Ex terug

12-05-2017 14:14 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
........
anoniem_345029 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 16:09
99.52% gewijzigd
Je hebt er drie maanden over na kunnen denken en dan wil je nu nog een week dubben? Klinkt alsof je het niet echt zou willen, maar als een bevlieging. Of doe het en doe het dan gewoon of accepteer het en laat haar.
Tadderak30 schreef:
17-05-2017 14:20
Je hebt er drie maanden over na kunnen denken en dan wil je nu nog een week dubben? Klinkt alsof je het niet echt zou willen, maar als een bevlieging. Of doe het en doe het dan gewoon of accepteer het en laat haar.
Ja je hebt helemaal gelijk.
Ik zal binnenkort contact met haar opzoeken en met haar afspreken en dan kom ik er vanzelf achter wat ik wil of wat ik niet wil!
Heel verstandig TO. Dan heb je meteen duidelijkheid en kun je verder of loslaten. Succes!
Zij was degene die het uitmaakte. Ik zou dan nu ook zeker de bal bij haar laten liggen.
Als ze spijt krijgt, weet ze je te vinden, echt waar.
-
Zij was degene die het uitmaakte. Ik zou dan nu ook zeker de bal bij haar laten liggen.
Als ze spijt krijgt, weet ze je te vinden, echt waar.
-
Geheim12301 schreef:
17-05-2017 14:26
Ja je hebt helemaal gelijk.
Ik zal binnenkort contact met haar opzoeken en met haar afspreken en dan kom ik er vanzelf achter wat ik wil of wat ik niet wil!
Ik denk dat je eerst moet weten wat je wil voor je haar gaat lastigvallen. En als je haar echt terug terug wilde had je dat allang geweten.
Heeft trouwens niks te maken met een spelletje spelen of je leeftijd. Maar het kan ook de andere kant opgaan en dat je haar juist alleen maar harder wegduwt als je haar nu gaat aangeven dat je haar terugwil.
Het is heel stom maar ik zei tegen mijn ex (ik was 21) ook dat we in de toekomst misschien wel weer samen kwamen. Gewoon omdat hij zo ontzettend verdrietig was en ik hem wilde troosten.
-
Meer antwoorden ga je niet vinden op dit forum.... Wat zegt je gevoel? Wat houdt je tegen? Faalangst? Ben een vent en ga er 100% of ben een vent en laat haar met rust. Als ik het zo lees, kun je haar beter met rust laten en je liefdesverdriet verwerken!
anoniem_346137 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 14:49
1.58% gewijzigd
Ben ik met je eens Phloxx.
Ik zal ook zeker niet tegen haar zeggen dat ik haar terug wil ( moet hier voor mezelf ook nog achter komen namelijk ).
Ik wil eigenlijk alleen afspreken om te kijken hoe het met haar gaat en om te kijken hoe mijn gevoel is als wij weer samen zijn.

Mocht ik mij er goed bij voelen en inzien dat ik haar terug wil, dan kan ik na het afspreken gewoon even aankijken of ze openstaat voor wat meer contact.. Als ze daar niet voor openstaat zegt dat natuurlijk ook al genoeg... Zal de situatie gewoon even moet aanvoelen.

Wat betreft het zeggen dat we in de toekomst misschien wel weer samen komen, er was 1 situatie waarbij ik juist niet degene was die gebroken was, maar waar zij degene was die brak en daarna aangaf dat we misschien later weer samen kwamen... Dus de situatie was er niet naar om mij te troosten...
Bondig: je schrijft: ZIJ heeft het uitgemaakt en ZIJ heeft een groot ego.
Die zit echt niet te wachten op een schoothondje dat niet weet wat hij wil.
Echt niet.
Kop op, je verlies incasseren en doorgaan.
Er zijn nog wel meer vissen in de vijver.
Hoezo zou ze die foto's alleen op FB zetten op jou te laten zien hoe gelukkig ze wel niet is? Ja, zo kun je alles wel kromlullen. Als je echt echt echt weer een poging wil wagen, waag die dan ook en neem contact op. Maar vraag jezelf eerst heel goed wat het nu is dat je mist: haar, om wie ze is, of een relatie?
En bij enige twijfel, die je eerder toch wel uitte, zeker NIET doen!
Ik hink nog een beetje op 2 gedachten merk ik.....
Ik wil dus eerst even wat meer rust in me hoofd, dat zodat, mochten we gaan afspreken, ik zeker weet dat ik handel uit eventuele liefde voor haar ipv het opvullen van een bepaalde leegte...
Merk wel dat afleiding bij andere meiden me goed doet, maar stiekem loop je toch nog te vergelijken met...

Zal mezelf nog even wat rust gunnen, week bij week merk ik een wereld van verschil dus ben al een heel eind op weg!
Zelden zo een beslissingsloos verhaal gelezen als dit...
Na 3 maanden schrijf je het ene moment dat je contact gaat opnemen, dan ga je weer een weekje wachten, dan toch contact opnemen, en nee... toch maar even wachten, want je weet niet precies wat je wil.

En ondertussen date je andere meiden en stalk je haar Facebook pagina.

Weet je wat jij moet doen? Haar lekker met rust laten!
Echt kansloos dit.
Barbaa-de-tweede schreef:
17-05-2017 21:53
Zelden zo een beslissingsloos verhaal gelezen als dit...
Na 3 maanden schrijf je het ene moment dat je contact gaat opnemen, dan ga je weer een weekje wachten, dan toch contact opnemen, en nee... toch maar even wachten, want je weet niet precies wat je wil.

En ondertussen date je andere meiden en stalk je haar Facebook pagina.

Weet je wat jij moet doen? Haar lekker met rust laten!
Echt kansloos dit.
Wie heeft het over stalken? IK heb haar op facebook, dus als iemand er iets op plaatst dan zie je dat voorbijkomen ;-)
En andere meiden daten? Ja raar he, moet ik dan zielig thuis in een hoekje gaan zitten of alsnog van het leven genieten?
Ik ben inderdaad beslissingsloos op dit moment, dat is dus ook de reden dat ik nog geen contact opneem....

Het enige wat hier kansloos is, is jouw trieste reactie
Vrouwen houden niet van mannen die geen beslissingen kunnen nemen.
Als je haar echt terug zou willen, dan zou je niet eens omkijken naar andere vrouwen.
Heb je meteen je antwoord en kan je haar met rust laten

O, en je twijfelt ook over je OP zie ik.... :facepalm:
Bevestigt alleen het beeld dat je berichten al bij mij oproepen
anoniem_336187 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 19:12
Reden: Edit
29.88% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven