Wij roepen verder!

20-05-2017 16:54 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:

Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:

Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft. ;-)
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
ligt het aan mij of zitten de smiley's iedere keer op een andere plek :hyper:
Ginerva schreef:
22-05-2017 20:24
ligt het aan mij of zitten de smiley's iedere keer op een andere plek :hyper:
De smiley's zitten steeds op andere plekken. Ik zoek mij elke keer weer rot naar die smiley's.
Rusti schreef:
22-05-2017 20:31
De smiley's zitten steeds op andere plekken. Ik zoek mij elke keer weer rot naar die smiley's.
Ik ook, blij te lezen dat ik niet gek geworden ben :yes:
Ginerva schreef:
22-05-2017 20:23
Dat is ook iets waar je trots op mag zijn, ik ben ook trots op je :cheer2: :cheer2:
:yes:

Ik zou ooit nog eens een publicatie willen hebben in Science of Nature. Als je daarin staat met je onderzoek, heb je de top bereikt. Maar helaas kom je daar niet zomaar in.
Rusti schreef:
22-05-2017 20:33
:yes:

Ik zou ooit nog eens een publicatie willen hebben in Science of Nature. Als je daarin staat met je onderzoek, heb je de top bereikt. Maar helaas kom je daar niet zomaar in.
Alles is mogelijk, je bent nog jong dus wie weet
Ginerva schreef:
22-05-2017 20:35
Alles is mogelijk, je bent nog jong dus wie weet
Ja weet ik, maar in Nature of Science kom je alleen met baanbrekend onderzoek. Dus tenzij een van onze nieuwe stoffen tegen bijvoorbeeld multiresistente MRSA, TBC of Parkinson/Alzheimer werkt, zijn we er nog niet....
Rusti schreef:
22-05-2017 20:38
Ja weet ik, maar in Nature of Science kom je alleen met baanbrekend onderzoek. Dus tenzij een van onze nieuwe stoffen tegen bijvoorbeeld multiresistente MRSA, TBC of Parkinson/Alzheimer werkt, zijn we er nog niet....
Ik hoop voor je dat het je uiteindelijk lukt, maar voor nu is deze publicaties natuurlijk al helemaal geweldig
Het lijkt mij geweldig als je iets kunt vinden tegen kanker, of tegen dementie...!!!
miedo schreef:
22-05-2017 20:55
Het lijkt mij geweldig als je iets kunt vinden tegen kanker, of tegen dementie...!!!
Ons onderzoek houdt zich niet bezig met kanker. Wel met antibiotica resistentie (nieuwe type antibiotica waarbij de kans op resistentie klein is), tubercolose, Chlamydia, Listeria, Alzheimer en Parkinson.
Ginerva schreef:
22-05-2017 19:19
Ik heb ook een drummende buurjongen, zonder talent
Ik bèn de drummende buurman zonder talent :proud:
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
nbk schreef:
22-05-2017 21:01
Was jij maar mijn buurjongen, was vast erg gezellig :couple:
nbk schreef:
22-05-2017 21:01
:hamer:
Die is namens je buren.
Rusti schreef:
22-05-2017 21:04
:hamer:
Die is namens je buren.
:rofl:
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Ik haat ongesteld zijn >:-(
Dacht ik er net na 3 dagen vanaf te zijn, komt het weer terug (inclusief krampen). Elke maand weer trap ik daarin :furious:
Ah bah Rusti! Ik ben wat dat betreft zo blij met de prikpil, nooit meer ongesteld. :heart:

Mijn lijf voelt alsof het is overreden door een vrachtwagen. Zere rug, zeer stuitje, zere heupen, bleh. Ik ga zo maar naar bed denk ik. Er is toch niks op tv en man is de hele week (!) weg, ik zie hem pas volgende week dinsdag weer, dus erg gezellig is het hier ook al niet.
Dit was geniaal. Ze hadden een foutje gemaakt met de ondertiteling. Ipv van de echte ondertiteling van het debat, was het ondertiteling van een kindershow. Ik heb mij echt kapot gelachen hierom :rofl:

http://www.boredpanda.com/tv-put-subtit ... BPFacebook
rusti, ongesteld zijn is waardeloos, wie dat verzonnen heeft :@@:

drackie, beterschap en jammer dat je man pas as dinsdag thuis komt. Dat is best lang
Ginerva schreef:
23-05-2017 08:46
rusti, ongesteld zijn is waardeloos, wie dat verzonnen heeft :@@:

drackie, beterschap en jammer dat je man pas as dinsdag thuis komt. Dat is best lang
Inderdaad. Zomaar eicellen weggooien terwijl deze niet meer aangemaakt worden. Wat is dat toch oneerlijk. Als onze eicellen op zijn, zijn we onvruchtbaar terwijl mannen oneindig zaadcellen aanmaken. En dan ook nog elke maand een of twee eicellen weggooien. Dom lichaam....
Rusti schreef:
23-05-2017 09:10
Inderdaad. Zomaar eicellen weggooien terwijl deze niet meer aangemaakt worden. Wat is dat toch oneerlijk. Als onze eicellen op zijn, zijn we onvruchtbaar terwijl mannen oneindig zaadcellen aanmaken. En dan ook nog elke maand een of twee eicellen weggooien. Dom lichaam....
Oneerlijk is het zeker maar biologisch gezien wel beter denk ik, op je 60ste nog zwanger worden lijkt me niet echt goed voor je lichaam.
Wat een leuk topic :hello:
Mag ik meedoen?
snooziegirl schreef:
23-05-2017 10:09
Wat een leuk topic :hello:
Mag ik meedoen?
Me too! :blob:
Weer zo.n heerlijke dag.
Denk dat ik de stad in ga. .terrasje ,sneakers kopen..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Oh my god
we gaan een huis kopen, als we akkoord gaan met het tegenbod dan oh my god
Ik ben gaar en door de mangel gehaald.
de PMS hel is hier weer losgebroken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven