Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 mei 2017 om 20:08
Ik kreeg net een melding van NL-Alert om niet naar Amsterdam te reizen omdat de stad vol is vanwege de wedstrijd Ajax-Manchester United. Niet dat ik van plan om naar Amsterdam te gaan. Maar ik dacht toen ik dat bericht las met al die mensen stel dat er een of andere mafklapper vandaag een aanslag pleegt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 mei 2017 om 20:12
ThunderassMan schreef: ↑24-05-2017 20:01Jullie zijn net een stel kinderen die hun speelgoed terug hebben gekregen.![]()
woensdag 24 mei 2017 om 20:14
Niet alleen Manchester-Ajax. Ook een vol Ziggodome en Afas en wat slechte OV verbindingen.charlottew88 schreef: ↑24-05-2017 20:08Ik kreeg net een melding van NL-Alert om niet naar Amsterdam te reizen omdat de stad vol is vanwege de wedstrijd Ajax-Manchester United. Niet dat ik van plan om naar Amsterdam te gaan. Maar ik dacht toen ik dat bericht las met al die mensen stel dat er een of andere mafklapper vandaag een aanslag pleegt.
woensdag 24 mei 2017 om 20:18
Heeft de ns weer storing?Fee-de-Goede schreef: ↑24-05-2017 20:14Niet alleen Manchester-Ajax. Ook een vol Ziggodome en Afas en wat slechte OV verbindingen.
woensdag 24 mei 2017 om 20:18
Ja dat ook natuurlijk.Fee-de-Goede schreef: ↑24-05-2017 20:14Niet alleen Manchester-Ajax. Ook een vol Ziggodome en Afas en wat slechte OV verbindingen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 mei 2017 om 20:19
Yep. Al om 15 uur ontzettend druk in het gebied. Maar ook heel veel controles. Ik kon niet zomaar wegrijden vanaf mijn eigen plek op het werk. Ikzelf en mijn auto werd gecontroleerd toen ik het gebied uit wilde rijden.Fee-de-Goede schreef: ↑24-05-2017 20:14Niet alleen Manchester-Ajax. Ook een vol Ziggodome en Afas en wat slechte OV verbindingen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 24 mei 2017 om 20:23
ThunderassMan schreef: ↑24-05-2017 20:20Eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon jaloers omdat jullie wél plaatjes kunnen plakken.![]()
![]()
woensdag 24 mei 2017 om 20:28
Logisch natuurlijk. Maar het schoot gewoon even door mijn hoofd stel dat....
woensdag 24 mei 2017 om 20:31
Mij ook daarom ben ik blij dat mijn schat thuis is gebleven.charlottew88 schreef: ↑24-05-2017 20:28Logisch natuurlijk. Maar het schoot gewoon even door mijn hoofd stel dat....
woensdag 24 mei 2017 om 20:39
Dat dacht ik ook. 100.000 mensen daar nu.charlottew88 schreef: ↑24-05-2017 20:08Ik kreeg net een melding van NL-Alert om niet naar Amsterdam te reizen omdat de stad vol is vanwege de wedstrijd Ajax-Manchester United. Niet dat ik van plan om naar Amsterdam te gaan. Maar ik dacht toen ik dat bericht las met al die mensen stel dat er een of andere mafklapper vandaag een aanslag pleegt.
woensdag 24 mei 2017 om 20:54