stem kwijtraken
donderdag 5 maart 2009 om 10:15
Harry Potter 5 hardop voorlezen. Ben je wel even bezig. Het liefst niet drinken tussendoor, je bent zeker je stem kwijt de volgende dag.
Overigens ben ik van mening dat er op je vorige topic wél normaal gereageerd werd maar ik vermoed dat jij vond dat de discussie niet de kant op ging die jij voor ogen had. Het is een forum en daar moet je leren omgaan met kritiek. Het is enorm laf om dan opeens je OP weg te halen.
Overigens ben ik van mening dat er op je vorige topic wél normaal gereageerd werd maar ik vermoed dat jij vond dat de discussie niet de kant op ging die jij voor ogen had. Het is een forum en daar moet je leren omgaan met kritiek. Het is enorm laf om dan opeens je OP weg te halen.
donderdag 5 maart 2009 om 22:05
- Ga in je bikini douchen en dan minstens een half uur naar buiten. Goed stil blijven staan. Met een goeie kou, bronchitis of longontsteking is je stem zo weg (echt!)
- of breek je been, hoef je helemaal niet te komen.
- Eet iets wat je al een week geleden weg had moeten gooien, mag je ook zo weer naar huis.
- Fake een briefje van je moeder.
- Kan je grootmoeder in Brazilie niet plotseling ziek zijn geworden?
...en word nu maar boos omdat ik je *heel serieuze* oproep om trucjes om niet naar je werk te hoeven, niet ernstig beantwoord. 'Dan maak je maar zin', zei mijn moeder altijd. Als je genoeg tijd over hebt om smoesjes te bedenken, heb je ook genoeg tijd om een sollicitatiebrief te schrijven. Komaan, word volwassen.
- of breek je been, hoef je helemaal niet te komen.
- Eet iets wat je al een week geleden weg had moeten gooien, mag je ook zo weer naar huis.
- Fake een briefje van je moeder.
- Kan je grootmoeder in Brazilie niet plotseling ziek zijn geworden?
...en word nu maar boos omdat ik je *heel serieuze* oproep om trucjes om niet naar je werk te hoeven, niet ernstig beantwoord. 'Dan maak je maar zin', zei mijn moeder altijd. Als je genoeg tijd over hebt om smoesjes te bedenken, heb je ook genoeg tijd om een sollicitatiebrief te schrijven. Komaan, word volwassen.
vrijdag 6 maart 2009 om 20:17
Laatst weken een stem gehad als de heks uit paulus de boskabouter. Erg fijn maar niet heus. Elke keer als ik bronchitisch heb ben ik mijn stem kwijt. Vermoeiend absoluut, maar ik praat er niet minder om. Tot ik echt alleen nog maar kan fluisteren. Dan pas ben ik echt stil. Eerder lekker niet.
Ik ben liever gewoon verstaanbaar zodat ik lekker met mijn eigen stem geluid kan produceren. Snap niet dat je tips wilt Chantal. Als je zo baalt van je werk praat daar dan over, of solliciteer naar een andere baan. Maar ziekmelden of doen alsof je ziek bent lost het probleem echt niet op.
Ik ben liever gewoon verstaanbaar zodat ik lekker met mijn eigen stem geluid kan produceren. Snap niet dat je tips wilt Chantal. Als je zo baalt van je werk praat daar dan over, of solliciteer naar een andere baan. Maar ziekmelden of doen alsof je ziek bent lost het probleem echt niet op.
zondag 8 maart 2009 om 15:37
Sorry hoor,maar hoe oud ben je?!
Zulk soort dingen verzinnen om je ziek te kunnen melden...weet niet,maar vind het geloof ik triest maar ook asociaal.
Je zou ook je eigen verantwoording kunnen nemen en opzoek kunnen gaan naar een andere baan,en tot die tijd gewoon je verplichting (lees werk) vervullen.
Get alive!
Groetjes Linos
Zulk soort dingen verzinnen om je ziek te kunnen melden...weet niet,maar vind het geloof ik triest maar ook asociaal.
Je zou ook je eigen verantwoording kunnen nemen en opzoek kunnen gaan naar een andere baan,en tot die tijd gewoon je verplichting (lees werk) vervullen.
Get alive!
Groetjes Linos
maandag 29 mei 2017 om 08:08
Ik vind dat hoe oud iemand ook is zelf mag bepalen wat hij of zij doet. Iedereen doet dingen in zijn leven die achteraf niet zo handig zijn geweest maar je hebt er dan wel wat van geleerd dus laat het gewoon. Geïrriteerd raken heb je alleen maar zelf last van de ander niet. Het is nu waarscheinlijk toch al wel opgelost.
Groetjes van mij
Groetjes van mij
maandag 29 mei 2017 om 08:28
Reageren op een 8 jaar oud topic is idd vrij dom.L-A-R-A schreef: ↑29-05-2017 08:08Ik vind dat hoe oud iemand ook is zelf mag bepalen wat hij of zij doet. Iedereen doet dingen in zijn leven die achteraf niet zo handig zijn geweest maar je hebt er dan wel wat van geleerd dus laat het gewoon. Geïrriteerd raken heb je alleen maar zelf last van de ander niet. Het is nu waarscheinlijk toch al wel opgelost.
Groetjes van mij