Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik wil en moet ook naar haptonoom, maar wachtlijsten hier
Ing, das even schrikken zeg!

Heb niks meer gegoord, nadat ik gister 2x gebeld heb, is toch niet normaal dat je iemand al vanaf zondag probeert te bellen, en niet aan de lijn krijgt, vind ik niet normaal iig! En nu ga ik het advies van Xenia opvolgen, nl. de eer aan mezelf houden! En niet meer bellen of smsen tot hij belt, ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee! Hoe leuk en knap ie ook is...

Heb nog even in overweging genomen, om dan toch maar vanavond sms te sturen; Ok duidelijk! Maar durf dat dan toch niet helemaal, omdat ik 'm eerst zelf wil spreken en horen wat de reden is, waarom ie telefoon al 3 avonden niet opneemt, dus wacht het nog even af, en als ik na het weekend nog steeds niks heb gehoord, kan ik dat altijd nog doen...toch?.
Inderdaad kut, Xen!

Ben net verhuisd en ze baseren het voorschot volgens mij nog op de vorige bewoners..ik denk en hoop dat ik wel wat geld terug krijg volgend jaar. Ook van de belasting krijg ik een hele smak geld terug omdat ik een huis gekocht heb. Ik hoop dat ik dat een beetje op tijd krijg..
Moet je t weekend werken TP? anders zou ik mezelf opvreten namelijk....

Blijf in een denkbeeldige PV in je gedachten houden die op je handen zit..niet bellen en al helemaal niet smsen!

Dit verhaal heeft 2 kanten he,, jij was ook niet goed bezig, maar dat weet je wel denk ik.
Xen: 15 april

De keuze voor meubels staat een klein beetje vast:

Eethoek wordt een beetje lounge achtig, lekkere wandsofa, wat langere tafel en twee goede rechte stoelen (voor de oudjes zeg maar).

Woonkamer ben ik nog niet over uit...zoveel keuze.

TP: waarom ga je niet gewoon even langs! Smsen (en digitale communicatie) is niet bepaald bevorderlijk heb ik gemerkt

Indi: ik heb in het begin bij essent maandelijks mijn voorschot bijgesteld, kan makkelijk via internet. Scheelde mij een hoop onverwachte kosten op langere termijn!
of had je die datum al genoemd, PV?

ohhhh een wandsofa..cool!
PV: Die eethoek klinkt al heel gaaf!

Ik zal eens kijken op de site van Essent, maar je kunt toch niet zelf je voorschot bepalen??
Xen, een paar keer Maar ik blijf hem graag noemen hoor.

Indi, volgens mij wordt je voorschot bijgesteld omdat je recente metingen doorgeeft, dacht dat het niet mogelijk was om je voorschot echt zelf in te geven...
Ze zijn hier inderdaad geweest om de meterstand op te nemen, maar ik heb de sleutel pas sinds eind september...Ik denk dat het volgend jaar wel wordt bijgesteld. De vorige bewoners betaalden namelijk minder per maand met zijn tweetjes dan ik nu alleen moet betalen en ik ben heel weinig thuis..
Ik had hetzelfde Indi, ben ook in september (2007) hier komen wonen en dan heb je nog geen opbouw van de zomermaanden zeg maar. Je kunt via Essent je voorschot verminderen, maar met maar een paar tientjes of zo (als ik t goed heb).

Ik moet nu 165 euro per maand gaan betalen, voor tussenwoning met 1 gaskachel en ook weinig thuis...absurd dus! heb nu wel wat geld terug, maar mn maandbedrag gaat wel van 137 naar 165. Ok, wel 45 euro meer salaris ivm die WW-premie, maar toch zonde.

Ben opgetut en dressed to kill, dus ga de deur uit! veel plezier allemaal!

PV; sorry hoor dat ik het vroeg, maar ja ben ook de oudste hier he :-)
Geniet er van Xen!! Een hele fijne avond!
PV, zonder aankondiging durf ik dat niet, voordat ik weet wat er aan de hand is, en als hij er mee wil stoppen, moet hij dat gewoon zeggen, maar niet van dit laffe en respectloze gedrag!

Xen, moet werken dit weekend, maar zit me nu al op te vreten, kan er zo slecht tegen als ik het gevoel heb dat ik bewust genegeerd wordt, en helemaal omdat er geen aanleiding voor is!

Dus dan kan ik alleen maar lopen gissen natuurlijk..
Hee TPtje..

Wat een ellende zeg..probeer toch sterk te zijn en niets van je te laten horen..denk dat dat het beste is. Aan de andere kant snap ik ook dat je wil weten waar je aan toe bent..dus langs gaan is misschien toch ook wel een goed idee...

Heel af en toe ben ik blij dat ik geen relatie heb..dan heb ik die ellende ook niet...maar het meest van de tijd ben ik toch wel een beetje jaloers op de mensen met een vriendje of vriendinnetje

Ik zit lekker met een kopje koffie en een chocokoekje op de bank X-factor te kijken..misschien moet jij dat ook doen, TP
@TP: wat een gedoe zeg. Ik vind dat altijd zo raar dat mensen dat kunnen, gewoon ineens niks meer laten horen. Wat bezielt hem dan? Ik snap het niet. Ik kan me dus goed voorstellen dat je je zit op te vreten. Maar langsgaan zou ik niet doen. Dat komt helemaaaaal desperate of raar over denk ik. Eer aan jezelf houden is beste. Maar ja, dat stopt het gedenk erover nog niet

@Xen en Erykah en Ingel bezig met gezellige avond?

Ingel, schrikken lijkt me, om zoiets te horen van je vriendin. Maar gelukkig is het 'maar' een hersenschudding.

@Erykah: Heftig lijkt me, zo bij de haptonoom... maar volgens mij heb je er dan ook echt wat aan. Ik duim voor Xen dat je ook snel terecht kan!

@WM: wat leuk joh, dat het zo goed klikt met je paiqman! En of het nou een reboundje wordt of iets serieus, in ieder geval kwam 'ie op het goede moment om jou even lekker op te beuren en je fijn te laten voelen. Geniet ervan!

@Indi lekker gerelaxed? Hm... krijg ook trek in chocokoekjes...

@Prik: leuk zo'n wandsofa! Wordt het dan meer modern of klassiekig? En nog bepaalde kleuren enzo?

Ik ga weer verder met mijn 'kunst' (met een kleine k), het behangplaksel op mijn handen is inmiddels helemaal opgedroogd tot van die leuke pulkvelletjes Maar ga nog ff verder plakselen met mijn 'objecten'.
Hey lieverds!

Wat is er veel geschreven. Ik kan het nu niet opbrengen om alles te lezen en te reageren, dat komt morgen.

Vanavond heb ik ons schoolfeest gehad, met junglethema. In 3,5 uur 700 kinderen vermaakt, en vandaag in totaal 14 uur gewerkt. ik ben kapot! Net nog een paar borrels gehad in de kroeg met een collega, zo in bed. Maar het ergste is (en ik baal zo enorm van mezelf dat ik daar zoveel moeite mee heb en er weer over 'zeur') dat ik nu het liefst naast RP2 in bed wil kruipen. Of dat er iemand voor me is, die mij het bijzonderste van de wereld vindt. Ik kan wel huilen en moet echt op mn handen zitten om RP2 niet te smsen!

Blugh, wat baal ik van mezelf!
Ik ben weer thuis! Xen...het is nu officieel, wij zijn tweelingzussen! Ik vond het toneelstuk ook tegengevallen. Jeetje wat duurde dat lang zeg....het verhaal is mooi hoor, Romeo & Julia maar ik vond het te langdradig.

Hoe was jouw theateravond?

Jammer dat je nog geen haptonoom hebt gevonden! Zijn er overal wachtlijsten?

Hoe zouden de dates gaan van Vleer en MP? Ik ben heel benieuwd!

PV...nog gefeliciteerd met je huis. Had ik nog niet gedaan

TP...balen dat je niets meer hebt gehoord. Kan me voorstellen dat je er onrustig door voelt. Ik zou....hoe moeilijk ook...het even laten.

Mozza...wat lief en leuk dat jij je eigen zoenservice hebt! Ik wil dat oooooook!

Indi...hoe was jouw avond? Ik vind dat wel lekker hoor...avondje op de bank met thee en koekjes.
Poppie...hug voor jou! Tuurlijk mis je hem....iemand om tegen aan te kruipen.

Ga maar lekker slapen na zo'n slopende dag!
Wel fijn dat ik dit zo even op het forum kan kwakken... Dan is het er een beetje uit, en voel ik me iets minder zielig!

Hoi Erykah! Niet zo'n beste toneelavond gehad dus?
Thnx erykah! Ik ga ook zo naar bed, kan ook niet veel meer dan dat. Ben echt lichamelijk gesloopt!
Hoi hoi,

Eindelijk heeft ie vanavond gebeld, uur aan de lijn gehangen.

Hij heeft paar avonden bij z'n zus geklust, en was pas laat thuis, hij zei, ik heb dinsdag nog gebeld, maar toen was je niet thuis! Enfin, tegen 'm gezegd dat ik het gevoel had dat ie me ontweek, en bewust telefoon niet opnam, maar dat was helemaal niet zo, zei ie. Heb gezegd dat ik duidelijkheid wou, en hoe hij het zag dan tussen ons, hij zegt dat ie me leuk vindt, dus ik zei, maar waarom hoor ik je dan zo weinig? Hij heeft af en toe tijd voor zichzelf nodig ( helemaal niet erg, heb ik ook) en wil me nog steeds graag blijven zien.

Op de vraag van mij, of we dan misschien beter als vrienden verder konden gaan, wist ie geen antwoord. Hij zei, ik vind het gewoon leuk om af te spreken, en dingen samen te ondernemen. Ik zei, dat vind ik ook leuk, maar ik ga met vrienden niet naar bed, dus als vrienden verder gaan wil ie eigenlijk ook niet, zou ie verwarrend vinden, omdat we dus al wel gezoend hebben, en met elkaar naar bed zijn geweest.

Conclusie is dus min of meer, dat hij verder wil gaan zoals nu, maar dan wel wat vaker bellen, en proberen wat vaker doordeweeks af te spreken, als ik moet werken in het weekend.

Ik ga het allemaal even laten bezinken.....

Thanx voor jullie adviezen, vind ik echt fijn!

Slaap lekker!...
Tp'tje.. wel fijn dat je het nu toch besproken hebt. Goed dat je het allemaal ter sprake hebt gebracht. Ik weet ook niet zo goed wat je er mee moet doen. Ligt er ook aan hoe jij je erbij voelt. Laat het inderdaad maar lekker bezinken!
GOEDEMORGEN !!!!

Iemand koffie/thee/water/melk/yoghurt / plakje ontbijtkoek ?

Erykah; wat fijn dat het zo goed ging bij de haptonoom ! Mag ik nog eens vragen waarvoor je er naar toe ging ? Heb je al eens verteld volgens mij, maar vergeten - excuus!

TP: fijn dat jullie gebeld hebben. Ik hoop voor je dat jullie de plannen zo voort kunnen zetten, en dat je er zelf ook achter staat zodat je niet de volgende keer weer in de stress schiet. Succes ermee!

Xen: iemand vermoord gister ? Met je 'dressed to kill' - outfit ?

Sorry, vind het een leuk grapje *gniffel*. Was je naar het theater geweest, leuk ?

Moz: wat was je aan het knutselen met behang ? Ik heb het gemist volgens mij. Wel gelukt allemaal ?

Pop:

Het is GEEN gezeur als je hier je ongenoegen uitstort over je RP2-gemist; laat maar gewoon komen. Ik heb nog een stapel knuffels klaarliggen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingel gaat vanmiddag maar eens het JC poetsen en een stukje hard wandelen.

Dan de zolder op in de verkleedkleren duiken. Vanavond is hier 'booremoosbal'. Kort samengevat: een voorfeestje van de carnaval, waar men als boeren van vroeger verkleed gaat.

Gemiddeld ziet men er daan zo uit: .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
lekker ontbijtje Ingel! thanks!

Wat zul je er vanavond fantastisch uitzien zeg :-)

Erykah: toch wel blij dat je R&J ook tegen vond vallen, idd veel te langdradig, in het begin nog wel wat humor, maar later is het zooo saai. Ook als er bijv. 2 spelen en de anderen zitten langs de kant, dat vond ik zo raar. Anyway, bij ons was het lachengierenbrullen, Alex Klaassen is geweldig! Hij treedt op in boxer en hemdje, maar doet zoveel stemmetjes en typetjes (dus zonder zich te verkleden), dat je dat ondergoed helemaal niet meer ziet. Nog tot 1.30 in theater gebleven, was een bandje dus superleuke avond gehad! En niemand vermoord...geen enkele leuke man gespot..ja in mn groepje maar allemaal ho...

Maar ook ik ook kom weer alleen thuis en ik begrijp Pop's gevoel dan heel goed. En bij jou is het ook nog zo vers...ik weet niet eens meer hoe het voelt om met een man te slapen (nou ja ietwat overdreven..) Dus het is echt niet raar dat je dan baalt en verdrietig bent!

TP: toch leuk dat ie gebeld heeft en ook eerlijk is over hoe hij het nu tussen jullie ziet. Heel goed van je dat je het hebt aangekaart! Nu is de keuze aan jou, wil je een V+ of een echte relatie? Want dat laatste zit er bij deze man niet in denk ik zo.

Mozz: suc6 met je behangetje!
Mogguh Ing en Xen,

Xen, was het leuk in het theater?

Ik heb er een nachtje over geslapen, het is nu aan mij of ik zo verder wil gaan, voor nu is dat een ja! Toen ik zei, misschien moeten we er mee stoppen, want blijkbaar zit het er niet in! Vond ie niet leuk om te horen, hij zei; ik wil je wel graag blijven zien..

En Xen, denk dat je gelijk hebt, dat hij dan dus een soort V+ wordt, en ergens kan ik me in die term ook weer helemaal niet vinden, want in mijn ogen gaat het dan meer om de sex, en dat is bij ons absoluut niet het geval, staat iig niet centraal!..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven