heen en weer gemaild nu, en ook wel heel persoonlijk. Had nooit gedacht dat hij zo betrokken zou zijn.

Nee zo komt hij niet over nee, lamstraal

Moet wel om hem lachen vaak trouwens.
Ga je ook zo Wie is de mol kijken Star?

Ik wel namelijk , dus ik zeg tot straks allemaal!!! Ik maak nu even snel warme choco met slagroom, jammie

en een extra dikke voor Bam!
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 20:26:

[...]

Nee zo komt hij niet over nee, lamstraal

Moet wel om hem lachen vaak trouwens.Ik ook, ik hou wel van dat zuurpruimerige wat hij af en toe doet. Beter dan al die fake-blije mensen op TV.
Hmm kat ligt op de bank te snurken. wat nu te doen?
Joehoe!!

Dank voor jullie lieve smsjes enzo!

Jullie zaten in spanning zag ik? Tja, academisch zkh he, dan duurt het even voor je ergens bent .

Goed, alles ok, we moeten nadenken over wat te doen met testen maar de echo liet een gezellig beeld zien met een knipperlicht in het midden. Rond de 7 weken maar het was eigenlijk nog iets te vroeg om een precieze a term te roepen dus dat doen ze over 2 weken. Dan kijken we weer met echo.

Hel, inderdaad, dit was niet met klodders op mijn buik, ghe ghe ghe. Maar eerlijk gezegd kan me dat weinig boeien dus dat is mooi. Ik zag die cavia op tv best grappig! Mare nog steeds erg blij er mee? Ik bel je dit weekend even voor afspraak ok?

Jin, fijn dat het "alleen maar druk" is. En hopelijk valt het met het nieuws in familie ook allemaal een beetje mee? Sterkte iig!

Cin, lekker wijf ben je... Ha ha ha. Doe je wel een beetje rustig aan met die rug van je nu het zo gezellig is thuis??? :-)

Zo, House begint zo en ik ben bekaf dus eens zien of ik wakker weet te blijven.

Dag meissies!
Oh ja, deze nog: Bammie,
Ik vind het echt heel erg fijn voor jullie Suus, het is jullie zo gegund. Hoop dat je over 2 weken een mooi pindaatje ziet!

(Jonathan was op onze eerste echo met 9 weken een pindaatje met 4 stompjes en een sterk kloppend hartje )
Bam, alweer lekker aan de klets hier, dus het gaat wat beter met je!!! Ben blij voor je! Maar nu wordt het tijd dat het helemaal goed gaat. Aan de duimendraaiers hier ligt het niet. Kus voor jou!

Arme Jonathan, die is natuurlijk helemaal ziekenhuismoe. Kunnen ze die jas bij die kleintjes niet gewoon uitdoen? Stom zeg.

Suus, helemaal geweldig dat knipperlichtje ( lig in een deuk om die term!). Heerlijk zeg.

Star, bij inwendig onderzoek denk ik toch niet aan een tandarts bezoek, maar zoals jij het zegt zou dat dus ook kunnen. Hmmm, ga nu heel anders tegen die bezoekjes aan kijken

Ga weer verder in The Holiday, had ik opgenomen. Vind Cameron Diaz erg leuk en ik zag net ook nog een lekker hapje langs komen, Jude Law geloof ik. Niet vervelend om naar te kijken! :-)
goedenavond

allereerst; kokos, ik probeer je te pakken te krijgen, maar krijg steeds voicemail. ik heb je ook nog gemaild, gaat over bezoekje aan bam. Ziet er niet naar uit dat ze naar huis mag het weekend....

Suus, heerlijk dat je echo goed was!! Oh dringt het al helemaal door? last van je schouders lijkt mij!

bedankt voor alle tips na dokterbezoekje. Ik spray nu idd kinderspray en stoom met alleen heet water , dat helpt al gigantisch! Ik ben vandaag met de kids (vooral anne) naar de dokter van mijn ouders gegaan. Een stemmetje in mij zei dat het niet alleen maar uitzieken was, wat onze dokter steeds zegt. Oh weet eigenlijk niet eens of ik dat hier alwel geschreven had. Vorige week had ze 39,7 graden koorts. Wij dokter bellen; kom maar langs. Hij luistert even naar de longen en zegt; zolang ze blijft drinken en plasluiers heeft is er niks aan de hand. Ze mogen wel een paar dagen 40 graden hebben. En 3 seconden later stonden we weer buiten. Dinsdag ben ik zelf dus naar dokter geweest. En hij vraagt niet eens hoe het met Anne is. Ik geef zelf nog aan dat ze toch al wel ruim 6 weken verkouden is, en dat dat wel veel energie van haar vergt (ze ligt in haar box en dat is het). Was maar heel normaal. Voelde dus echt niet goed. Dus met mijn moeder erover gehad en die naar haar arts toe. Mocht ik vandaag wel even langs komen met kids. Nou mark is dus echt alleen verkouden, verder klinkt ie schoon. Anne blijkt dus gewoon een oorontsteking te hebben en geïrriteerde amandelen.(snap meteen waarom ze kokhalst bij groentehap; doet haar gewoon zeer!) En de koorts van vorige week was daar ws een reactie op. Loopt mijn meiske dus al een week met oorontsteking! geen wonder dat ze alleen maar slaapt. Heb een kuurtje voor haar mee, hij vond 6 weken ook best al wel lang duren, en een hoestdrankje voor mark. Maar nu moet ik dus eigenlijk gesprek aangaan met mijn eigen dokter... En hij lult me toch weer onder de tafel ("zeg het dan dat je medicijn wilt, hier geef je altijd aan dat je liever niks wilt, waarom ben je hier dan niet nog een keer gekomen, heb toch gezegt dat je dat moest doen." Weet nog precies hoe die dat met mijn zwangerschapp deed) jakkes, waarom is het dan ook zo'n droplul???

Wat dat weer wel positief was; ik haalde medicijnen op bij apotheek en daar lag info over deeltijd opleiding apotheekassistente en ik denk dat ik dat ga doen! Ik heb folders besteld, dus wordt vervolgd...
Nou dat klinkt inderdaad als een droplul, die ha van jou Ris. Wat moet je daar nou mee. Hoe lang zat er nou tussen dat je bij hem was met Anne en dat je bij de ha van je moeder was? Het is toch op z'n minst slordig dat hij een oorontsteking en geiiriteerde amandelen over het hoofd ziet. Of kan het zijn dat ze die toen nog niet had? Kan je een andere ha nemen, of zijn die niet zo dik gezaaid in jouw buurt? Dan ben je er maar vanaf toch...

Bammeke, goed je te lezen. Fijn dat er voor Bammeis plek is. Maar kan me ook wel voorstellen dat het dubbel voelt.

Suus, dat klinkt goed!

Pff, verder niet zo veel puf om te reageren. Die kennis van me waar ik laatst over schreef en bij wie ik langs was geweest, is overleden. Ik had me vanmiddag nog voorgenomen om hem van 't weekend te bellen. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven