Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!

27-05-2017 21:01 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo even een topic om je hart te luchten.
Waar je niets over mag zeggen normaal gesproken met warm weer maar je doet het lekker toch.
Gewoon omdat het kan!!
Ik heb me geergerd aan familie die op de koffie kwam en veel te lang bleef plakken waardoor mijn middagprogramma in het gedrang kwam. En ik erger me er ook aan dat ik een megaduur cadeau heb geritseld voor mijn peuternichtje en vandaag te horen kreeg dat er verwacht wordt dat ik de bijbehorende maar losse (dure) accessoires ook nog even erbij lever. Morgen. Ja doei.
anoniem_203344 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 23:21
3.28% gewijzigd
Dat oudere mensen vinden dat ze geen hand hoeven uitsteken en mij dan bijna omver rijden als ik oversteek omdat ik dacht dat ze rechtdoor zouden gaan. Dan hebben ze het over de jeugd van tegenwoordig, maar de oudjes kunnen er ook wat van.
Blondie456 schreef:
27-05-2017 23:12
Ik heb overal horren, nergens meer last van. Het is het geld echt wel waard.
Die worden me al een paar jaar beloofd...
Ga er nu maar zelf achteraan, wil ze echt hebben
Een geniepig iemand op het werk, bah.
In je gezicht zo vriendelijk en achter je rug..
Ik doe alsof ik het niet door heb, geen zin om me te verlagen tot dat niveau.
When they go low, we go high. (M.Obama)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:55
Reden: off-topic
99.53% gewijzigd
Blondie456 schreef:
27-05-2017 21:38
Stop met zoeken want het staat bij geen enkele vrouw charmant.

Alleen als ze staan, maar dan gaan ze zitten...
Niks gelezen van het bovenstaande, maar las dat ik mijn hart mocht luchten, dus bij deze.
Gisteren na een vermoeiende klus (als troubadour een koopavond opgevrolijkt, dus lopen, lopen, lopen en zingen, in de hitte) thuis gekomen om tot 03:00 pokkeherrie van de overburen te horen omdat die een kínderfeestje hadden. Kinderen natuurlijk op het laatst wel naar bed, ouders dronken en brallen met de hele tijd Nederlandstalige meuk. Hard, heel hard, want ja, een feest is bij die aso's geen feest als je oren niet tuuten als de muziek uit gaat en als je stem niet schor is omdat je zo hard moet schreeuwen om boven de herrie uit te komen. Mijn matras moeten verhuizen naar mijn werkkamer, omdat het aan de voorkant te lang te onrustig bleef.

En vandaag ook een lange dag gehad, als muzikant moeten spelen op een tuinfeest, met 33 f*cking graden (gelukkig wel wat schaduw en wind; en gezellige mensen). Op de terugweg (1 uur en drie kwartier rijden) ontzettend veel aso's op de weg tegengekomen, op een gegeven moment zelfs drie straatracers moeten ontwijken, de vuile honden.
Kom ik dus redelijk uitgeput thuis, zit ik nu al twee uur lang in de pokkeherrie van Emporium dat hier op 10 kilometer afstand gehouden wordt. De wind staat verkeerd, dus niet chillen in de tuin, want er is niks te chillen met die stampende muziek.

Bleeeeeeeeeeeh, ik wil ruuuuuuuuust. Nog een half uur, dan is hopelijk dat bass-drum-gezeik afgelopen en kan deze oude taart van een jointje in haar tuin gaan genieten.

Zo, dat is er uit. Thanks! :proud:
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Mijn buren van de straat achter mij moet je altijd horen. Harde muziek waarvan heel de straat kan meegenieten. Schreeuwende moeder tegen haar kind: "Doe jij nou eens normaal!" Een paar keer per week hoor ik haar dat wel roepen. Pas geleden vertelde ze dat kind nogal krengerig is op het kinderdagverblijf is. Tja, de appel valt niet ver van de boom.

Ik vind het asociaal dat katten zomaar bij iedereen in tuinen mogen lopen, terwijl honden aangelijnd moeten zijn. Mijn overburen hebben een kat. Die zit elke dag wel eens in mijn voortuin. Met het warme weer nog meer als normaal. Laatst zat ie bij mijn gangpad toen ik net terug kwam van de honden uitlaten. Ik kon niet fatsoenlijk over mijn pad lopen omdat die kat er zo vlak bij zat met een hoge rug. Het liefst zou ik hem wegjagen, maar ik heb al gezien dat het geen makkelijke mensen zijn. Ik zag die man een keer iemand bij zijn kraag pakken. En ik weet van andere buren dat het drankverslaafden zijn. Dus die vermijd ik liever.
hondenmens wijzigde dit bericht op 27-05-2017 23:41
3.92% gewijzigd
Onne78 schreef:
27-05-2017 21:33
Van die geelwit uitgeslagen, droge, gebarsten eeltpoten in scheefgelopen slippers. En dan in combinatie met dikke en brokkelende schimmelnagels. Zo charmant.
:sick: En dan denk ik ga toch even :sick: naar de pedicure.Brrrr
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Let maar op dat je buren hier straks niet komen klagen over "die achterlijke aso die weedgeur zit te verspreiden onder 't raam van onze mooie lieve bloedjes van kinderen", xantippe
:moon:
SaveAngie schreef:
27-05-2017 23:22
Een geniepig iemand op het werk, bah.
In je gezicht zo vriendelijk en achter je rug..
Ik doe alsof ik het niet door heb, geen zin om me te verlagen tot dat niveau.
Das kudt.

Ben je er weer? Top!!
feow schreef:
27-05-2017 21:46
Een briefje schrijven, vrij grote letters. Midden in de kamer op een stoel plakken.

"Als je dit kunt lezen ben je idd de l*l die ik al dacht dat je was."

Het helpt! ongeveer twee weken
Die vind ik wel leuk, ga ik toch maar is doen morgen :proud:
Bossanova schreef:
27-05-2017 22:00
@Ginerva
Wanneer je ziet dat hij zijn verrekijker pakt trek je dit aan.
Afbeelding

:rofl:

Waaaa wat een shirt, vindt hem wel leuk :proud:
TinyBel schreef:
27-05-2017 23:40
Let maar op dat je buren hier straks niet komen klagen over "die achterlijke aso die weedgeur zit te verspreiden onder 't raam van onze mooie lieve bloedjes van kinderen", xantippe
Ik verdamp mijn wiet tegenwoordig (vaporizen) en dan is de wietgeur echt nihil tot minimaal. En de kinderen van mijn buurman zijn het huis al uit, dat mag je ook wel hopen bij een man van 86 :D

Ha, het is 00:00, Emporium is gestopt, de heerlijke stilte is weer neergedaald :P
Ik ga de tuin in :D
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Mevrouw75 schreef:
27-05-2017 22:24
Een lange harembroek is al helemaal geen porum, echt niet. Dan zie je liever mijn blote benen met een korte broek die omhoog kruipt. Echt echt echt waar.
Ik vind een harum broek wel leuk, ook bij vollere vrouwen of juist bij vollere vrouwen
blauwuiltje schreef:
27-05-2017 21:29
Heb me vandaag wel vermaakt met mensen kijken op een terras. Maar ik vind leven en laten leven. Mannen dienen echter wel bovenkleding te dragen in het Openbare Straatbeeld tenzij aan strand of zwembad of in eigen achtertuin. Dat mag van mij in de APV worden opgenomen.
Dan ook meteen een verbod op driekwartbroeken (m en v), leggings (mn onder een rok en voor iedereen met meer dan maat 38) en de al eerder genoemde korte broeken.
Henk-en-Roelie schreef:
27-05-2017 21:32
Cola in een plastic bekertje dat 2,50 kostte op een muziekevenementje , er stond geen prijzenlijst, eigenlijk had ik het dure bekertje cola moeten laten staan en weglopen voor het betalen. Zijn die oplichters nou helemaal besodemieterd!
Schrijft Henk of Roelie dit?
Blondie456 schreef:
27-05-2017 22:01
Wespen zijn niet meer zo dom. Vroeger werkte een wespenvanger in de tuin met daarin wat zoete limonade perfect. Vorig jaar zaten ze erin en ze vlogen er net zo makkelijk weer uit. Toen kreeg ik van iemand de tip om er ook alcohol in te doen en vanag toen werkte het weer wel goed. Misschien een goede tip hier want er wordt een wespenplaag verwacht hier in de zomer.
Oe, ja, goeie. Zou dat nou ook werken met andere vliegbeesten eigenlijk? Je kunt ze makkelijk zekf maken en ik heb een hele hoek vol muggen op mijn balkon bij het lampje. O wacht, ik kan zo'n muggenverschroeier aanschaffen, die zo'n lekker geluid produceren als ze geelectrocuteerd worden.

Maar die wespen zijn nu al een probleem want nu zijn ze plekken aan het zoeken om hun nesten in te bouwen he. Ik heb al twee dikke wespen binnen gehad. Wij hebben zo'n ventilatiesysteem en ik heb wel het idee dat het muggen buiten houdt maar andere vliegers niet. Motten dan! Je hebt nu weer die grote, die dan ineens binnen komen vliegen. Doe mij maar 20 graden hoor, dan heb je al die beesten niet.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Ik maar denken dat we stank hadden vanwege de brand in Amsterdam, snuffel ik even aan mijn hond, oeps. :biggrin: Heeft in iets heel smerigs liggen rollen, zij was gewoon de schuldige! :rofl: Ze heeft het hele huis opgestonken, ongelovelijk. En ik heb haar al gewassen maar haalde mijn hand door haar vacht, nog steeds stink! :'(
Ik heb een groepje oud-collega's waarmee ik vriendinnen ben. Maar ja, ik kon het van te voren natuurlijk weten..... vriendengroepjes werken gewoon niet.
Tussen twee is er steeds irritatie over niks en dan gaan ze mij appen of ik ook vind dat die ander onredelijk is.
Maar ik vind er helemaal niks van en wil dat gezeur niet. Maar dat uitspreken kan niet, want dan heb ik het gedaan.
En ik heb ook nog vreselijke oorpijn... Ik kan het er gewoon niet bijhebben. :-[
@starshine, is het een oorontsteking? Paracetamol met ibu, helpt dat niet? Of misschien ijs ertegenaan houden. Sterkte, oorpijn is naar!
Oorpijn is echt vreselijk. Sterkte Starshine!
Ik vermoed oorontsteking inderdaad. Het is te doen met PCM en af en toe olie druppelen.
Maar dan krijg je er zo'n bitch fight over de app bij en ik ben ook nog ongesteld en de kinderen hadden ook ruzie :@@:
Ben er klaar mee.
Jaaaa perfect topic voor mijn buren! Bij elk zonnestraaltje haasten ze zich naar buiten met hun spel Yahtzee.
Bij mooi weer dus dag in, dag uit urenlang het holle geluid van rollende dobbelstenen in de beker en de klap op tafel.
En momenteel zitten ze nog steeds heel hard buiten te lachen. Is het even rustig, schrik ik me weer rot van een lachbui. En weer wakker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven