Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
aardappelbolletjes. Geen idee wat er nog bij moet. En ga maar groente pureren ofzo want dat eten gaat niet goed hier.

Jij?
hmm, aardappelpannekoekjes zou ik ook wel lusten geloof ik. Doe recept eens?
Men lope naar de supermarkt, duikt in het vriesvak en grijpt een pak aardappelpannekoekjes van Aviko. Dan zet je de frituurpan aan (in de oven of koekenpan worden ze minder lekker) en mikt ze erin. Klaar is Clara.
Gaat eten bij jou niet of bij Freule Suus? Rosti rondjes zijn ook wel eens lekker.

Pasghetti eten wij.
Aardappelpannekoekjes denk ik gewoon aardappels raspen of stampen en dan in koekenpan.
Amaal, je hebt mail.
quote:Star schreef op 06 februari 2009 @ 17:32:

Aardappelpannekoekjes denk ik gewoon aardappels raspen of stampen en dan in koekenpan.Dat kan ook, maar die van Aviko zijn errug lekker en een stuk sneller klaar.
Oh en Suus, ik las net je andere topic. Ik weet niet of je van Alfalfa houdt? Ze hebben dat ook van broccoli, prei en venkel. Daar zitten ook heel veel vitamines in.
En er zijn vrij veel goede ontbijtgranen, misschien kan je dat handelen door yoghurt heen?
Of cracker? Ik weet dat er een vezelfit variant is van Knackebrod. Lekker kaas erop, tomaatje en wat van die scheuten.
Brinta heeft ook crackers tegenwoordig.
Ik vind gewone kaas niet lekker op het moment, smeerkaas en La Vache Qui Rit wel.
haai meisjes,

Gister een heel stuk getypt, had ik ineens geen internet meer, alles kwijt .

Ik ga nu even eten koken maar ik kom terug, morgen denk ik want ik ga vanavond met de beentjes op de bank .
Star, ik hoor NU op Shownieuws dat House en The Mentalist niet meer zoveel reclameblokken krijgen.

Of wist je dat al?
Er is gelukkig een hoop zinnigs besproken vanmiddag

Star die meel van jou! Weet je waar dat was en hoe ze heette? Mail nog even. En mail gelijk Het Geheim van Cin even

die mail gaat over dat overleden meisje laatst, niet dat we hier geheimzinnige dingen bespreken hoor. Even voor de nieuwsgierigen....
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 06-02-2009 19:38
Reden: Even wat toelichting....
% gewijzigd
Psst, Amaal, als ze daar nou intrapt mail jij het dan even door?
quote:mamax schreef op 06 februari 2009 @ 19:34:

Psst, Amaal, als ze daar nou intrapt mail jij het dan even door?Tss, zou ik NOOIT doen (ja hoor, meteen goed! )
Te doorzichtig, trap ik echt niet in
En ook naar moi graag...

Tsja Amaal, het kan niet iedere dag ons hoge niveau zijn mop...

Mamax , zijn ze uit koekenpan/oven echt niet lekker of alleen ietsje minder? Ik heb namelijk geen frituurpan....

Verder ging eten wel, half tartaartje, stuk of 10 aardappelbolletjes en een glas courgettesoep (best te bikken, als ik nou even hoor of dat echt vezels heeft ben ik alweer een beetje gerust gesteld).

Dank voor jullie tips, ga morgen idd muesli oid halen want dat zou door yogurt moeten lukken. En kaas is inderdaad een raar ding Star. Ik lust nu wel gewone en geen smeer meer. Was altijd andersom. Met augurk, op een cracker gedaan vanmiddag (volkoren dus goehoed, ha ha ha)

Spagetti lekker Star?

Amalia, wat heb jij gegeten?
Spaghetti lekker, alleen kind verminkt met koken dus net bepanthen spray gaan halen bij apotheek.

Maf dat jij dat met kaas dus ook hebt.

Je mag dacht ik ook gewoon roosvicee laxo als je echt erg veel last hebt.
hey stelletje kletsmajoren
hier schafte de pot vandaag rostirondjes en spruitjes.. was voor de verandering best lekker.
Klinkt niet verkeerd voor gaarkeuken nee
Hallo!

Ik spring even in. Zo even teruglezen.

We hebben de uitslag van het onderzoek van CG. Er zijn achterstanden zoals we weten en hier is een i.q. aan verbonden (gaat voor het hele leven op) op ZMLK niveau. Omdat het net op de grens is, wordt eind dit schooljaar herhaald. We kijken dus nu toch weer verder, o.a. mytylschool.

Ik had wel graag een idee gehad, maar dat is helaas nog niet het geval dus.
He Compu, wat jammer dat jullie nou nog niet echt iets weten. Maar deze uitslag, was dat ok in jullie ogen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven