Wij roepen verder!

20-05-2017 16:54 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:

Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:

Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft. ;-)
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
Maak om een uur of drie dat je wegkomt Rusti, dan kan je nog even genieten van het mooie warme weer. :)
Mag ik even vloeken?

:thunder: :vechten: :mad: :furious: :hamer: :swear:
Cateautje schreef:
22-05-2017 10:36
Maak om een uur of drie dat je wegkomt Rusti, dan kan je nog even genieten van het mooie warme weer. :)
Het zonnetje blijft wel langer dan dat. 's avonds om 21.00 kan ik nog in het zonnetje zitten. Het is hier wel bloedheet op werk.
Pff, ken je dat? Dagen dat het allemaal niet zo gaat als dat je graag zou willen. Ik werd vanochtend wakker doordat de kat op mijn hoofd sprong (waarom?!), vervolgens wilde manlief mij een kus geven en kreeg ik een dreun doordat hij uitgleed. Handig! Dan kies je met volle aandacht je outfit voor vandaag, ga je even lekker naar de zonnebank om te relaxen, kom je onder de zonnebank uit en spuit je wat deo op (niet mijn eigen, helaas...) is het van die goedkope deo die witte strepen achterlaat over je hele shirt.. Neeeee. (6)

Maar het is mooi weer, dus ik probeer er maar om te lachen, haha! Eerst maar even omkleden dan. :nut:
Wat ben ik blij dat mijn partner zijn zaaddonor uit ons leven heeft gedonderd. En wat ben ik blij met zijn moeder. Schoonma, je bent top! :smooch:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Greendale schreef:
22-05-2017 10:50
Pff, ken je dat? Dagen dat het allemaal niet zo gaat als dat je graag zou willen. Ik werd vanochtend wakker doordat de kat op mijn hoofd sprong (waarom?!), vervolgens wilde manlief mij een kus geven en kreeg ik een dreun doordat hij uitgleed. Handig! Dan kies je met volle aandacht je outfit voor vandaag, ga je even lekker naar de zonnebank om te relaxen, kom je onder de zonnebank uit en spuit je wat deo op (niet mijn eigen, helaas...) is het van die goedkope deo die witte strepen achterlaat over je hele shirt.. Neeeee. (6)

Maar het is mooi weer, dus ik probeer er maar om te lachen, haha! Eerst maar even omkleden dan. :nut:
Ik heb zo'n dag vandaag. Op dit moment denk ik: had ik maar in bed blijven liggen vanochtend.

Daarom wil ik het liefst even hardop vloeken, maar dat kan niet want er zijn andere mensen hier.

Alhoewel.... Ik zou in het Nederlands kunnen vloeken natuurlijk :$
Naar de tandarts geweest!
Er is schoongespoeld en heb een speciaal spuitje gekregen om het zelf verder schoon te houden. Moet het spul nog gaan halen bij de apotheek. Verder dus een verwijzing naar de kaakchirurg voor onder EN boven verstandskies. Ik heb zowaar meteen gebeld, maar eerst een afspraak gemaakt voor een gesprek, aangezien ik er echt, echt heeeeel erg tegen opzie. Dat is begin juli, en de marteling zelf zal dan waarschijnlijk sept/okt worden.
Maar ik heb gebeld. :thumbsup: *geeft schouderklopjes aan zichzelf*

Nu even heerlijk in de tuin :daisy: :sun: B) :)
En vanmiddag een paar uur werken.
AeonOfWinter schreef:
22-05-2017 10:52
Wat ben ik blij dat mijn partner zijn zaaddonor uit ons leven heeft gedonderd. En wat ben ik blij met zijn moeder. Schoonma, je bent top! :smooch:
:hug:
Staat er op het forum net een nieuw topic van een kunstenares die mensenkiezen zoekt voor een project????? :-?
SinDudas schreef:
22-05-2017 11:19
Staat er op het forum net een nieuw topic van een kunstenares die mensenkiezen zoekt voor een project????? :-?
:pukey:
Wat voor project? DNA verzamelen?
Nee, een kunstwerk blijkbaar. Staat op de gevraagd pijler
Had je het topic al gestaft? Ik wilde het staffen maar iemand was mij voor.
SinDudas schreef:
22-05-2017 11:23
Nee, een kunstwerk blijkbaar. Staat op de gevraagd pijler
Zegt ze. Die OP is wel smakeloos. Natuurlijk moet een chirurg zich aan protocollen houden.
Ik heb niet gestaft, nee. Op zich geloof ik het wel, er worden wel meer vreemde dingen gedaan. Maar ze pakt het niet handig aan idd. Als mensen zelf toestemming geven voor het weggeven van hun eigen kiezen lijkt het me geen probleem. Maar ja, dan gaat het zeker niet snel genoeg :roll:
SinDudas schreef:
22-05-2017 11:31
Ik heb niet gestaft, nee. Op zich geloof ik het wel, er worden wel meer vreemde dingen gedaan. Maar ze pakt het niet handig aan idd. Als mensen zelf toestemming geven voor het weggeven van hun eigen kiezen lijkt het me geen probleem. Maar ja, dan gaat het zeker niet snel genoeg :roll:
Dan mag het ook niet. Die kiezen vallen onder biologisch afval en moeten op een bepaalde manier behandeld worden ivm besmettingen met bijvoorbeeld bacteriën, virussen of ziektes als hiv enz.
Dus als ik aan de kaakchirurg zou vragen om mijn verstandskiezen mee naar huis te mogen nemen mag dat niet? Niet dat ik er behoefte aan heb hoor, maar er worden toch ook gewoon melktanden bewaard door mensen thuis?

En overleden dieren krijg je ook gewoon mee van de dierenarts na het inslapen. Is toch ook biologisch?
SinDudas schreef:
22-05-2017 11:46
Dus als ik aan de kaakchirurg zou vragen om mijn verstandskiezen mee naar huis te mogen nemen mag dat niet? Niet dat ik er behoefte aan heb hoor, maar er worden toch ook gewoon melktanden bewaard door mensen thuis?

En overleden dieren krijg je ook gewoon mee van de dierenarts na het inslapen. Is toch ook biologisch?
Volgens mij mag een chirurg die niet meegeven. Melktanden zijn er gewoon thuis uitgevallen dus mensen kunnen ermee doen wat ze willen ;)
Ik moet morgen naar de tandarts. Ik had een ontsteking boven een kies met kroon, en daar ben ik voor naar de kaakchirurg geweest. Het schoonmaken van de ontsteking viel reuze mee, alleen kwam die ontsteking nadat mijn kaak was hertsteld, opeens weer terug. Na een antibioticakuur (even de laatste bacteriën opruimen) bleef de ontsteking lang een paar maanden weg. Dus ik opgelucht de webpagina van de kaakchirurg die ik open had staan op mijn mobiel weggeklikt en hoe mijn kaak dat zo wist, twee dagen later kreeg ik weer last, precies voor het weekend. Maar na het weekend zag alles er weer redelijk uit. Tot twee weken terug, voelt opeens mijn tandvlees weer raar aan en ja hoor, weer een blaasje. Maar die verdween weer met aardig wat bloed 's avonds na het tandenpoetsen.
De kaakchirurg heeft gezegd dat de kies eruit moet als de ontsteking weer een keer terugkomt. Maar ja, nu heb ik weer helemaal geen last en ik ben best wel gesteld op mijn kies...
Nou, het matras is binnen. Wat een dunnetje!!! Ik dacht dat het een stuk dikker zou zijn.
Het is maar goed dat ik mag proefslapen.
Van de week ga ik naar Ikea voor eentje en dan laat ik deze weer ophalen, want daar zit ik binnen een jaar met m'n heupen doorheen en dan kan ik weer overnieuw beginnen en daar doe ik niet aan. Hij is te zacht ook.

Was ik maar gelijk gegaan. Dat gedoe ook met die reviews en testen. :@@:
Cateautje schreef:
22-05-2017 13:28
Nou, het matras is binnen. Wat een dunnetje!!! Ik dacht dat het een stuk dikker zou zijn.
Van de week ga ik naar Ikea voor eentje en dan laat ik deze weer ophalen, want daar zit ik binnen een jaar met m'n heupen doorheen en dan kan ik weer overnieuw beginnen en daar doe ik niet aan. Hij is te zacht ook.

Heel goed idee!
Cateautje schreef:
22-05-2017 13:28

P.s. Wij hebben de Sultan Halberg (met een rondje op de A maar ik weet niet hoe dat moet). Bevalt heel goed. We hebben ze nu 6 jaar en nog geen slijtage te merken.
Succes!
herfstappeltaart schreef:
22-05-2017 13:40
P.s. Wij hebben de Sultan Halberg (met een rondje op de A maar ik weet niet hoe dat moet). Bevalt heel goed. We hebben ze nu 6 jaar en nog geen slijtage te merken.
Succes!
Dat rondje op de a (deze dus å) krijg je door alt gr + w in te drukken op de computer en door de a wat langer ingedrukt te houden op mobiel X-D
herfstappeltaart schreef:
22-05-2017 13:40
Succes!
Die Sultan verkopen ze niet meer en ik denk dat dat een veringmatras is en daar kunnen mijn heupen niet tegen, ik moet echt een schuimmatras.

Ik heb een veringmatras gehad van Ikea en daar heb ik 13 jaar mee gedaan, maar daar lag wel een topmatras op van 10 cm.
Zou ik overigens weer kunnen doen.
Rusti schreef:
22-05-2017 13:55
Dat rondje op de a (deze dus å) krijg je door alt gr + w in te drukken op de computer en door de a wat langer ingedrukt te houden op mobiel X-D
Ow dank je! Hahahaha
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

ohhhh, ik spreek Zweeds. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven