verpakking tampons
dinsdag 23 mei 2017 om 09:39
Ik heb een blessure aan mijn handen en daardoor weinig kracht. Nu heb ik best veel moeite met de verpakking van tampons, van die draai verpakkingen die dan opengaan door te draaien. Ik mis de ouderwetse variant met zo'n openmaakstripje (een lipje waar je een gekleurd randje mee losmaakt). Gebruik zelf altijd etos-huismerk en vind het wat zonde om alle merken te gaan kopen om erachter te komen dat ze allemaal van die twist-verpakkingen hebben. Dus ik doe een beroep op jullie ervaring!
Wie weet welke tampons met een gekleurd afwikkelrandje zijn? (nog best lastig omschrijven).
ps. tampons met inbrenghulzen ken ik maar vind ik niet zo handig.
Wie weet welke tampons met een gekleurd afwikkelrandje zijn? (nog best lastig omschrijven).
ps. tampons met inbrenghulzen ken ik maar vind ik niet zo handig.

dinsdag 23 mei 2017 om 09:44
http://053e44c254414925813d3f8f1212f0b3 ... jpg?f35f10
Yoni tampons lijken nog zo'n stripje te hebben.
Yoni tampons lijken nog zo'n stripje te hebben.
dinsdag 23 mei 2017 om 09:45
Ob, kruidvat eigen merk, Kotex in ieder geval niet. Die moet je allemaal draaien.
Is het anders misschien een idee dat je even aan iemand vraag of ie ze al voor je open draait maar dan wel het plastic laat zitten?
Die van Ob draai je volgens mij namelijk schuin open, dus daar is dat niet zo handig. Maar die van Kotex en kruidvat eigenmerk draai je met en rechte streep in het midden open. Daar blijft het plastic dus ook prima zitten als je ze even met beleid open draait.
(Heb zelf reuma en soms erg weinig kracht in mijn handen. Manlief draait er dan een flink aantal voor mij open
)
Is het anders misschien een idee dat je even aan iemand vraag of ie ze al voor je open draait maar dan wel het plastic laat zitten?
Die van Ob draai je volgens mij namelijk schuin open, dus daar is dat niet zo handig. Maar die van Kotex en kruidvat eigenmerk draai je met en rechte streep in het midden open. Daar blijft het plastic dus ook prima zitten als je ze even met beleid open draait.
(Heb zelf reuma en soms erg weinig kracht in mijn handen. Manlief draait er dan een flink aantal voor mij open

groenebroek wijzigde dit bericht op 23-05-2017 09:46
10.97% gewijzigd

dinsdag 23 mei 2017 om 09:48
Ik vind dit wel een goeie tip. Als iemand alle tampons in het doosje voor je open draait ben je geholpen toch? Dat zou ik voor de buuf nog wel doen. Geen probleem.groenebroek schreef: ↑23-05-2017 09:45Ob, kruidvat eigen merk, Kotex in ieder geval niet. Die moet je allemaal draaien.
(Heb zelf reuma en soms erg weinig kracht in mijn handen. Manlief draait er dan een flink aantal voor mij open)

dinsdag 23 mei 2017 om 10:00
Ja klopt die van de Lidl knik je open, misschien werkt dat beter. Natuurlijk kun je iemand vragen ze open te maken maar ik kan me ook goed voorstellen dat je dit soort dingen liever zelf doet.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

dinsdag 23 mei 2017 om 13:04