Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 mei 2017 om 13:02
Mij ontgaat het nut van een quote-button onderin het summiere rijtje van layout-mogelijkheden. Vet, schuin, onderstreept en doorgestreept lijken me logisch, maar als je een bericht wilt quoten lijkt het me logischer dat je naar de specifieke bericht gaat en het dáár quote, toch? Verder lijken mij - gezien het zeer beperkte tikvenstertje - maar liefst 5 (!!) opties om je tekst vorm te geven nogal overdreven. Een kleurtje is leuk en een button voor een link en/of smilies idem, maar waar is de button om plaatjes te plakken? Of gaan we weer handmatig html-codes ingeven, waartussen je dan je URL moet plakken? Anno 2017 lijkt me dat redelijk antiek
vrijdag 12 mei 2017 om 13:23
Ja, wat een drama!!MevrouwTomatensoep schreef: ↑12-05-2017 12:48Ik wil graar de optie 'blijf ingelogd' terug. Moet nu steeds opnieuw inloggen.
Ik werd er gisteren steeds al uitgegooid als ik een topic aan klikte - dan kun je dus niet eens reageren.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
vrijdag 12 mei 2017 om 13:44
O, wacht, ik moet eerst middels een quote reageren in een topic, of gewoon voor de #@&#@ update al gereageerd hebben in een topic, en dan gaat het goed.
Mods, ik vind dit niet handig.
Andere bug/enorme verbazing omtrent de communicatie: er wordt maandenlang gevraagd om een nieuw forum, en of die datum al bekend is. Nee, is steeds het antwoord. Dan komt er op woensdag een bericht dat het op donderdag gaat gebeuren. Volgens mij gaat er dan ergens in de communicatie bij jullie op het kantoor iets mis, want zo'n mega-project wordt meestal toch wel iets meer dan 24 uur van te voren aangekondigd...
Mods, ik vind dit niet handig.
Andere bug/enorme verbazing omtrent de communicatie: er wordt maandenlang gevraagd om een nieuw forum, en of die datum al bekend is. Nee, is steeds het antwoord. Dan komt er op woensdag een bericht dat het op donderdag gaat gebeuren. Volgens mij gaat er dan ergens in de communicatie bij jullie op het kantoor iets mis, want zo'n mega-project wordt meestal toch wel iets meer dan 24 uur van te voren aangekondigd...
vrijdag 12 mei 2017 om 14:10
Ik kan in dit topic geen reacties plaatsen, behalve als ik op een reactie van iemand reageer.
Ik moet telkens opnieuw inloggen als ik de pagina ververs, en als ik een topic aan het lezen ben mis ik de optie 'naar beneden' en 'naar boven'
Het is er niet makkelijker op geworden.
vrijdag 12 mei 2017 om 14:35
Ik kan alleen maar posten als ik quoot.gemini2009 schreef: ↑12-05-2017 14:12Als ik een lange tekst type is op een gegeven moment het vakje vol en kan ik niet meer lezen wat ik getypt heb.
De teksttegel komt dan onder
de icoontjes voor de layout.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 12 mei 2017 om 14:37
Hier hetzelfde, irritant hoor.
vrijdag 12 mei 2017 om 14:44
Hoi mods, ook ik kan alleen maar berichten plaatsen als ik quote. Als ik een reactie direct probeer te plaatsen blijft hij aangeven dat hij bezig is met de reactie plaatsen, maar er gebeurt niets. Maar een quote submitten gaat wel prima.
Hoe kan ik instellen dat de laatste berichten bovenaan en op de eerste pagina staan? Ik kan die niet terug vinden in de instellingen en alles continu door moeten scrollen is echt onwijs irritant!
En ook ik wordt steeds uitgelogd
Hoe kan ik instellen dat de laatste berichten bovenaan en op de eerste pagina staan? Ik kan die niet terug vinden in de instellingen en alles continu door moeten scrollen is echt onwijs irritant!
En ook ik wordt steeds uitgelogd
vrijdag 12 mei 2017 om 14:55
- Alles verspringt de hele tijd door die irritante advertenties.
- Het lettertyper leest heel onrustig, vooral bij lange lappen tekst.
- Het quoten ziet er heel onoverzichtelijk uit.
Kortom, geen verbetering ten
opzichte van vorige forum.
Ik begrijp niet dat deze punten niet tijdens de testfases bij viva zelf al naar voren zijn gekomen...
En ik zie nu niet meer wat ik type omdat ik niet kan scrollen. Bij inzoomen kan ik niet meer terug uitzoomen. Ook dat nog. Jeetje zeg wat een fiasco
- Het lettertyper leest heel onrustig, vooral bij lange lappen tekst.
- Het quoten ziet er heel onoverzichtelijk uit.
Kortom, geen verbetering ten
opzichte van vorige forum.
Ik begrijp niet dat deze punten niet tijdens de testfases bij viva zelf al naar voren zijn gekomen...
En ik zie nu niet meer wat ik type omdat ik niet kan scrollen. Bij inzoomen kan ik niet meer terug uitzoomen. Ook dat nog. Jeetje zeg wat een fiasco
vrijdag 12 mei 2017 om 15:09
Steeds als ik helemaal naar onder ben gescrollt voor de laatste reacties, word ik vanzelf weer naar boven geschoten en kan ik weer opnieuw naar beneden gaan scrollen. En als ik dat gedaan heb, word ik weer naar boven geschoten. En dat een keer of 3 voordat ik daadwerkelijk beneden aan de pagina blijf.
En ik kan na deze alinea niet zien wat ik typ
En als ik het menu met smileys open, valt en deel buiten de pagina.
En ik kan na deze alinea niet zien wat ik typ
En als ik het menu met smileys open, valt en deel buiten de pagina.
vrijdag 12 mei 2017 om 15:11
Dit kan niet meerKraaienpootje schreef: ↑12-05-2017 14:44Hoe kan ik instellen dat de laatste berichten bovenaan en op de eerste pagina staan? Ik kan die niet terug vinden in de instellingen en alles continu door moeten scrollen is echt onwijs irritant!