Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360

Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 12:22
Reden: offtopic
0.00% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 12:24
0.00% gewijzigd
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 12:22
0.00% gewijzigd
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 12:23
99.70% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Klopt het dat ik het forum niet vanaf mijn mobiel kan openen?
'Informatie gezocht!!!' is verwijderd. Algemene vragen over zwangerschap kunnen in het 'Ben ik zwanger of niet?' topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Charlotte-TL schreef:
15-05-2017 10:55
WTF, Mods!

Gisteren opende ik een serieus topic bij Relaties. Mijn topic werd gelijk gekaapt door trollen. Toen daar melding van gemaakt was door mij en door Alixane, werd mijn topic verwijderd. Toen ik vroeg of het topic hersteld kon worden, werd mij verteld dat het niet teruggedraaid kon worden door een bug :facepalm:

Als klap op de vuurpijl hebben jullie mij ook nog een ban gegeven! :bonk: :bonk:

En dat terwijl ik nog niet eens ooit een waarschuwing had gehad op dit forum. Heb nu dus gewoon weer een nieuwe nick moeten aanmaken.
Onze excuses hiervoor. We gaan even uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Mods,

Wanneer komt de CM een update geven in het "forum is live" topic? En ik zie dat jullie bij sommige klachten reageren met "we zetten het op de lijst" terwijl andere klachten/vragen geen reactie krijgen. Het zou fijn zijn als er duidelijkheid komt over welke bugs/klachten/vragen afgehandeld en opgelost gaan worden en met welke problemen/bugs/vragen niets gedaan zal worden.

Zie ook de opmerkingen van diverse forumsters hierover in het "forum is live" topic.
lolllaaa schreef:
15-05-2017 11:58
Klopt het dat ik het forum niet vanaf mijn mobiel kan openen?
Nee, dat is zeer waarschijnlijk een bug. We hopen later vanmiddag weer een update te geven over het forum.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Renaissance schreef:
15-05-2017 12:17
Mods,

Wanneer komt de CM een update geven in het "forum is live" topic? En ik zie dat jullie bij sommige klachten reageren met "we zetten het op de lijst" terwijl andere klachten/vragen geen reactie krijgen. Het zou fijn zijn als er duidelijkheid komt over welke bugs/klachten/vragen afgehandeld en opgelost gaan worden en met welke problemen/bugs/vragen niets gedaan zal worden.

Zie ook de opmerkingen van diverse forumsters hierover in het "forum is live" topic.
We hopen dat we vandaag weer een update krijgen over de laatste stand van zaken. We lezen het forum is live topic steeds door en we zetten alle nieuwe bugs in de lijst. Er komen veel dezelfde bugs voorbij dus we reageren niet overal op. Omdat het forum ook voor ons nog niet helemaal goed werkt zijn we ook wat meer tijd kwijt aan onze andere taken. Onze excuses daarvoor!

ModeratorViva schreef:
15-05-2017 12:21
We hopen dat we vandaag weer een update krijgen over de laatste stand van zaken. We lezen het forum is live topic steeds door en we zetten alle nieuwe bugs in de lijst. Er komen veel dezelfde bugs voorbij dus we reageren niet overal op. Omdat het forum ook voor ons nog niet helemaal goed werkt zijn we ook wat meer tijd kwijt aan onze andere taken. Onze excuses daarvoor!
Dat jullie niet op elke bug melding reageren is prima, maar helemaal niet reageren is niet prima. Als deze melding bijvoorbeeld in 'het nieuwe forum is live' zou worden geplaatst in plaats van alleen hier zou dat al heel veel schelen. En dan niet alleen als reactie, maar als update in de OP. Met de grote hoeveelheid reacties is een update makkelijk te missen.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 16:13
Reden: off-topic
99.66% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 16:14
99.07% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 16:15
98.40% gewijzigd
I can explain it to you, but I can't understand it for you
wat me hier dan wel weer opvalt is dat de negatieve bericht verwijderd worden op off-topic maar een positief bericht wel mag blijven staan terwijl dat natuurlijk ook off- topic is . :blond:
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 16:15
99.93% gewijzigd
:frusty:
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 15-05-2017 15:28
Reden: dubbel
99.66% gewijzigd
:frusty:
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 15-05-2017 15:27
Reden: driedubbel
99.66% gewijzigd
friezinnetje2014 schreef:
15-05-2017 13:01
wat me hier dan wel weer opvalt is dat de negatieve bericht verwijderd worden op off-topic maar een positief bericht wel mag blijven staan terwijl dat natuurlijk ook off- topic is . :blond:
Ja inderdaad waarom is dat Mods?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zie bij Actieve topics 4 topics over New York staan, allemaal met 0 reacties en 47 jaar geleden geopend?
En erop klikken leidt naar niets...
(ik zie ze alleen op de homepage trouwens, niet als ik alle actieve topics bekijk)
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 16:11
99.34% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 16:10
99.65% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2017 16:10
Reden: off- topic
99.14% gewijzigd
friezinnetje2014 schreef:
15-05-2017 13:01
Om te beginnen het is niet zo dat alle negatieve berichten verwijderd worden, daar zouden we een dagtaak aan hebben ;-) . Feitelijk is bijna alles wat er op dit moment hier wordt gepost off-topic. Waarschijnlijk is het positieve bericht blijven staan ,omdat het ook wel eens goed is om een ander geluid te horen. Een positieve noot in deze onrustige dagen... ;-).
Maar je hebt gelijk ook dat bericht is off- topic en wij zullen vanaf nu dan ook alle off- topic berichten gaan verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven