Zwanger en bedrogen
maandag 15 mei 2017 om 10:50
Hallo, ik ben hoogzwanger en erachter gekomen dat mijn man is vreemd gegaan.
We zijn in therapie nu maar ik maal nog altijd met de gedachte dat hij met een ander in bed lag. Dat hij met haar kon lachen en intiem is geweest. Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan.
Het is niet gemakkelijk om zomaar uiteen te gaan. Maar kan ik hier ooit overheen komen.
Iemand ervaring hiermee of tips voor mij?
We zijn in therapie nu maar ik maal nog altijd met de gedachte dat hij met een ander in bed lag. Dat hij met haar kon lachen en intiem is geweest. Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan.
Het is niet gemakkelijk om zomaar uiteen te gaan. Maar kan ik hier ooit overheen komen.
Iemand ervaring hiermee of tips voor mij?
maandag 15 mei 2017 om 11:03
+1Lucylucille schreef: ↑15-05-2017 10:52O, en je gaat natuurlijk niet "zomaar" uit elkaar. Je gaat uit elkaar omdat hij een ander lag te batsen terwijl jij hoogzwanger op hem zat te wachten.
Dat is een prima reden hoor.
.
maandag 15 mei 2017 om 11:11
maandag 15 mei 2017 om 11:16
maandag 15 mei 2017 om 11:32
Goed dat jullie in therapie zijn. Als je er toch voor kiest om bij hem weg te gaan, dan heb je er in ieder geval nog wel voor gevochten. Zoals hierboven ook al staat beschreven, is het persoonlijk of je hem dit wel of niet kan vergeven. Ik snap ook wel dat als je al 15 jaar een goede relatie hebt, dit niet zomaar wil 'weg gooien'. Hoe reageerde hij toen je hem confronteerde met wat je te weten bent gekomen? Ik zou ook willen weten waarom hij vreemd gegaan is. En of hij met andere dames ook vreemd is gegaan. Echt een rot situatie lieve TO.
Wat denk je nodig te hebben om hem te vergeven?
Wat denk je nodig te hebben om hem te vergeven?
anoniem_193445 wijzigde dit bericht op 15-05-2017 11:43
1.66% gewijzigd
maandag 15 mei 2017 om 11:40
Wat een rotsituatie.
Je keek in een oude telefoon en hij had het al beëindigd (weet je dit of zegt hij dit?) Hoe lang geleden is het vreemdgaan dan? Hoe lang geleden ben je erachter gekomen?
Zoals iemand zei, of je er overheen kan komen is heel persoonlijk. Het hangt ook van verschillende factoren af, van jou en ook zeker van hem. Het is hoe dan ook moeilijk en heel vervelend. Vaak zoek je naar 'het antwoord' in zo'n situatie, wat is 'de juiste beslissing'? Maar helaas kan niemand anders die voor jou bepalen en eigenlijk is die er ook vaak niet. Achteraf kun je het soms zeggen. Het belangrijkst nu is denk ik goed naar jezelf te luisteren en goed voor jezelf te zorgen. En ik denk dat die therapie ook goed is, zo'n traject kan je helpen om een beslissing te nemen voor jezelf.
Je keek in een oude telefoon en hij had het al beëindigd (weet je dit of zegt hij dit?) Hoe lang geleden is het vreemdgaan dan? Hoe lang geleden ben je erachter gekomen?
Zoals iemand zei, of je er overheen kan komen is heel persoonlijk. Het hangt ook van verschillende factoren af, van jou en ook zeker van hem. Het is hoe dan ook moeilijk en heel vervelend. Vaak zoek je naar 'het antwoord' in zo'n situatie, wat is 'de juiste beslissing'? Maar helaas kan niemand anders die voor jou bepalen en eigenlijk is die er ook vaak niet. Achteraf kun je het soms zeggen. Het belangrijkst nu is denk ik goed naar jezelf te luisteren en goed voor jezelf te zorgen. En ik denk dat die therapie ook goed is, zo'n traject kan je helpen om een beslissing te nemen voor jezelf.
maandag 15 mei 2017 om 11:50
maandag 15 mei 2017 om 12:10
Doe het even zo anders kan ik niet verder tikken. Nieuwe layout!
Je hoeft nu nog niks te beslissen je mag het gewoon nog even aankijken en alsnog kappen.
Je bent niemand iets verplicht je familie niet, je vrienden niet, hem niet alleen aan je kind.
maandag 15 mei 2017 om 12:28
Wat een vreselijke situatie! Ik snap dat je je relatie niet zomaar op wil geven en het lijkt me ook geen pretje om alleenstaande moeder te zijn. Hopelijk brengt de therapie jullie weer dichter bij elkaar en kun je het hem ooit vergeven. Maar wat een gruwelijk egoistische rotstreek van hem zeg...
En ik begrijp ook nooit waarom mede-vrouwwezens het zo spannend vinden om met een bezette man te gaan vozen. Dan heb je ook geen hart! Wetende dat je iemands leven hiermee verwoest.
Heel veel sterkte gewenst iig en probeer positief te blijven denken. Ik hoop dat je man zijn uiterste best gaat doen om zichzelf te bewijzen en verbeteren.
En ik begrijp ook nooit waarom mede-vrouwwezens het zo spannend vinden om met een bezette man te gaan vozen. Dan heb je ook geen hart! Wetende dat je iemands leven hiermee verwoest.
Heel veel sterkte gewenst iig en probeer positief te blijven denken. Ik hoop dat je man zijn uiterste best gaat doen om zichzelf te bewijzen en verbeteren.