PMS zeiktopic/steuntopic what ever
zaterdag 13 mei 2017 om 16:05
Nog meer PMSers onder ons?
Nog 2 dagen dan is het zover en ben ik er weer voor 2 weken vanaf.
Ondertussen heb ik in gedachten al 10 keer voor de trein gelegen en had ik vanmorgen om 10 uur de calorieën voor de hele dag al binnen. Na me 2 weken ingehouden te hebben lukt het nu FF niet meer, dat gewicht gaat er toch niet af.
Nog 2 dagen dan is het zover en ben ik er weer voor 2 weken vanaf.
Ondertussen heb ik in gedachten al 10 keer voor de trein gelegen en had ik vanmorgen om 10 uur de calorieën voor de hele dag al binnen. Na me 2 weken ingehouden te hebben lukt het nu FF niet meer, dat gewicht gaat er toch niet af.
zondag 14 mei 2017 om 09:18
Ik ben er gelukkig van af! Heb de overgang achter de rug en mijn leven loopt weer op rolletjes. Af en toe heb ik een huilbui (muziek op en lekker janken) en dan vraag ik me af of ik nu dan ongesteld was geworden. Mijn leven is er echt beter door geworden dat ik niet meer menstrueer. Dus er is hoop dames. En ik had echt hele erge PMS klachten
zondag 14 mei 2017 om 10:36
Oh wat heerlijk voor je !! Ik kijk er haast naar uit haha. Maar dat duurt nog wel een jaar of 20 hier en ik wil niet nog 20 jaar zo doorbrengenvivaratje schreef: ↑14-05-2017 09:18Ik ben er gelukkig van af! Heb de overgang achter de rug en mijn leven loopt weer op rolletjes. Af en toe heb ik een huilbui (muziek op en lekker janken) en dan vraag ik me af of ik nu dan ongesteld was geworden. Mijn leven is er echt beter door geworden dat ik niet meer menstrueer. Dus er is hoop dames. En ik had echt hele erge PMS klachten
zondag 14 mei 2017 om 11:15
Ja snap ik, tis ook echt geen pretje als je last hebt van PMS. Ik heb in het verleden er eens medicijnen voor gehad maar die hielpen bij mij niet. Maar misschien bij jou wel?
zondag 14 mei 2017 om 11:21
zondag 14 mei 2017 om 11:24
Hoi Nanoe,
Is zeker interessant! Ik ben nu zelf een paar maanden ah smeren met progesteroncreme (op natuurbasis) onder begeleiding van een therapeut op dit gebied. Dit om oestrogeen/progesteron weer in balans te brengen. Maar er zijn ook supplementen (vitex agnus castus) die je progesteron op kunnen hogen.
zondag 14 mei 2017 om 13:35
Herkenbaar.
Heb er nu op dit moment last van.
Deze maand trouwens geen zere borsten, maar normaal zijn ze zo gevoelig dat het al pijn doet als je er naar wijst.
Nu vooral veel hoofdpijn en buikpijn, maar het ergste zijn die psychische klachten.
Ik voel me dan zo ontzettend down, ben de hele dag aan het piekeren en aan het huilen. Vandaag was het ook weer raak; maak me dan om alles druk en ga ineens twijfelen of ik wel met mijn vriend moet gaan trouwen. Dan ga ik huizen op internet zoeken voor als de relatie toevallig uit zou gaan
Ik heb trouwens een Implanon.
Heb er nu op dit moment last van.
Deze maand trouwens geen zere borsten, maar normaal zijn ze zo gevoelig dat het al pijn doet als je er naar wijst.
Nu vooral veel hoofdpijn en buikpijn, maar het ergste zijn die psychische klachten.
Ik voel me dan zo ontzettend down, ben de hele dag aan het piekeren en aan het huilen. Vandaag was het ook weer raak; maak me dan om alles druk en ga ineens twijfelen of ik wel met mijn vriend moet gaan trouwen. Dan ga ik huizen op internet zoeken voor als de relatie toevallig uit zou gaan
Ik heb trouwens een Implanon.
zondag 14 mei 2017 om 14:02
De rest van de maand zeker alleen maar martelen?Tanteslankie01 schreef: ↑14-05-2017 13:49Ik wil standaard twee dagen per maand iemand vermoorden...
zondag 14 mei 2017 om 18:42
Tanteslankie01 schreef: ↑14-05-2017 13:49Ik wil standaard twee dagen per maand iemand vermoorden...
Ik ben de ene keer wel erg moe de andere keer niet zo.
Mijn klachten wisselen per maand. De ene depressief de andere agressief.
zondag 14 mei 2017 om 19:58
Mamajobsa, ben even zo brutaal geweest om je een privebericht te sturen...wat ik erg herken zijn die hypochondrische gedachten. Ben wel benieuwd hoe dat bij jou werkt...
zondag 14 mei 2017 om 20:30
maandag 15 mei 2017 om 08:20
Hallo dames
Ik heb even ingelogd om mijn verhaal te doen ik weet Hoe vreslijk pms is.
Ik heb zelf al jaren pms en dan voornamelijk psychische kant moe angstig onredelijk geïrriteerd mega depressie gevoel compleet onredelijk.
Jaar terug kreeg ik plotseling slaapklachten en heb van alles gedaan om daar vanaf te komen. Ik besloot cbd olie te proberen dat is de niet psychische aktieve Wietolie 2% gewoon bij de tuinen te koop.
Kortom het hielp niet voor mijn slaapklachten maar ineens was mijn pms poef weg. Ik kan het nog steeds niet geloven ben nog aan het wachten wanneer het monster wederkeerd. Het is echt geen reclame wilde jullie en alleen maar helpen had ook nooit verwacht dat dit mij zou overkomen en vrees ook dat het niet zo blijft. Maar voorlopig ben ik helemaal gelukkig als ik ongesteld wordt Het heeft trouwens wel 2 a 3 maanden geduurd dat het weg was. Maar ik gebruikte het dus voor slapen wat niks deed helaas en toen dit. Hoop dat het voor jullie ook werkt want ik wilde echt niet aan de ad ervoor maar zag soms geen uitweg.
geprobeerd om daar vanaf te komen.
Ik heb even ingelogd om mijn verhaal te doen ik weet Hoe vreslijk pms is.
Ik heb zelf al jaren pms en dan voornamelijk psychische kant moe angstig onredelijk geïrriteerd mega depressie gevoel compleet onredelijk.
Jaar terug kreeg ik plotseling slaapklachten en heb van alles gedaan om daar vanaf te komen. Ik besloot cbd olie te proberen dat is de niet psychische aktieve Wietolie 2% gewoon bij de tuinen te koop.
Kortom het hielp niet voor mijn slaapklachten maar ineens was mijn pms poef weg. Ik kan het nog steeds niet geloven ben nog aan het wachten wanneer het monster wederkeerd. Het is echt geen reclame wilde jullie en alleen maar helpen had ook nooit verwacht dat dit mij zou overkomen en vrees ook dat het niet zo blijft. Maar voorlopig ben ik helemaal gelukkig als ik ongesteld wordt Het heeft trouwens wel 2 a 3 maanden geduurd dat het weg was. Maar ik gebruikte het dus voor slapen wat niks deed helaas en toen dit. Hoop dat het voor jullie ook werkt want ik wilde echt niet aan de ad ervoor maar zag soms geen uitweg.
geprobeerd om daar vanaf te komen.
maandag 15 mei 2017 om 14:05
Wat fijn, al die tips! En ook fijn om die herkenning te zien, het blijft voor mij lastig om mijn klachten te vertellen aan mensen om me heen, omdat je al gauw hoort 'oh ja, ik heb ook altijd moeite met in slaap vallen rond die tijd!', terwijl ik 'rond die tijd' bij iedere trein bedenk hoe ik daar het beste voor kan springen en 3 keer per dag een huis zoek om naar toe te verhuizen omdat mijn relatie toch geen stand houdt.
Net een afspraak gemaakt, over 2 weken gaat mn spiraal er uit. Als het dan niet verbetert wil de huisarts starten met antidepressiva, maar daar wil ik graag zo lang mogelijk mee wachten...
Net een afspraak gemaakt, over 2 weken gaat mn spiraal er uit. Als het dan niet verbetert wil de huisarts starten met antidepressiva, maar daar wil ik graag zo lang mogelijk mee wachten...
maandag 15 mei 2017 om 14:20
Ik wist nooit dat PMSS bestond. Weer wat geleerd vandaag!
Ik heb dus al die jaren PMSS gehad. Ik heb ook al jaren psychische klachten en slik ook al heel wat jaren ssri's
Maar ben blij dat ik van die klote pms af ben. Als ze nu nog wat uitvinden voor de winterdepressie ben ik een blij mens
woensdag 17 mei 2017 om 13:24
Mama Jobsa ik ben er nu BIJ 1.5 jaar vanaf. En het is echt 98 procent geminderd. Gewoon bizar soms komt het er even doorheen dan voel ik op de achtergrond en dan is het ook zo weer weg. Hoop dat het zo blijft. Ik heb ook geen eknel idee of je cbd olie langdurig kan gebruiken. Ook al zeggen ze dat het juist geen kwaad kan. Ben altijd voorzichtig. Maar goed altijd natuurlijk beter dan ad.
In
In
maandag 16 oktober 2017 om 09:02
Hallo dames,
Even benieuwd hoe het met jullie gaat!
Ik zit helaas weer middenin mijn pms en het is dit keer behoorlijk heftig, bleeeh!
Afgelopen 2 maanden ging het een stuk beter! Wat een verademing! Had even beetje last tevoren en toen menstruatie doorbrak knapte ik meteen op. Had ook minder bloedverlies. Dit keer weer veel meer.
Wat zijn jullie ervaringen?
Even benieuwd hoe het met jullie gaat!
Ik zit helaas weer middenin mijn pms en het is dit keer behoorlijk heftig, bleeeh!
Afgelopen 2 maanden ging het een stuk beter! Wat een verademing! Had even beetje last tevoren en toen menstruatie doorbrak knapte ik meteen op. Had ook minder bloedverlies. Dit keer weer veel meer.
Wat zijn jullie ervaringen?