Eind januari 2018 uitgerekend

14-05-2017 17:00 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben😊. Eerste ronde "raak" en dat met jaren het slikken van de pil en het feit dat ik 36 jaar ben! Heel fijn dus en nog wat onwerkelijk!
Er zijn veel topics, maar veel zijn al langere tijd aan het schrijven. Iemand zin om zijn ervaringen te delen? Lijkt mij erg leuk!
Hi..
Ook ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben. Volgens mijn eigen berekeningen zou ik rond 17-1 uitgerekend zijn. Valt dat ook onder eind januari haha??

Wat fijn dat het de eerste ronde gelijk gelukt is! Gefeliciteerd..

Ik heb in totaal 8 iui's (met donorzaad, ben alleenstaand) gehad waarvan de laatste met lichte hormoonstimulatie. Het heeft even geduurd maar mag dus eindelijk een vreugdedansje doen!

Hoe voel jij je?
Hai,
Haha ja hoor! Ik inderdaad rond de 20ste. Gefeliciteerd joh, spannende tijd gehad dus.
Voel me wel goed, volgens mn vriend ben ik erg kribbig;). En wat krampen die lijken op krampen die ik voor een menstruatie kan hebben, maar dat is gebruikelijk begrijp ik? En jij?
En ik vergeet er 1; emotioneel..;).
Kan huilen om t minste!
Haha,

Ik merk dat ik sinds gisteren mijn borsten voel, en soms heb ik inderdaad krampen in mijn baarmoeder (vooral als ik te snel opsta).. Maar mijn borsten voel ik ook als ik ongesteld moet worden wat me dus nog wel onzeker maakt.

Is het trouwens je eerste kindje?
Ja dit is wel echt de volgende spannende fase he? Wat word je ontzettend bewust van je lichaam!
Ja, het is mijn eerste kindje. Pas op latere leeftijd iemand mogen ontmoeten. En voor jou? Al mensen op de hoogte gesteld?
Wat leuk joh!!
Ja, vandaag heb ik het tegen mijn ouders vertelt en de mensen die dicht bij me staan en van het traject afweten heb ik het al verteld. Ik teste dinsdag al positief terwijl ik vrijdag pas ongesteld moest worden..
Jij?
Wat leuk!! Dan was het hormoon ook al snel aanwezig! Had je al het idee zwanger te zijn?
Wij hebben vrijdag getest en denk dat ik zondag ongesteld had moeten worden.
Wij vertellen het dit weekend aan mijn ouders, zou het liever al wat meer mensen vertellen, maar mijn vriend wil daar wat voorzichtig mee zijn. Had je nog iets bijzonders bedacht om het te vertellen?
Groetjes
Pff ik heb juist meer het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. ik merk nu pas dat de kwaaltjes wel heel erg op elkaar lijken! Elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang dat ik bloed ga zien.. hopelijk kan ik het na de eerste echo los gaan laten!!

Ik heb ze een boekje van nijntje gegeven; opa en oma pluis. Kaartje erbij of ze het tot januari willen bewaren.. mijn moeder helemaal in tranen haha
Oh ik heb precies hetzelfde. Steekjes, trekkende gevoel van ik denk.. baarmoeder. Wat duurt zo'n echo dan lang! Heb je al een afspraak staan voor de echo?

Leuk idee! Nou hou je goed! Ik lees dat het gebruikelijke kwaaltjes zijn!
Hallo,
Na twee positieve zwangerschapstests durf ik nu ook te geloven dat ik zwanger ben; meteen in de eerste ronde. Volgens mijn eigen berekening zou ik op 17-1 uitgerekend zijn, dus als dat als eind januari geldt, zou ik ook graag mee willen schrijven :)

Gefeliciteerd allebei met jullie zwangerschappen!

Voor mij is het de tweede zwangerschap; we hebben een zoon van bijna anderhalf. De eerste zwangerschap was een leuke verrassing, waarbij ik de eerste twee maanden niet wist dat ik zwanger was, dus het bewust meemaken van de tweede maand is nieuw. Ik hoop dat ik de vorige keer niet bij vlagen zo onredelijk was tegen mijn man ;-D
Going along with something doesn't mean you give in to it.
Amelie, ik heb 6-6 een echo gepland staan in het ziekenhuis. De week erop mag ik bij de verloskundige langs. Dat is dan weer een voordeel van het traject in het ziekenhuis, 2 echo's vlak na elkaar!!

Gefeliciteerd zwemvest, leuk dat je ook mee wil schrijven!!

Hebben jullie al een afspraak staan voor een eerste echo?
Gefeliciteerd zwemvest en welkom!
Ik word vandaag als het goed is gebeld door de verloskundige. Hoop dat ik voor 15 juni nog langs kan komen, dan ga ik nml op vakantie!
Fijn zo snel al Hope! Lijkt me zo tof om te zien!
Hope1980 schreef:
14-05-2017 19:57
Hi..
Ook ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben. Volgens mijn eigen berekeningen zou ik rond 17-1 uitgerekend zijn. Valt dat ook onder eind januari haha??

Wat fijn dat het de eerste ronde gelijk gelukt is! Gefeliciteerd..

Ik heb in totaal 8 iui's (met donorzaad, ben alleenstaand) gehad waarvan de laatste met lichte hormoonstimulatie. Het heeft even geduurd maar mag dus eindelijk een vreugdedansje doen!

Hoe voel jij je?

HoiHoi,
ten eerste van harte gefelicteerd!
ik zie dat jij er bewust voor hebt gekozen alleenstaand een kindje op te voeden. is er bewust gekozen voor geen vaderfiguur in zijn of haar leven?
ik ben op dit moment ook 7 weken zwanger en helaas als ik besluit het te houden dan zal ik dit ook echt alleen moeten doen. ik was even vbenieuwd hoe jou omgeving ermee omgaat dat je kiest voor bewust alleenstaand moederschap?
waarvoor ik echt veel respect heb!!
ben daarom ook echt heel benieuwd naar je verhaal, zou je me via een pb willen antwoorden? (ik weet niet of ik een melding krijg als je reageert op mijn berichtje namelijk? ben net nieuw.

Lieve groet
Hi mistyc,

Ik stuur je vanavond even een berichtje..

Dames, ik heb veel ruzie met het nieuwe forum. Kwam niet meer op deze topic dus had een nieuwe geopend.. ik zal een link sturen dat we hier verder schrijven en dan sluit ik de andere!
Dankjewel hope voor de link! Zal me even opnieuw voorstellen.. zwanger van mijn tweede kind, nu ruim 4 weken dus nog erg pril! Eind januari uitgerekend.
Vind het erg spannend, ook dit eerste trimester. Had het bij de eerste niet maar ben me nu veel bewuster van het feit dat het nog zo makkelijk mis kan gaan. Duimen van niet!
Ook is het spannend omdat de eerste ruim 5 weken te vroeg geboren is. Zonder reden.
Hoi, ik heb afgelopen maandag positief getest en wil ook graag meeschrijven. Weet niet of ik echt aan het eind van januari zit, maar lijkt me gezellig. :)
Gefeliciteerd beide!
Midden of eind januari uitgerekend, allemaal welkom😊.
Spannend allemaal he, het is ook zo pril! Net de verloskundige gebeld, 12 juni al eerste echo!
Van de week erachter gekomen dat mijn beste vriendin ook zwanger is! Zo ontzettend leuk!
Hoe is het met jou Hope?
Vraagje; hebben jullie al heel duidelijke testen gehad? Ik heb een mooie streep, maar zeker niet zoals de controle streep.
Groetjes
Met welke test heb je getest, Amelie? Er zit volgens mij best veel verschil tussen, dat bij de ene test het streepje van het scherm afknalt en bij de andere test is ie nog vrij licht.

Ik had wel duidelijke lijntjes op mijn testen van de Action en de CB zei 2-3. :D

Wat leuk dat jouw vriendin ook zwanger is! Lijkt me echt fijn om alles te kunnen delen. En fijn dat de echo al gepland staat, wat lijkt het dichtbij en ver weg tegelijkertijd he. Hier ook een afspraak gemaakt, ik mag 8 juni. Nog drie weken wachten!

Het wordt ons derde kindje trouwens. :)
anoniem_247159 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 18:09
Reden: Woord vergeten
0.72% gewijzigd
Het waren testen van Etos het zevendegeitje. Waren jouw streepjes dan even donker? Stom hoe onzeker je kan worden he!

Ja erg leuk dat mn vriendin ook zwanger is, voor beide de eerste!
Snel zwanger geworden? Leuk! Hoe oud zijn je andere twee?
Leuk Rowie & hetzevendegeitje, het wordt al een gezellig groepje!! Gefeliciteerd meiden..

Geweldig Amelie, lijkt me idd heel erg leuk om samen met je vriendin zwanger te zijn..

Ik heb getest met testen die ik op internet had besteld, lijntje werd steeds donkerder maar heb sinds 1 dag voor nod niet meer getest, maakte mezelf alleen maar gek ermee! Moet zeggen dat ik nog steeds erg onzeker en bang ben als ik naar de wc ga. Blijf bang dat ik bloed ga zien.

Ik voel me eigenlijk prima, al heb ik nu wel het gevoel dat de moeheid gaat toeslaan. Maar dat is dan ook het enige (na een baarmoeder waarvan ik merk dat daar wel wat gebeurd)..

Hoe voelen jullie je?
Doordat ik bijna geen klachten heb kan ik het nog steeds niet geloven dat het echt zo is.. merken jullie iets?
Ik ga er ook mee stoppen.. zolang ik inderdaad geen erge krampen heb en geen bloed zie, moet ik er maar op vertrouwen dat het goed zit.
Ik ben moe, pijnlijke borsten en soms lichte krampjes/steekjes in baarmoeder, verder niks. En de andere dames?
Ah okay, die van de Etos ken ik niet eerlijk gezegd, haha. Deze zijn van mij van maandag, de bovenste is van een goedkope batch die ik op Amazon heb gekocht, de onderste van de Action. Met dezelfde urine gedaan dus het verschil zit 'm echt in de testen:

http://nl.tinypic.com/r/2cg1slf/9 (heb 'm even als link gedaan want hij werd wel erg groot als afbeelding :| )
Dit was de vierde ronde maar heeft op een week na een jaar geduurd, met behulp van medicijnen. :) Mijn zoontje is ruim anderhalf, mijn andere kindje leeft niet meer.

Jij ook nog gefeliciteerd, Hope! Wat je schrijft van de angst bloed te zien herken ik heel erg. Het is ook vreselijk spannend!
Kwaaltjes heb ik eigenlijk ook nog niet, af en toe als ik me omdraai in bed voel ik m'n banden, maar verder is er niets waarvan ik zou denken dat ik zwanger ben, als ik het niet zou weten.
Bedankt geitje! Van mij leek daar wel op, op vertrouwen dan maar!
Wat fijn dat je dan nu weer zwanger bent😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven