Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Blond, ik heb je een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier.
Ik heb wat boodschappen gedaan en een klein ommetje gemaakt. Verder hang ik op de bank. Het was tenslotte laat en morgen wordt een drukke dag op het werk. De komende 3 dagen zijn druk maar dan wel lekker 4 dagen vrij met leuke dingen in het verschiet. Oa een festival en een keer uit eten.
Ik heb tegenwoordig een schoonzoon, van achttien. Zo knus. Hij heeft hier weer gelogeerd, en vanmorgen zaten ze innig tevreden samen tosti's te knabbelen (die ik had gemaakt, want ik moet natuurlijk wel een beetje de goeie schoonmoeder uithangen he). En toen zijn ze samen boodschappen gaan doen voor het avondeten :love: .

Dochter zal trouwens nooit toegeven dat ze verkering heeft hoor, maar moeders weet beter :proud:
Lady_Voldemort schreef:
21-05-2017 18:28
Ik heb tegenwoordig een schoonzoon, van achttien. Zo knus. Hij heeft hier weer gelogeerd, en vanmorgen zaten ze innig tevreden samen tosti's te knabbelen (die ik had gemaakt, want ik moet natuurlijk wel een beetje de goeie schoonmoeder uithangen he). En toen zijn ze samen boodschappen gaan doen voor het avondeten :love: .

Dochter zal trouwens nooit toegeven dat ze verkering heeft hoor, maar moeders weet beter :proud:
Wat leuk LV en wat grappig dat ze het vooral niet wil toegeven :flirting:
Renaissance schreef:
21-05-2017 13:57
Blond, ik heb je een pb gestuurd.
't Werkt niet Ren, ik heb geen berichtje.
Waarschuwing egopost.
Thuis na emotionele dag met schoonvader en gesprek met zus. Maman 'holt' achteruit. Ze heeft voortdurend pijn en kan elke dag minder. Zo verdrietig. Artsen hebben natuurlijk ook geen glazen bol, maar we werden subtiel gewaarschuwd. Ik hoop zo dat ze niet nog meer pijn moet lijden en al wil ik haar zo lang mogelijk dicht bij me houden, hoop ik ook dat ze stilletjes mag gaan. We zijn net thuis en ik mis de katten meer dan ooit en de tranen stromen. Shitzooi.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat naar OB :hug:
Oudblond schreef:
21-05-2017 22:32
't Werkt niet Ren, ik heb geen berichtje.
Waarschuwing egopost.
Thuis na emotionele dag met schoonvader en gesprek met zus. Maman 'holt' achteruit. Ze heeft voortdurend pijn en kan elke dag minder. Zo verdrietig. Artsen hebben natuurlijk ook geen glazen bol, maar we werden subtiel gewaarschuwd. Ik hoop zo dat ze niet nog meer pijn moet lijden en al wil ik haar zo lang mogelijk dicht bij me houden, hoop ik ook dat ze stilletjes mag gaan. We zijn net thuis en ik mis de katten meer dan ooit en de tranen stromen. Shitzooi.
:hug:
:hug: voor Oudblond.
Dank jullie lieverds. Ik ben natuurlijk moe van afgelopen tijd zo stressvol werken, dat helpt niet. Ik kreeg een vreselijke jankbui toen ik ons huis binnenkwam. Gelukkig was man bij me die het helemaal begrijpt en zelf ook moeite heeft en verdrietig is. We hoopten zo om even een rustige periode te hebben, uit te kijken naar de kittens en even geen erge zorgen te hebben. Maar het gaat maar door.
Puss: Ken je het boekje Kittig of poeslief? Opvoedgids voor Kittens van Liesbeth Puts? Ik heb mijn hele leven dieren/katten gehad, maar daar staan wel een paar eyeopeners in! En gewoon leuk om lezen. Misschien ook voor jou fijn om te lezen!
Ach Oudblond :hug:
Ik herken het zó! Ga nu even geen egopost plaatsen maar ik leef met je mee!
En huilen mag altijd :cry: :hug:
The owls are not what they seem
Ik ken het niet OB, zal eens kijken of ik het ergens kan inzien.
Heb al tientallen kittens opgevoed maar met de laatste (het Griekse zwerfmonster) heb ik wat steken laten vallen. Ze was met haar broer zo kwetsbaar en bang dat ik te veel dingen goed vond.
Misschien kan ik nog wat opsteken van dat boekje.
:hug: Blondje
:hug: Lady

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 87097.jpg
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 21-05-2017 23:01
67.07% gewijzigd
Lady onze situaties lopen redelijk gelijk op. Al gaat het dan om andere ziektebeelden, het gaat om onze moeders die niet meer kunnen zijn wat ze zo graag waren :hug:
Fijn was vandaag dat man galets voor Maman gebakken had. Hij heeft haar wafelpan-met-geheim-recept (waar stinkende dingen van de apotheek in gaan maar die echt overheerlijk zijn) van haar gekregen. Zij bakte deze wafeltjes altijd voor man (ik eet geen zoet) en vandaag heeft ze man zijn baksels geproefd (mag ze eigenlijk niet hebben) en goedgekeurd en hem tot officiële bewaker van het recept benoemd. Die twee zijn zo dol op elkaar en dat maakt mij weer blij dat ik man in haar leven heb kunnen brengen. :heart:
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-05-2017 22:59
Ik ken het niet OB, zal eens kijken of ik het ergens kan inzien.
Heb al tientallen kittens opgevoed maar met de laatste (het Griekse zwerfmonster) heb ik wat steken laten vallen. Ze was met haar broer zo kwetsbaar en bang dat ik te veel dingen goed vond.
Misschien kan ik nog wat opsteken van dat boekje.
Ik weet niet hoe oud je Griekje nu is, maar voor je Maine Coon kitten steek je denk ik echt nog wel wat op. Boekje is online te bestellen en kost iets van 14 euro. Ik vond het meer dan dat waard.
Ik zag het. dank je!

Tuthola hier is nu 2 jaar en gaat steeds beter hoor. Ze luistert goed en ik kan alles bij haar doen. Ook nageltjes knippen zonder mokken en oksels kammen.
Alleen het slopen van de bank moet ze nog afleren.
Oudblond schreef:
21-05-2017 23:01
Die twee zijn zo dol op elkaar en dat maakt mij weer blij dat ik man in haar leven heb kunnen brengen. :heart:
Wat fijn! Dat neemt niemand haar (en hem) meer af.
Dat is waar Puss! Dank je. Ik ga proberen te slapen. Drie drukke dagen, maar daarna gelukkig vier dagen vrij. Jammer dat man die vier dagen topdrukte heeft. Hij werkt zodat andere mensen kunnen feesten. Dus officiële vrije dagen - zeker met verlengd weekend er aan vast - zijn voor hem dagen van 14 uur draaien.
Slaap wel allen en dank jullie :bigkiss:

*Ik hoop dat het forum snel weer aangenamer en makkelijker is, want het is voor mij echt heel fijn om hier even te kunnen 'spuien' en te delen*
Ik kom even een knuffel brengen voor OB en Lady. Ben van plan weer wat vaker te forummen en het lijkt erop dat ik nu in ieder geval ingelogd blijf. Dat is een mooie stap voorwaarts.
Bom dia!

Oudblond & Lady, dikke knuffel voor jullie :hug: :hug:
En inderdaad...huilen mag en soms lucht dat ook wat op. Sterkte met alles. :redrose:

-Paar dagen geleden was de aanloop kat van mijn zwager doodgereden...zo zielig voor zwager en ook voor mijn zusje.
Zwager was echt gek op zijn kat. (Heeft laatst zelfs camera in huis om te kieken wat hij doet als zwager niet thuis is)
Zwager heeft kat 8 jaren lang verwent en hij is 19 jaar geworden, best mooie leeftijd.
Maar toch wel sneu...

-Ben 4 dagen vrij!!
Ik moet echt op mijn voeding letten en meer gaan sporten, ik past bijna niet in mijn kleren! :'(
Prrrr, mauw miawwwww.
Ren, blijf AUBBBBBBB
Prrrr, mauw miawwwww.
Lieve Blond en Lady, een hele dikke knuffel voor jullie. Wat een heel verdrietige en moeilijke periode maken jullie mee. Blond, je posts over je moeder zijn zo liefdevol en verdrietig dat het (bijna) voelbaar is.

Voor jullie allebei :hug: :redrose:
Goedemorgen, heel de dag werken en vanavond komt man weer fijn thuis.

Ik moet ook echt opletten met eten. Eet gewoon veel te veel.
Fijn dat man weer thuis komt, Dolfje!
Jane-Ice schreef:
22-05-2017 07:13
Ren, blijf AUBBBBBBB
Jane, ik kom over een tijdje wel weer terug. Maar ik merk dat ik echt een beetje forummoe ben en ik wil in mijn rl mijn aandacht en energie voorlopig wat meer op andere dingen richten. Dus ik ga er een tijdje tussenuit.
Renaissance schreef:
22-05-2017 08:34
Jane, ik kom over een tijdje wel weer terug. Maar ik merk dat ik echt een beetje forummoe ben en ik wil in mijn rl mijn aandacht en energie voorlopig wat meer op andere dingen richten. Dus ik ga er een tijdje tussenuit.
:'(

Ik ga je missen!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven