Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

zaterdag 20 mei 2017 om 19:58
Hier ook nog een tip: Dove Bodylotion Summer Revived
Subtiele zelfbruiner, bijna onmogelijk om lelijke vlekken te krijgen omdat het zo geleidelijk gaat. Ook qua bodylotion fijn. Oogt erg natuurlijk, ik ben fan!
Subtiele zelfbruiner, bijna onmogelijk om lelijke vlekken te krijgen omdat het zo geleidelijk gaat. Ook qua bodylotion fijn. Oogt erg natuurlijk, ik ben fan!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

zaterdag 20 mei 2017 om 20:31
Heeft deze bodylotion niet dat rare luchtje dat veel zelfbruiners hebben?
zaterdag 20 mei 2017 om 21:35
Wat betreft die maximum protection deo, ik stink niet maar ben altijd snel nat onder mn oksels. Het werkt daar gewoon heel erg goed tegen! En ik heb van alles geprobeerd. En het prikt niet eens na het scheren
Echt top produkt!
Oh ja, volgens mij is de DOve maximum protection precies hetzelfde product maar een ander geurtje. Werkt even goed.

Echt top produkt!
Oh ja, volgens mij is de DOve maximum protection precies hetzelfde product maar een ander geurtje. Werkt even goed.
zaterdag 20 mei 2017 om 23:22
Wel een luchtje ja, maar niet zo erg als andere die ik geprobeerd heb. Ik vind het wel een lekkere geur, beetje appeltaart-achtigfrancieneke schreef: ↑20-05-2017 20:31Heeft deze bodylotion niet dat rare luchtje dat veel zelfbruiners hebben?

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

zondag 21 mei 2017 om 07:20
Mmmm, dat klinkt niet gek. De winkels zijn hier open, dus ik ga vandaag eens op onderzoek uit. Die melkflessen van mij zijn niet om aan te zien.
Straks spring ik onder de douche en daarna ga ik mijn wimpers bekijken. Ik ben zo benieuwd! Ik heb goede hoop, want ik voel nu duidelijk haartjes als ik er met mijn vingers langs ga!
De verkoopster in het Kruidvat heeft mijn ogen drie dagen geleden bekeken. Ik liep toen met een zonnebril rond, de hele week heb ik die niet afgezet, ook niet op mijn werk. De haartjes waren toen amper te zien, ze waren hooguit een paar millimeter en het waren er maar een paar, op veel plekken zat niets. De winkelmedewerkster schrok zichtbaar en ze zei: "Nou, ik hoop echt dat het werkt..."
Dus straks...dag 3 met Kruidvat wimperserum!
zondag 21 mei 2017 om 10:13
Heb gisteren de Bioré UV Aqua Rich Watery Gel, spf 30, ontvangen uit Japan, via ebay.
Veel zonnebrand voel ik zitten op mijn gezicht. Deze is heel dun en wordt meteen door mijn huid geabsorbeerd.
Je voelt er niets van. Ideaal.
Bedankt degene die het hier had gepost.
De reviews zijn ook heel goed en er zit o.a. hyaluronzuur in en titanium dioxide.
Veel zonnebrand voel ik zitten op mijn gezicht. Deze is heel dun en wordt meteen door mijn huid geabsorbeerd.
De reviews zijn ook heel goed en er zit o.a. hyaluronzuur in en titanium dioxide.
zondag 21 mei 2017 om 11:22
Wat een fijn topic!
Iemand toevallig ook al een goede crème ontdekt tegen keratosis pilaris? (Die rode bobbeltjes op je armen/ benen meestal . niet ernstig, maar mooi vind ik het niet vooral nu het shirtjes weer er is! ).. ik heb een crème met Urea geprobeerd van Eucerin maar persoonlijk merk ik daar niks van!
Iemand toevallig ook al een goede crème ontdekt tegen keratosis pilaris? (Die rode bobbeltjes op je armen/ benen meestal . niet ernstig, maar mooi vind ik het niet vooral nu het shirtjes weer er is! ).. ik heb een crème met Urea geprobeerd van Eucerin maar persoonlijk merk ik daar niks van!
zondag 21 mei 2017 om 11:34
zondag 21 mei 2017 om 11:35
Dankje! Ondanks mijn naam ben ik de 30 al gepasseerd en het is helaas niet weg!

zondag 21 mei 2017 om 11:37
Ik zou kijken voor iets met glycolzuur. O.a. Paula's Choice heeft dat, ik heb iets met 10% (wel voor gezicht maar kan ook op lijf natuurlijk).BrownEyedGirl26 schreef: ↑21-05-2017 11:22Wat een fijn topic!

zondag 21 mei 2017 om 11:50
"De huidtherapeut kan helpen met een aangepaste acnébehandeling voor keratosis pilaris door toepassing van vloeibare peelings met salicylzuur, glycolzuur of melkzuur. De intensiteit van de behandeling bouwen we op, zodat de huid went en steeds meer weerstand krijgt."
Je zou ook deppen met Molkosan van A Vogel kunnen proberen. Daar zit ook melkzuur in. Het droogt de huid wel uit. Je kunt het ook op een vooraf natgemaakte en uitgeknepen wattepad doen. Dan is het minder heftig.
Werkt ook super bij puistjes.
Je zou ook deppen met Molkosan van A Vogel kunnen proberen. Daar zit ook melkzuur in. Het droogt de huid wel uit. Je kunt het ook op een vooraf natgemaakte en uitgeknepen wattepad doen. Dan is het minder heftig.
Werkt ook super bij puistjes.

zondag 21 mei 2017 om 11:56
Ik merk dat kokosolie (ja daar ben ik weer!) het helpt te verminderen. Vooral op mijn armen is het verschil heel duidelijk. Op mijn benen is het verschil minder maar daar smeer ik ook niet zo vaak. Ik smeerde het vooral tegen een droge huid maar dit was een heel aangename bijkomstigheid.BrownEyedGirl26 schreef: ↑21-05-2017 11:22Wat een fijn topic!

zondag 21 mei 2017 om 13:38
Klopt! Dus als het niet bevalt gebruik je het gewoon op in de keuken.BrownEyedGirl26 schreef: ↑21-05-2017 12:09Dank je! Is dat gewoon uit de supermarkt waar je ook mee kunt koken ?

Vereisten: biologisch, vierge, niet ontgeurd en in een glazen pot. Het merk oid maakt niet uit.
zondag 21 mei 2017 om 14:51
esther766 schreef: ↑19-05-2017 20:56Ik heb de redness solution van Clinique gekocht van wege een rode huid, maar helaas....het helpt bij mij niet zo geweldig. Heeft iemand nog een andere (betaalbare..) tip tegen rode wangen?
En mijn tip is Rexona maximum protection deodorant. Zit in een doosje, het is creme in een soort stick. Dat werkt ECHT GOED!!!
En oh ja, de CC perfecting foundation van de Hema....fantastisch spul!!!
Ik ben behoorlijk tevreden over de biodermal couperose creme! Ik heb rosacea, en ik merk dat sinds een week de bultjes op m'n kaaklijn en de roodheid op m'n wangen minder worden. Niet verwacht, maar ik ben heel tevreden

zondag 21 mei 2017 om 18:08
Hellup!
Ik gebruik altijd L'oreal Sublime soft Micellaire gel om mijn oog make up er af te halen en die lijkt ineens uit de handel. Ik heb er net nog een paar kunnen bestellen, maar als die op zijn, dan moet ik iets anders.
Wie heeft voor mij de ultieme tip? Ik ben op zoek naar een kleurloze, geurloze (gel) reiniger, zonder olie! Die zacht is voor je ogen en waar je niet mee hoeft te boenen om (gewone) mascara er af te krijgen.
Fingers crossed dat jullie een alternatief voor me hebben!

Wie heeft voor mij de ultieme tip? Ik ben op zoek naar een kleurloze, geurloze (gel) reiniger, zonder olie! Die zacht is voor je ogen en waar je niet mee hoeft te boenen om (gewone) mascara er af te krijgen.
Fingers crossed dat jullie een alternatief voor me hebben!
zondag 21 mei 2017 om 21:09
Heb je hier een link van?Emma95 schreef: ↑21-05-2017 10:13Heb gisteren de Bioré UV Aqua Rich Watery Gel, spf 30, ontvangen uit Japan, via ebay.
zondag 21 mei 2017 om 21:10
Heb je hier een link van?Emma95 schreef: ↑21-05-2017 10:13Heb gisteren de Bioré UV Aqua Rich Watery Gel, spf 30, ontvangen uit Japan, via ebay.
zondag 21 mei 2017 om 22:19