Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 mei 2017 om 15:25
Kraaienpootje schreef: ↑12-05-2017 15:22Dat moet echt terug!!!!! Ik heb geen zin in constant scrollen!!!
Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 12 mei 2017 om 15:28
Ik ga ook even een quote doen omdat mijn berichten anders vaak niet geplaatst worden.
Hier mijn irritaties/problemen etc.
- oudste berichten staan bovenaan bij mijn reacties e.d. Dit moet echt omgedraaid worden.
- niet zelf kunnen/mogen beslissen welke pijlers je onder de negeer zet.
- geen "direct naar boven/beneden" knop, je scrollt je rot.
- Als ik bij mijn account kijk staat daar mijn emailadres en de optie om mijn wachtwoord / gebruikersnaam / emailadres te wijzigen. Echter, ik kan alleen mijn wachtwoord wijzigen, waarom zie ik geen optie voor het emailadres?
- Ik kan vaak geen reactie plaatsen zonder te quoten, zoals heel veel anderen ook.
- het quote in een quote in een quote in een quote systeem is onoverzichtelijk en verwarrend.
Vanuit de moderatoren blijft het oorverdovend stil. Wanneer gaan jullie nu eens reageren?
vrijdag 12 mei 2017 om 16:41
vrijdag 12 mei 2017 om 16:56
Omdat dat omhoog kwam. En omdat ik niks anders zie dan de lijst met 3 topics waarin ik heb gereageerd.
Niet aan gedacht om verder te zoeken, omdat het allemaal zo bagger werkt.
Er is een nieuw topic dus?
vrijdag 12 mei 2017 om 17:20
Lijkt op alsof een afstudeerder zijn eindverslag inlevert, maar de titel ontbreekt, de inhoudsopgave klopt voor geen meter, er missen hoofdstukken, verwijzingen naar verkeerde pagina's, conclusie is er niet, het rapport zijn losse blaadjes en niet op volgorde, en hij heeft er een kan koffie overheen geknoeid,en vraagt of ik nog wat puntjes zie ter verbetering.
vrijdag 12 mei 2017 om 17:29
Jeetje, wat een ellende.
Forummen is echt niet leuk meer zo.
Wat onwijs irritant dat je steeds opnieuw moet inloggen, en dat de pagina tijdens het lezen gewoon wegschiet.
Knudde!
(En ik plaats mijn bericht maar onder een quote, omdat het anders niet eens geplaatst wordt. Ook zo waardeloos.)