Wij roepen verder!
zaterdag 20 mei 2017 om 16:54
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
dinsdag 23 mei 2017 om 11:34
dinsdag 23 mei 2017 om 11:40
Dit heeft me echt vijf jaar van mijn leven gekost. De Albert Heijn stond voor de deur met mijn boodschappen en mijn pinpas was werkelijk nergens te vinden. Godzijdank konden ze een machtiging uitschrijven. Ik was echt bang dat ze mijn boodschappen weer mee zouden nemen. Mijn pinpas is trouwens nog steeds kwijt.
dinsdag 23 mei 2017 om 13:30
Heb je je pas al gevonden Drackie?Drackie schreef: ↑23-05-2017 11:40Dit heeft me echt vijf jaar van mijn leven gekost. De Albert Heijn stond voor de deur met mijn boodschappen en mijn pinpas was werkelijk nergens te vinden. Godzijdank konden ze een machtiging uitschrijven. Ik was echt bang dat ze mijn boodschappen weer mee zouden nemen. Mijn pinpas is trouwens nog steeds kwijt.![]()
dinsdag 23 mei 2017 om 13:47
dinsdag 23 mei 2017 om 15:20
Drackie wat n ellende je pinpas kwijt.
Ben terug uit de stad .weer geen sneakers gevonden naar mijn zin.
Die kanten adidas kan ik nergens kopen. . Toch maar van mij afzetten en andere kopen.
Deze week nog maar n keer de grens over ,nu even geen zin meer, zo veel gelopen zelfs niet op
n terras gezeten.
Gunde ik mij geen tijd voor. wilde te veel zien en dan toch niks kopen ik baal als n stekker.
Ben terug uit de stad .weer geen sneakers gevonden naar mijn zin.
Die kanten adidas kan ik nergens kopen. . Toch maar van mij afzetten en andere kopen.
Deze week nog maar n keer de grens over ,nu even geen zin meer, zo veel gelopen zelfs niet op
n terras gezeten.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 23 mei 2017 om 17:18
Ik weet zeker van niet en terug naar de Turk redt mijn lijf niet. Het was gisteren eigenlijk al te ver en ben er nog van aan het bijkomen.
Ik denk dat het blokkeren wordt ja. Ik ben vanaf zondag op vakantie dus ik moet dan een nieuwe hebben.