Theehuis
zaterdag 7 februari 2009 om 13:34
zaterdag 7 februari 2009 om 13:39
Dank voor hoestdrankadvies.
Hehe, Makro vermeden. Parkeerplaats stond daar wel helemaal vol, waarop Xan zei: kijk, al die mensen gaan een discodouche kopen
Oh, met bulderende Sjaf misschien beter dat Wup nog even bij je moeder blijft. *herinnert zich eigen hoestaanvallen*
Beterschap voor Sjaf trouwens
Ik moet poetsen, want ik ben al te laat (mocht van mezelf tot 13.30 nietsdoen)
Hehe, Makro vermeden. Parkeerplaats stond daar wel helemaal vol, waarop Xan zei: kijk, al die mensen gaan een discodouche kopen
Oh, met bulderende Sjaf misschien beter dat Wup nog even bij je moeder blijft. *herinnert zich eigen hoestaanvallen*
Beterschap voor Sjaf trouwens
Ik moet poetsen, want ik ben al te laat (mocht van mezelf tot 13.30 nietsdoen)
Peas on earth!
zaterdag 7 februari 2009 om 14:23
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 februari 2009 @ 13:39:
Nog steeds zo aan het hoesten dan, Erwt?
Pep, fijn dat het beter gaat en kindloos dagje is ook weleens lekker, toch?
Nog steeds zo aan het hoesten dan, Erwt?
Pep, fijn dat het beter gaat en kindloos dagje is ook weleens lekker, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 7 februari 2009 om 14:26
Gistermiddag viel Tony op de bank in slaap, waardoor hij 's avonds natuurlijk met geen stok naar bed te krijgen was. Don was niet thuis, dus heb lekker met Tony samen naar X-Factor gekeken. Eerst natuurlijk hele discussie, want hij wilde Dora, maar ik heb mijn zin lekker doorgedrukt. Eerst vond hij het stom, maar toen ik uitlegde hoe dat programma in elkaar zit, vodn hij het toch wel interessant. En, toen het afgelopen was, vroge hij heel lief: "mama, mag ik ook een keertje meedoen?" OMG, want moet er van dat jong terecht komen? Hij vertrouwde me gisteren ook al toe dat hij met carnaval liever geen ridder meer wil zijn. Hij had namelijk bij Bart SMit een pracht van een parelmoeren zeemeerminnenpakje gespot.... Zou Tony nog te redden zijn?
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 7 februari 2009 om 14:54
zaterdag 7 februari 2009 om 15:00
Tony Ik bespeur nu ook al bepaalde trekjes bij Wup dus wie weet kunnen we wel een harem van onze zonen maken
Ik twijfeldetwijfel wat te doen met Wup. Mis `m vreselijk, hij is al vanaf woensdag bij m`n moeder Maar wil ook niet dat ie hier wordt wakker gehouden of wordt aangestoken door Sjaf. Dadelijk even overleggen met Sjaf, ik overweeg om dan vannacht bij m`n moeder te gaan slapen maar is ook weer niet zo leuk voor Sjaf dan natuurlijk....
Ik twijfeldetwijfel wat te doen met Wup. Mis `m vreselijk, hij is al vanaf woensdag bij m`n moeder Maar wil ook niet dat ie hier wordt wakker gehouden of wordt aangestoken door Sjaf. Dadelijk even overleggen met Sjaf, ik overweeg om dan vannacht bij m`n moeder te gaan slapen maar is ook weer niet zo leuk voor Sjaf dan natuurlijk....
zaterdag 7 februari 2009 om 15:01
zaterdag 7 februari 2009 om 15:42