De ouderensoos 2

18-04-2017 14:58 1167 berichten
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.

Dit is deel een De ouderensoos

Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.

Welkom!

Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-05-2017 10:04
Ik ben ook dol op Robert DeNiro, Al Pacino, Jack Nicholson en Jeff Bridges.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa IK ook :)
Wij gaan wel naar The rolling stones :jump: Oudere acteurs en zangers vind ik ook een stuk interessanter dan de broekies van nu.
Jeff Bridges in Against all Odds :heart:
En ja Charles Bronson...Clint Eastwood...dat zijn nog echt van die kerels...
Jeff Bridges! :heart: en jammie :p:
Mijn ex-man is onlangs 65 geworden. Jeez.....dat klonk vroeger alsof dat nog jaaaaaaaaaaaaaaaren zou duren. 65.
Everything you see I owe to spaghetti!
Tja...ik weet nog dat ik 45 jaar oud vond vroeger. Nu wordt ik straks al 46...en het is net of boven je 40e de tijd nog sneller gaat! Walgelijk toch.. :'(
RockOla schreef:
20-05-2017 14:04
Tja...ik weet nog dat ik 45 jaar oud vond vroeger. Nu wordt ik straks al 46...en het is net of boven je 40e de tijd nog sneller gaat! Walgelijk toch.. :'(
Dat gaat het ook. Want je beseft beter dat de klok ooit stopt.
Everything you see I owe to spaghetti!
Laat die klok nog maar even blijven tikken meisjes.

Je bent zo "oud" als je je voelt.

Ik heb hier ergens op een ander topic ook eens geschreven , ik voel me net de 30 gepasseerd :D, maar ja, ik ben net 60 geworden.
Alleen als ik in de spiegel kijk, zie ik een oudere dame hahahaha.
Zolang ik nog enorme aanspraak heb en dat er zelfs nog met mij geflirt wordt, blijft leeftijd maar een getal.
en gezond blijven wordt een hogere prioriteit, dat heb ik dan weer wel. :)
Ja als er met je geflirt wordt voel je je meteen een heel stuk jonger. :biggrin:
Vooral als de gozer die met je flirt 10 jaar jonger is. En er ook nog eens lekker uitziet. :cheer2: hij zal wel staar hebben of zo... :$
Ik heb Beertje Colargol nog meegemaakt. Dat beertje deed geloof ik niet zoveel, want ik kan me er niet veel meer van herinneren. Wel dat liedje: Ik ben beertje Colargol, beertje dat kan zingen, traladoremifasol, ik ben beertje Colargol!
Vijftig worden is voor veel mensen een dingetje.....kon me niks schelen. Maar nu wordt ik dit jaar zestig......en het lijkt wel of het nu pas inzinkt dat ik echt OUDER word...... :'(
Komt omdat het al zo'n end klinkt.

Vroegah waren mensen van 60 bejaard, hebben wij toch nog geen last van. :)

enne Staar hebben die jongelui niet hoor Rockola hahahahaha..

Maar het klopt je voelt je gevleid :)
RockOla schreef:
21-05-2017 19:57
Ja als er met je geflirt wordt voel je je meteen een heel stuk jonger. :biggrin:
Vooral als de gozer die met je flirt 10 jaar jonger is. En er ook nog eens lekker uitziet. :cheer2: hij zal wel staar hebben of zo... :$

Ik denk dat hij op zoek was naar een moederfiguur
:rofl: jezus, ik ben 45! Verpest het nou niet voor me! :biggrin:
leclair schreef:
19-05-2017 09:18
Zo vind ik ook de film One's upon a time in the west goed. Met niet alleen waanzinnig mooie muziek maar ook de mooie sterren erin.

Ennio Morricone geeft later dit jaar een concert in Ahoy. Echt de moeite waard, met groot orkest en operazangeres.

Man en ik hebben vorig jaar met tranen in onze ogen gezeten tijdens een concert. Zo mooi!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja prachtige muziek. We hebben een lp van Ennio Morricone, dat is al prachtig, laat staan als je een concert meemaakt.
Gaaf dat ie een concert geeft. Geniale componist, die man.
leclair schreef:
21-05-2017 21:18
Komt omdat het al zo'n end klinkt.

Vroegah waren mensen van 60 bejaard, hebben wij toch nog geen last van. :)

enne Staar hebben die jongelui niet hoor Rockola hahahahaha..

Maar het klopt je voelt je gevleid :)
Nee bejaard voel ik me absoluut niet, maar ik merk wel heel goed dat ik ouder word. Vooral de conditie van haar en huid wordt minder. Ik moet echt veel smeren met bodycream om er nog wat van te maken.
Gelukkig ben ik wel slank :jump:
RockOla schreef:
22-05-2017 06:04
Verpesten !!! O_O je bent nog nat achter je oren :biggrin: :biggrin: :rofl: :rofl:
herfstappeltaart schreef:
22-05-2017 14:26
Nee bejaard voel ik me absoluut niet, maar ik merk wel heel goed dat ik ouder word. Vooral de conditie van haar en huid wordt minder. Ik moet echt veel smeren met bodycream om er nog wat van te maken.
Gelukkig ben ik wel slank :jump:

Apppeltje Ja dat merk ik ook drogere huid, vaker smeren.
Sommige rimpeltjes worden dieper. ( ik maar strijken maar dat helpt niet meer hahaha)
M'n haar wordt dunner. :'( OOk ik behoor tot het slanke ras :rofl: .
en ik merk het ook aan m'n werk. 20 jaar geleden was ik niet zo moe, na 6 dagen achter elkaar vol continue . Nu heb ik echt m'n uitslaapdag nodig om bij te komen.
anoniem_121993 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 17:50
0.07% gewijzigd
himalaya schreef:
22-05-2017 06:27
Ennio Morricone geeft later dit jaar een concert in Ahoy. Echt de moeite waard, met groot orkest en operazangeres.

Man en ik hebben vorig jaar met tranen in onze ogen gezeten tijdens een concert. Zo mooi!

O geweldig kan ik bijna aanlopen hahahaha. Ennio Morricone is inderdaad geweldig.
Heb daar ook nog een LP van. ZO ook van Lalo Schifrin (ook een film componist)
Waardeloos....vanmorgen hoorde ik dat Roger Moore is overleden..samen met Sean Connery toch de echte 007. Ik vind het zo kloten dat al onze helden van vroeger allemaal langzaam aan het uitsterven zijn :'(
leclair schreef:
22-05-2017 17:42
Apppeltje Ja dat merk ik ook drogere huid, vaker smeren.
Sommige rimpeltjes worden dieper. ( ik maar strijken maar dat helpt niet meer hahaha)
M'n haar wordt dunner. :'( OOk ik behoor tot het slanke ras :rofl: .
en ik merk het ook aan m'n werk. 20 jaar geleden was ik niet zo moe, na 6 dagen achter elkaar vol continue . Nu heb ik echt m'n uitslaapdag nodig om bij te komen.
Tja...moet er ook wel een beetje meer moeite voor doen..alles wordt slapper.Smeer me een ongeluk, en heb ook een goede bh nodig nu...om alles nog wat pront in model te hebben ;-D maar ik ben gelukkig ook slank, en redelijk strak in mijn vel nog. Al begint mijn huid wel te verslappen,ik wil meestal niet ruilen met sommige veel jongere meiden. Als je sommige meiden van 25 ziet, ze lijken wel 40..
RockOla schreef:
24-05-2017 16:48
Tja...moet er ook wel een beetje meer moeite voor doen..alles wordt slapper.Smeer me een ongeluk, en heb ook een goede bh nodig nu...om alles nog wat pront in model te hebben ;-D maar ik ben gelukkig ook slank, en redelijk strak in mijn vel nog. Al begint mijn huid wel te verslappen,ik wil meestal niet ruilen met sommige veel jongere meiden. Als je sommige meiden van 25 ziet, ze lijken wel 40..
Ja inderdaad, sommige jonge meiden lopen er ook oubollig en onverzorgd bij (foute legging met te korte top met bijbehorende muffintop :mrgreen: )
Ach ja, ik wordt nu eenmaal zestig en ik ben blij dat ik er nog ben. Wat meer tijd besteden aan smeren, scrubben en scheren dan maar.
Ja Roger Moore......ik schrok er ook van. Jammer hoor, weer een geweldige acteur weg. Afgelopen jaar ook al een heleboel muzikanten :'(
RockOla schreef:
22-05-2017 06:04
(6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven