Gezondheid alle pijlers

PMS zeiktopic/steuntopic what ever

13-05-2017 16:05 58 berichten
Nog meer PMSers onder ons?
Nog 2 dagen dan is het zover en ben ik er weer voor 2 weken vanaf.
Ondertussen heb ik in gedachten al 10 keer voor de trein gelegen en had ik vanmorgen om 10 uur de calorieën voor de hele dag al binnen. Na me 2 weken ingehouden te hebben lukt het nu FF niet meer, dat gewicht gaat er toch niet af.
Hier inmiddels ongesteld. PMS was feest. Ruzie gemaakt met vriend, nog steeds verdrietig en hij nog steeds wat boos (duurt altijd lang bij hem).

Ik ben ook nog boos, en moe, en wil huilen. Vind alles kaa uu tee
Ik overweeg tijdens mijn PMS altijd om mijn leven compleet om te gooien, een 'strong independent woman' te worden enzo.

Eigenlijk wil ik gewoon een knuffel dan en heel hard huilen terwijl iemand 'there there' zegt ofzo
Dat klinkt ook pittig! Bij mij begint het ook met een kort lontje, kan niet veel hebben waaronder met name ruzieende kinderen. Ik kan ook slecht tegen nare beelden op tv, het nieuws etc.
Helaas dit keer weer veel last van angst en nerveusiteit..duurt ook langer.

Dus jij kijkt ook anders tegen de dingen aan tijdens pms?
Absoluut. Ik heb een angststoornis, met PMS heb ik die lastig onder controle
Ik dus ook..heb met name hypochondrie en die neemt dan erg toe. Bleeeh..hoe ga jij er mee om?
Ik heb ook hypochondrie! En verlatingsangst.

Ik onderga het eigenlijk gewoon. Wat kan je anders doen?
Niet zoveel inderdaad..heb je dan ook neiging om te gaan googlen? Normaal doe ik dat niet (meer) maar dan voelt de neiging soms heel sterk..
Niet zoveel inderdaad..heb je dan ook neiging om te gaan googlen? Normaal doe ik dat niet (meer) maar dan voelt de neiging soms heel sterk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven