Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

woensdag 17 mei 2017 om 07:29
Het merk maakt niet zoveel uit. Als je maar biologische, vierge (extra vierge bestaat niet in kokosolie), koudgeperste, niet ontgeurde kokosolie in een glazen pot neemt. Geen plastiek. Ik heb de mijne gewoon in een Belgische lidl gekocht. In de ah zullen ze dat vast ook hebben.
Ik had last van rode bultjes op mijn bovenarmen en bovenbenen. Dat is nu veel minder sinds ik kokosolie smeer. Mijn armen zijn ook daar nu ook veel zachter.
Kokosolie trekt vrij goed in maar je moet even geduld hebben.
Ik smeer het ook op mijn gezicht als nachtcrème. Helpt ook nog eens tegen puistjes.

woensdag 17 mei 2017 om 10:16
Nee dat klopt. De meesten koken/smeren dan ook liever met ontgeurde olie. Maar dat heeft weinig zin.
In de Lidl hier in BE, stond die pot in het rek van de "wereldproducten". Een rek met een allegaartje van producten uit het buitenland. In hetzelfde rek heb ik ook een fles Griekse Retsina meegenomen.

woensdag 17 mei 2017 om 17:37
Update:
De olaz oog gel begint toch zijn werk te doen hier, lijkt het!
In het begin zag ik geen verschil, maar mijn wallen zien er nu toch iets minder wallerig uit
Alsof het meer strak trekt.
De Vitis tandpasta gebruik ik ook, ik zie nog geen enkel verschil na 3 weken poetsen.
De Main&Tail shampoo vind ik redelijk, ik heb iets meer krul in mijn haar (normaal al slagen), maar niet enorm opvallend.
Het wimperserum van Kruitvat: moeilijk te zeggen of mijn wimpers al langer/ voller zijn. Ben ook begonnen met een nieuwe mascara en vind het lastig te bepalen. Ga iig nog even door met dit te gebruiken, want ik smeer pas 3 weken.
Dan nog een vraag over de dermaroller. Ben aan het uitzoeken welke ik ga bestellen. Is de "ZGTS® Dermaroller - 0.5 mm - 192 Titanium micro naalden" een goeie? Wie weet dat?
De olaz oog gel begint toch zijn werk te doen hier, lijkt het!
In het begin zag ik geen verschil, maar mijn wallen zien er nu toch iets minder wallerig uit

De Vitis tandpasta gebruik ik ook, ik zie nog geen enkel verschil na 3 weken poetsen.
De Main&Tail shampoo vind ik redelijk, ik heb iets meer krul in mijn haar (normaal al slagen), maar niet enorm opvallend.
Het wimperserum van Kruitvat: moeilijk te zeggen of mijn wimpers al langer/ voller zijn. Ben ook begonnen met een nieuwe mascara en vind het lastig te bepalen. Ga iig nog even door met dit te gebruiken, want ik smeer pas 3 weken.
Dan nog een vraag over de dermaroller. Ben aan het uitzoeken welke ik ga bestellen. Is de "ZGTS® Dermaroller - 0.5 mm - 192 Titanium micro naalden" een goeie? Wie weet dat?

woensdag 17 mei 2017 om 17:39
Hmmm... Codetaal? Ok ik doe een gokje: Je hebt online iets besteld, hebt het vandaag in de bus gehad en bent nu super blij en wilt dat met ons delen? Maar je hebt intussen teveel geld opgemaakt dus je geeft je over en stopt met kopen. Je bent bent tenslotte best boos op ons omdat we jou hebben aangezet tot buitensporige uitgaven.

woensdag 17 mei 2017 om 18:51

Jitsie schreef: ↑17-05-2017 17:39Hmmm... Codetaal? Ok ik doe een gokje: Je hebt online iets besteld, hebt het vandaag in de bus gehad en bent nu super blij en wilt dat met ons delen? Maar je hebt intussen teveel geld opgemaakt dus je geeft je over en stopt met kopen. Je bent bent tenslotte best boos op ons omdat we jou hebben aangezet tot buitensporige uitgaven.![]()
Als je wint heb je vrienden...

woensdag 17 mei 2017 om 20:18
Ik gebruik weer inmiddels mijn Moroccan oil shampoo, moet zeggen dat het evenveel volume geeft als Mane n tail. Ik gebruik m nu in combinatie met de salt spray van Etos. Heb toch wel 2 dagen volume en steviger haar.
Een aanrader dus als je er het geld voor over hebt.
Heeft iemand toevallig ervaring met foundations van Bobbi Brown?
Heefr
Een aanrader dus als je er het geld voor over hebt.
Heefr

woensdag 17 mei 2017 om 21:29
Klinkt goed!
0.5mm heb ik eerder over verteld. Minder lijkt niet diep genoeg in de huid te raken en meer lijkt weer te heftig.
192 naalden schijnt beter te zijn dan 560.
En titanium is het materiaal dat je wilt!

donderdag 18 mei 2017 om 18:47
Ja ik. Ik heb de liquid geprobeerd. Geen succes. Kreeg er een hele glimmende huid van en het oxideerde . Zag er na een paar uur uit zo oranje als een wortelmademoiselle83 schreef: ↑17-05-2017 20:18
Heefr

donderdag 18 mei 2017 om 18:56
Ja de spray van Lidl heb ik voor erbij. Heb ik al eerder over geschreven hier. Prima spulletje.
Mijn dure merk spray ik op mijn gezicht.

donderdag 18 mei 2017 om 19:05
Waarschijnlijk al genoemd: Mane 'n Tail shampoo. Sinds ik dat gebruik valt mijn haar nauwelijks meer uit. Als ik er mee stop heb ik weer de normale haaruitval. Als ik dan weer begin met Mane 'n Tail stopt de haaruitval. Bizar, maar ik heb het meerdere keren uitgetest.
O, weet je wat geweldig is tegen brekende nagels? Het Keratinemasker van Andrelon. Uitstekend voor je haar (ik gebruik het altijd na de shampoo van Mane 'n Tail) en een dag later zijn mijn nagels langer (ja, echt!!!) en sterker.
Ook een prima product vind ik Revitalift Jour gezichtscreme, gewoon de ouderwetse. Ik ben er twintig jaar geleden mee begonnen en ik heb nog steeds een huid met heel weinig rimpels. Volgens mij is dat niet iets genetisch, want mijn zusjes die jonger zijn dan ik hebben wel rimpels. Maar zij gebruiken Revitalift Jour ook niet. De Night gebruik ik niet, daar ben ik allergisch voor, het is echt alleen de Jour voor mij.
Verder ben ik nu begonnen met het wimperserum van Kruidvat. Na een nogal gruwelijke oogontsteking was ik bijna al mijn wimpers verloren. Nu heb ik heel korte wimpertjes en je begrijpt dat ik ze zo snel mogelijk weer lang wil hebben. Andere serums zijn zo duur, die van het Kruidvat kost maar een tientje...
O, weet je wat geweldig is tegen brekende nagels? Het Keratinemasker van Andrelon. Uitstekend voor je haar (ik gebruik het altijd na de shampoo van Mane 'n Tail) en een dag later zijn mijn nagels langer (ja, echt!!!) en sterker.
Ook een prima product vind ik Revitalift Jour gezichtscreme, gewoon de ouderwetse. Ik ben er twintig jaar geleden mee begonnen en ik heb nog steeds een huid met heel weinig rimpels. Volgens mij is dat niet iets genetisch, want mijn zusjes die jonger zijn dan ik hebben wel rimpels. Maar zij gebruiken Revitalift Jour ook niet. De Night gebruik ik niet, daar ben ik allergisch voor, het is echt alleen de Jour voor mij.
Verder ben ik nu begonnen met het wimperserum van Kruidvat. Na een nogal gruwelijke oogontsteking was ik bijna al mijn wimpers verloren. Nu heb ik heel korte wimpertjes en je begrijpt dat ik ze zo snel mogelijk weer lang wil hebben. Andere serums zijn zo duur, die van het Kruidvat kost maar een tientje...
donderdag 18 mei 2017 om 21:15
Ik heb toevallig vandaag een proefje bij Douglas meegekregen. Ik ga hem morgen testen, ben benieuwd. Vond het al wat gelig lijken dus maar ff kijken hoe die op mijn huid staat.
Ik hoor wel positieve geluiden over de stick, maar die is helaas niet eerst te testen.

donderdag 18 mei 2017 om 22:09
Ik heb het wimperserum nu in totaal 3 dagen gebruikt. Oogwit inderdaad veel gesprongen adertjes. Weet niet of het door het serum komt, of omdat ik slecht heb geslapen door de warme slaapkamer afgelopen nachten of door de hooikoorts. Stop er even voor de zekerheid meeMaan86 schreef: ↑13-05-2017 22:51Gebruik nu 3-4 weken wimperserum van de Kruidvat. Wimpers lijken wel degelijk langer, maar lijkt wel echt alsof mijn oogleden ook wat rood en opgezwollen zijn. Het viel me ook op dat ik laatste tijd vaker gesprongen andertjes in m'n oogwit (tja,hoe heet dat eigenlijk?)heb, maar weet niet of het hiervan komt.
Denk dat ik maar eens ga minderen om te zien of het verschil maakt.

donderdag 18 mei 2017 om 22:15
Van Revitalash zou ik toch afblijven http://www.livestrong.com/article/27381 ... evitalash/