Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 mei 2017 om 16:49
Onderteken ook maar namens mijKnuffelheks schreef: ↑28-05-2017 16:30Ik ga er morgen een mail aan wagen naar de Sanoma baas.
Dat gegum op opmerkingen die meer dan terecht zijn maakt me hels.
zondag 28 mei 2017 om 16:50
Als je n beetje wilt kun je #vivaforumfail trending maken. Kwestie van alle forummers organiseren.charlottew88 schreef: ↑28-05-2017 16:45Als ik op de Twitter van Viva kijk zie ik alleen maar showbizznieuws en Vivanieuws. En geen tweets van forummers.
Joors troelie
zondag 28 mei 2017 om 16:52
zondag 28 mei 2017 om 16:55
Dat zou moeten lukken. Maar hoe roep je ze op?AmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 16:50Als je n beetje wilt kun je #vivaforumfail trending maken. Kwestie van alle forummers organiseren.![]()
Een topic is zo weg natuurlijk.
zondag 28 mei 2017 om 16:56
Ja. Bizar.Knuffelheks schreef: ↑28-05-2017 16:52Dat was ook een prima medium geweest om ons tijdens de overgang van het forum op de hoogte te houden.
Bizar trouwens, je mag hier racistisch zijn, seriemoordenaars vereren en het mag allemaal blijven staan.
Kritiek op de mods/beleid wordt echter sneller dan het licht gegumd![]()
Wat ik me herinner van een van de laatste overgangen dat er ene Sander steeds online kwam die eraan werkte. Hij gaf door wat ie aan het doen was en vroeg hoe dat uitpakte bij ons. Hield ons op de hoogte en was mededeelzaam.
Zo hoort dat!!!!!
zondag 28 mei 2017 om 16:59
Op topics waar je vaak post hinten naar NP. Is dit t commandocentrum. Kan Yasmijn ook eens laten zien wat ze kan.Knuffelheks schreef: ↑28-05-2017 16:55Dat zou moeten lukken. Maar hoe roep je ze op?
Een topic is zo weg natuurlijk.
Joors troelie
zondag 28 mei 2017 om 17:01
Op zich is het een goed plan. Een account is zo gemaakt.AmyFarrahFowler schreef: ↑28-05-2017 16:59Op topics waar je vaak post hinten naar NP. Is dit t commandocentrum. Kan Yasmijn ook eens laten zien wat ze kan.
zondag 28 mei 2017 om 17:09
Ik heb een pijltje naar beneden en naar boven. Heel fijn.MoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 17:06Het forum is bereikbaar en posten lukt. Navigeren is gewoon nagenoeg onmogelijk. Ik klik en scroll me gek.