verpakking tampons
dinsdag 23 mei 2017 om 09:39
Ik heb een blessure aan mijn handen en daardoor weinig kracht. Nu heb ik best veel moeite met de verpakking van tampons, van die draai verpakkingen die dan opengaan door te draaien. Ik mis de ouderwetse variant met zo'n openmaakstripje (een lipje waar je een gekleurd randje mee losmaakt). Gebruik zelf altijd etos-huismerk en vind het wat zonde om alle merken te gaan kopen om erachter te komen dat ze allemaal van die twist-verpakkingen hebben. Dus ik doe een beroep op jullie ervaring!
Wie weet welke tampons met een gekleurd afwikkelrandje zijn? (nog best lastig omschrijven).
ps. tampons met inbrenghulzen ken ik maar vind ik niet zo handig.
Wie weet welke tampons met een gekleurd afwikkelrandje zijn? (nog best lastig omschrijven).
ps. tampons met inbrenghulzen ken ik maar vind ik niet zo handig.

dinsdag 23 mei 2017 om 22:01
Die van de Lidl knakken een stuk makkelijker dan dat gedraai kun je evt ook nog tussen je tanden zetten, en dan met één hand open maken. Nadeel ze hebben niet superplus. Kruidvat is een drama: niet kopen. Zelfs ik zet man en kinderen in om die dingen open te krijgen! Ob nacht krijg ik gemakkelijk open, maar met een lipje heb ik al lang niet meer gezien.
Ik snap de uitvinding ook niet zo goed! Moet inderdaad een man geweest zijn.
Ik snap de uitvinding ook niet zo goed! Moet inderdaad een man geweest zijn.