Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen!

Dat is lang geleden dat ik een week lang niet heb gepost, wel tussendoor even bijgelezen, maar wat veel pagina's !! Veel gebeurd. Vooral wat commotie rond WM en ik ga mee in de mening van Xenia. Sorry WM, ik vind dat je "ons" een beetje laat vallen in deze en ik ben heel benieuwd hoe vaak je hier op het forum gaat verschijnen als je nieuwe lover straks een maand weg is. Ik bedoel het niet rot, maar misschien is dat een eye-opener voor je?

En wat lees ik. Q is er weer ! Hoe is het met je?

Druk weekje achter de rug idd, veel werken en 's avonds ook gezellige afspraken. Alleen was het wel veel....

TP, ik zou niets meer van je laten horen. Laat het initiatief nu maar van hem komen. Je kan dat ook tegen hem zeggen, dat je het leuk zou vinden als hij de volgende afspraak plant. Toch?
quote:Miranda01 schreef op 07 februari 2009 @ 11:50:

Goedemorgen!

Dat is lang geleden dat ik een week lang niet heb gepost, wel tussendoor even bijgelezen, maar wat veel pagina's !! Veel gebeurd. Vooral wat commotie rond WM en ik ga mee in de mening van Xenia. Sorry WM, ik vind dat je "ons" een beetje laat vallen in deze en ik ben heel benieuwd hoe vaak je hier op het forum gaat verschijnen als je nieuwe lover straks een maand weg is. Ik bedoel het niet rot, maar misschien is dat een eye-opener voor je? Ik heb ook niet meer zo'n zin meer om te helpen jou daar dan weer doorheen te slepen.....Heb je nog contact gehad met VM?

En wat lees ik. Q is er weer ! Hoe is het met je?

Druk weekje achter de rug idd, veel werken en 's avonds ook gezellige afspraken. Alleen was het wel veel....

TP, ik zou niets meer van je laten horen. Laat het initiatief nu maar van hem komen. Je kan dat ook tegen hem zeggen, dat je het leuk zou vinden als hij de volgende afspraak plant. Toch?
Bij een V+ gaat het zeker niet vooral om de sex. Ik heb een hele lieve vriend, die tevens + is.....Wanneer het wel vooral om de sex gaat dan is het een SV maar beide varianten worden lastig als je gevoelens hebt voor die persoon. Net als bij mij en TM, dat wordt nooit een SV of V+. Ik gun het hem niet eens.....alles of niks hoor. Heb overigens sinds hij terug is van wintersport (1 week) niets meer gehoord en zelf ook niets meer laten horen. Best gek...
Hey lieve Miran! ik heb je gemist!!!
idd, TP, een V+ is een vriend met net dat beetje meer. Het moet wel in balans blijven die v en die +.., want had 3 jaar lang een Griekse SV/V+. In 1e instantie was het alleen een SV, maar gaandeweg werden we steeds closer, kreeg ons contact meer diepgang en stelde hij zich open. Toen werd het meer een vriend (want geen relatiemateriaal, beschadigd iemand en taal-cultuurbarriere) en klopte de sex niet meer...heel raar.

Als je bij jezelf blijft en je kunt dit aan, zonder verwachtingen en geen spastisch sms-foongedoe meer, geniet er dan van!
Hoe gaat t Miran? Drukke week gehad dus? Ben je nu teleurgesteld over TM?
shiiiiit, heb ik een leuke man op MSN. Had ik heel lang toegevoegd via datingsite, maar nooit echt gesproken. Heb MSN ook niet vaak aan....nu dus wel en leuk gesprek...maar hij woont in Brabant (das dus de andere kant van het land voor mij). Hij wil 2 maart daten (na mn pauze dus) :-) hij is wel erg snel en daar hou ik niet zo van......daar hebben we andere singles voor (oohhh wat vals)
Goedemiddag!

Ik ben net wakker, en ga geloof ik lekker in mn pyjama hangen vandaag. Ben nog steeds moe en heb spierpijn. Maar ja, das wel een bekend fenomeen na zo'n schoolfeestje. Fij dat het weekend is. Heb verder nog weinig plannen. Ingel, jij hebt een leuk feestje vanavond! en wat gaat de rest doen?

Xen, Alex Klaassen (ik heb hem even gegoogled, dacht al uit je beschrijving te weten wie het was, en dat klopte dus ook) lijkt me inderdaad erg gaaf! En ik vind het sneu voor jou dat je hetzelfde gevoel hebt als ik. Na zo'n leuke avond toch weer alleen in bed. Maar, ik ben blij dat ik het even hier neer kon zetten, dat lucht toch op.

En Ingel, bedantk voor de knuffels!

Miran, een lekker rustig weekend?

WM, ik heb nog maar weinig gelezen van jou en je date. Volgens mij ben je helemaal in love en hij ook. En het gaat allemaal heel snel. Maar pas je ook een beetje op je hart?

Ik zit te denken om een strijdplan te gaan maken. Het thuis zitten 'wachten' tot de prins op zn witte paard langsdraaft is niet mijn ding blijkbaar. Internetdating ben ik voorlopig even klaar mee. Maar het gevoel 'machteloos' hierin te staan kan ik niet goed hebben. Maar ja, wat het strijdplan moet zijn? Misschien wel een soort van opdrachtje voor mezelf om elke dag te flirten met minstens 2 (leuke) mannen. Ik ga er eens lekker over nadenken.

TP, ik vind wat Miran zegt wel een goed idee: laat hem weten dat je het afspreken aan zijn initiatief over laat. Dan moet hij de moeite doen en dan voel jij je misschien wat meer 'begeerd'.

EN........ WAAR ZIJN DE VERHALEN VAN MP EN VLEER?????
Oh, Xen! Spannend! 2 maart is toch pas over een maand? Ik zou het lekker nog een beetje vaag afspreken en de komende tijd wat msnen met hem. Dan weet je meteen of hij met andere dingen ook zo snel is.
mn pauze eindigt op 1 maart ..dus ik zei: als ik al met jou zou willen daten is het toch niet eerder dan 1 maart, toen zei hij meteen: dan zie je me 2 maart :-)

Weet t niet hoor, hou niet van mannen die gelijk willen daten op basis van een fotootje en je huwelijkse staat. heb m dat ook gezegd, en nu wil hij meegaan in mijn aanpak/opbouw. krijg nu ook al kusjes en zo...gak!

vleer is er pas morgenavond weer hoor!

Pop, ik weet niet beter dan ik vaker alleen in bed lig dan met een man, heb alleen soms moeite met het alleen thuiskomen...
Pop; leuk zo'n strijdplan; goed idee ook ! Ik heb me dat zelf ook voorgenomen. Volgens mij ontstond het niet pas nadat het uit was, maar toch. Gewoon; vrolijker kijken; hoofd meer omhoog houden als je ergens loopt en oogcontact maken met iedereen (man en vrouw). Is al best een leuk / hele opgave.

Xen: woehoe; de mannen liggen aan je voeten ! Had je niet ook al de afspraak om met die man aan de andere kant van de brug (op je werk) wat af te spreken na je date-stop ?

Anyway; vindt pop der voorstel wel goed; beetje vaag blijven.

Miran; hoe is het met jou nog ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik ga nu ff wat doen, vriendinnetje komt zo koffie drinken en met kroonluchter die ik van haar krijg voor mn slaapkamer.

Rond uurtje of 5 richting broer en kindjes.

kom nog wel ff koekeloeren hoor en mn broer heeft ook i'net :-)

Miran, heb jij nog leuke plannen dit weekend?
tja, die brugman is er ook nog (lief dat je dat nog weet), maar weet je eerlijk gezegd heb ik helemaal geen zin meer in dat gedoe...ook net op msn, was wel ff leuk, maar ook niet meer dan dat...terwijl ik vroeger al visioenen had dat hij misschien wel mr. Big is..

wil iemand spontaan ontmoeten!
quote:Xenia66 schreef op 07 februari 2009 @ 12:47:

tja, die brugman is er ook nog (lief dat je dat nog weet), maar weet je eerlijk gezegd heb ik helemaal geen zin meer in dat gedoe...ook net op msn, was wel ff leuk, maar ook niet meer dan dat...terwijl ik vroeger al visioenen had dat hij misschien wel mr. Big is..

wil iemand spontaan ontmoeten!Waar zo'n date-stop niet allemaal goed voor is ! :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja maar ja maar SB van Vleer heeft vast wel internet :P

Ik ben gewoon nieuwsgierig!

Ik snap je wel Xen, ik wil ook spontaan een man ontmoeten. Er tegenaan lopen ofzo. Fijne dag!

Ingel, ik heb al wel eens een eerder een periode me voorgenomen om elke dag iets goeds te doen. En dan ben je veel meer bezig met je omgeving. Bijv een oud mannetje even helpen met zn boodschappen, stoppen voor een oud vrouwtje die nog niet bij de zebra is, maar die er wel heen loopt. Zulke dingen. Je bent je echt veel meer bewust van je omgeving!
Hi allemaal,

Ik sta in de startblokken om naar de sportschool te gaan!

Miranda...hoe gaat met jou? Drukke week gehad!

Xenia...avondje theater was helemaal leuk dus? Een aanrader dus die Alex Klaassen? Ga ik kijken of hij hier in de buurt komt.

Je datestop is bijna afgelopen en de datekandidaten kondigen zich vanzelf aan! Leuk!! Maar ik begrijp het wel....ik kom ook liever iemand zo spontaan tegen. Misschien komt het ook door de minder leuke ervaringen met ontmoetingen via internet. Via internet ga je iemand in je hoofd creeeren zoals je zou willen dat hij is, waardoor het in irl weleens tegen kan vallen. Ik weet het ook niet...out in the open laten is denk ik het beste?

Pop...heb je lekker geslapen? Lekker rustig dagje voor jezelf ingepland? Groot gelijk...geniet ervan!

En nu ga ik echt sporten!

Tot later!!!!
Hallo allemaal,

Heb een tijdje meegelezen en wil nu meedoen. Eerst even kijken of dit bericht goed gaat en daarna doe ik me zelf voorstellen.

Groetjes, Wuzzie
Hij ging goed

Vandaag bericht van de IB dat mijn studie "schuld" nu echt volledig kwijt is gescholden. Je weet dat het goed komt, maar die bevestiging is toch wel erg fijn.

Verder lekker gesport zonet en nu hapje eten in de stad en meubeltjes kijken!

Prettig weekend!
Ja, Erykah, ik zit nog in mn pyjama en kruip zo weer mn bed in met mn boek. Vanavond een kleine borrel halen in de buurtkroeg. Ben ik er toch even uit. Lekker rustig aan dus!
Hahaha, vet cool om zo die avatar te zien, wetend dat ik het ben en dat ik voor het eerst in mijn leven mee doe op een forum.

Ok, voorstellen:

30+

Geen kids, als een geschikte papa tijdig langskomt may be

Ben +/-3jr single en heb eigenlijk nooit superlange relaties gehad.

Westen van het land.

Genoeg vriendinnen en ga geregeld stappen, uiteten, musea, sauna, weekendje weg...

Tot een haljaar terug meer dan tevreden met mijn leventje en nu wil ik wel gericht op zoek naar om te beginnen contact met een LEUKE man. Heb het eigenlijk al 1jr aangekeken in real life en trust me you have to be damm lucky (en ik ben echt niet de negatiefste).

Voor de meesten omgekeerde volgorde, ik ga het nu na IRL op het Net proberen.

Op zich ben ik best bij met bijlezen maar voelt als raar om zomaar te gaan reageren op jullie, maar ga het toch doen.
PV, wat fijn dat je schuld nu echt weg is! Kan je lekker met je nieuwe huis aan de slag! Spannend hoor!
Wuzzie, kom gezellig mee kletsen. Als je dingen niet snapt, gewoon vragen! Ik ben een beetje af van de internetdates, maar je weet maar nooit. Ik ga het eerst in elk geval even zonder doen!

En.. ik duik nu echt mn bedje weer in!
@Wuzzie, welkom !

@POP, lekker zo'n lui dagje en goede voornemens heb je !

@PV, goed nieuws van je studieschuld, is dat ook maar weer klaar toch...?

@Erykah, haii, sport ze ! yep...busy, jij ook toch?

Ben benieuwd naar je haptonomie verhalen, misschien is het ook wel iets voor mij.

@Xen, lief dat je me hebt gemist! Ik jou en jullie ook hoor!

Gaat verder goed met mij. Ik vind het wel rustig zo zonder TM, dus niets aan de hand.... maar zeker wel teleurgesteld dat ik niets van hem hoor, alleen ik laat hem dat niet weten....geen zin in. Grappig die man op MSN.....maar brugman mag eerst toch ! :-)

@Ingel, wat zie je er lekker uit vanavond! En hoe is het met VDL/VDN?

Ik ga zo ook sporten !

X
quote:pop1980 schreef op 07 februari 2009 @ 12:54:Ik snap je wel Xen, ik wil ook spontaan een man ontmoeten. Er tegenaan lopen ofzo. !ikke ooookkkk !
Ok, nu reageren op iedereen, volgens mij heb ik niet de goede dag uitgekozen om te "starten" tis rustig. Vooruit geit:

@LM, hopelijk gaat het straks beter met je gezondheid, zowel lichamelijk en geestelijk (het 'vergeten' van FBM)

@Miranda, goed dat je TM loslaat. Niet makkelijk maar het niet loslaten is ook geen punica-oase, lastig.

@Vleer, ben benieuwd hoe de herontmoeting met SB valt.

@MP, en en? voor nix ge-epileerd? Of toch....?

@Ingel, veel plezier vanaaf, enneuh is het nou lekker hossen op klompen of trek je dan heel modern sneakers aan?!

@Pop, meiss, je mag je zo voelen, laat die gevoelens toe, zorg alleen dat je er niet te veel/lang erin blijft hangen. En doe iets waarmee je het gevoel krijgt dat je jezelf verwent, volgens mij ben je op ma. altijd vrij toch? Iets alleen ondernemen is dat wat, ff naar een andere stad, een goedkope/korte massage boeken, alleen luxe gaan lunchen. Dat werkt bij mij dan.

@PV, beter kwijtschelding IB, ik heb geen kwijtschelding en heb ook gekocht vorig jaar. Hoe goed ik het ook heb voorbereid pas toen ik bij de notaris had getekend was de meeste spanning af. Helemaal weg na een week, dacht telkens straks bellen ze nog dat er iets niet goed is gegaan. Gefeliciteerd, altijd stoer om in je up te kunnen/durven kopen!

@Mozz, nog steeds druk als crea-bea. Heb respect voor eigen bazen, ben zelf zo een stabiele 'loonslaaf'.

@Indi, is die vriendin na haar dienst tot 23u nog geweest? Altijd jammer als mensen (pas later) afzeggen, heb je erop verheugd en dan stilte/gat.

@TP, moet je dit weekend overdag of 's avonds werken? Veel wijsheid met beslissen over V+, SV of wat dies meer. En onthoud, niemand maar dan ook niemand op deze bol is het waard om niet meer op te komen voor jezelf en je verwachtingen/dromen veel te moeten bijstellen.

@Appeltje, lekker even gereisd en gaat dat weer oppakken dan supervlot. Ik zou nog in zwijmelmodus zijn.

@Erykah, sporten in het weekend, lukt me echt niet! Respect!

@Xenia, ook voor jou veel kracht om met alles te dealen, drukte op werk, emoties die de kop opsteken, situatie met je mams/zus/broer. GG, GL, Brugman, MSN-man. Hoe is het met R btw?

Ik ga verder met de was en wat eten, lig nog in bed met lappie shame on me.

Tsjeez, wat lang, geef mezelf een schouderklopje hmm

(hopelijk niemand vergeten, alvast sjoie anders)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven