Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady_Voldemort schreef:
28-05-2017 00:28
Done. Maar niet hier :proud:

Gezien. Gaaf!!!
Rusti schreef:
28-05-2017 00:29
Wat was er dan gegumd.

Wel, iets van blabalblabla.

Nee, een normale legitieme post.
Lady_Voldemort schreef:
28-05-2017 00:28
Done. Maar niet hier :proud:
Waar dan?
Het-groepje schreef:
27-05-2017 21:34
Ik had een alert hoor. Maar de ramen staan hier nog open.

Ik uiteindelijk twee, maar laat pas. Ramen dicht nu want het meurt.
Ben je nog naar Anouk geweest Star?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
7
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yasmijn schreef:
28-05-2017 00:32
Wel, iets van blabalblabla.

Nee, een normale legitieme post.
Belachelijk :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat er bij mijj gegumd is:

Iemand meldde weer een bug. Vraagt de mod van dienst: welke browser gebruik je.
Waarop ik zeg: hoe kun je dat nou vragen? Als je verschillende apparaten gebruikt heb je toch ook verschillende browsers?
Zoiets.
Weggegumd.
:facepalm:
Ik heb net in het Modtopic gevraagd waarom er geen antwoord is gegeven op jouw post van gisteren Yas. Ik denk dat ze hierop niet zullen reageren of dat ik ook gegumd zal worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oooh shit, ik heb gereageerd in een topic waarvan ik niet door had dat de TO Nicole was :-( toch de troll gefeed :@@:
yasmijn schreef:
28-05-2017 09:59
Wat er bij mijj gegumd is:

Iemand meldde weer een bug. Vraagt de mod van dienst: welke browser gebruik je.
Waarop ik zeg: hoe kun je dat nou vragen? Als je verschillende apparaten gebruikt heb je toch ook verschillende browsers?
Zoiets.
Weggegumd.
:facepalm:

Maar je kunt een bug op je tablet hebben met Chrome , maar Chrome op je laptop heeft nergens last van. Het is dus wel handig om te vermelden waar je op forumt en met wie.
Yasmijn, je schreef zelf dat het op ieder apparaat anders is, dat komt door de verschillende browsers dus. Dan is het toch logisch dat de mods willen weten in welke browser deze bug zit?
Ik vind dat je erg zeurt eerlijk gezegd. Ik kan prima forummen op een ipad (safari) en op een laptop (Firefox). Ja, het is niet bugvrij maar het functioneert wel. Mobiel is inderdaad beroerd, en dat weten ze. Door dagelijks 136 berichtjes te moeten lezen dat het nog steeds waardeloos is worden de zaken echt niet sneller opgelost.
Eens met Marana. Op de laptop met FF is het redelijk te doen.
_Marana_ schreef:
28-05-2017 10:13
Yasmijn, je schreef zelf dat het op ieder apparaat anders is, dat komt door de verschillende browsers dus. Dan is het toch logisch dat de mods willen weten in welke browser deze bug zit?
Ik vind dat je erg zeurt eerlijk gezegd. Ik kan prima forummen op een ipad (safari) en op een laptop (Firefox). Ja, het is niet bugvrij maar het functioneert wel. Mobiel is inderdaad beroerd, en dat weten ze. Door dagelijks 136 berichtjes te moeten lezen dat het nog steeds waardeloos is worden de zaken echt niet sneller opgelost.
Schei toch uit. Diverse keren heb ik aangegeven wat en hoe. Dat het verdomme niet uitmaakt op welk apparaat je zit met welke browser. Overal zijn de bugs anders.
Nouschi schreef:
28-05-2017 09:43
Ben je nog naar Anouk geweest Star?

Nope.
Nouschi schreef:
28-05-2017 10:21
Eens met Marana. Op de laptop met FF is het redelijk te doen.
Bij mij op laptop anders niet. Chrome. Pc op werk is redelijk te doen met IE. Ook vol bugs maar dan kan ik na flink zoeken nog ergens komen.

Duh. Men forum toch mobiel anno 2017. Dat is echt niet te doen.
yasmijn schreef:
28-05-2017 10:29
Schei toch uit. Diverse keren heb ik aangegeven wat en hoe. Dat het verdomme niet uitmaakt op welk apparaat je zit met welke browser. Overal zijn de bugs anders.
Juist omdat de bugs overal anders zijn maakt het wel uit! Ze hebben alleen wat aan specifieke informatie. In Firefox gaat dit niet goed, in Chrome gaat dat niet goed, in safari is dat mis. Alleen dan kunnen ze het aanpakken. Als jij zegt dat iets het niet doet en ze gaan in Firefox kijken terwijl jij Chrome bedoelt krijg je als antwoord dat het wel werkt en word je weer chagrijnig. Echt, je spreekt jezelf enorm tegen, ik snap niet dat je niet begrijpt dat ze moeten weten welke bug bij welke browser op welk apparaat voorkomt.
Blablablabla
Het is al 1000 keer gezegd door iedereen!
Het modtopic is niet bedoeld voor bugmeldingen en ook niet voor commentaar op vragen van mods over vragen aan gebruikers naar aanleiding van een melding. Dus op zich legitiem dat het afgedaan wordt als off-topic toch?

Bovendien had je dan daar de discussie kunnen voeren over hoe zinvol die vraagstelling is maar dan ben je een principiële discussie aan het voeren over de efficiëntie van de aanpak van bugmeldingen en dat suggereert dat je dan beter weet welke technische informatie daarbij van belang is. En daarnaast helpt het niks bij de daadwerkelijke oplossing.

Maar altijd fijn om zo nu en dan eens te stampvoeten. Dat blijft lekker therapeutisch natuurlijk :biggrin:
En de functie die uitstekend werkt is dat je je eigen topics die je 10 jaar geleden hebt geopend kunt zien.
Echter, als je ze aanklikt: topic not found.
Om je te bescheuren.
Maar altijd fijn om zo nu en dan eens te stampvoeten. Dat blijft lekker therapeutisch natuurlijk :biggrin:

Dat klopt :hyper:
Ik wil een stampvoet-emoticon :furious:
yasmijn schreef:
28-05-2017 10:47
En de functie die uitstekend werkt is dat je je eigen topics die je 10 jaar geleden hebt geopend kunt zien.
Echter, als je ze aanklikt: topic not found.
Om je te bescheuren.
De topic die ze sluiten omdat ze vol zijn, kunnen ook niet meer geopend worden.
yasmijn schreef:
28-05-2017 10:32
Bij mij op laptop anders niet. Chrome. Pc op werk is redelijk te doen met IE. Ook vol bugs maar dan kan ik na flink zoeken nog ergens komen.

Duh. Men forum toch mobiel anno 2017. Dat is echt niet te doen.
Mobiel forummen werkt bij mij goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven