Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bizar, een overduidelijk trolltopic en
fee de goede en impala zitten te banke voor 24 uur.
ThunderassMan schreef:
29-05-2017 18:49
Mooi, kijk er dan nog maar eens op. :lijstje:
Done :cheer2:
yasmijn schreef:
29-05-2017 19:27
Bizar, een overduidelijk trolltopic en
fee de goede en impala zitten te banke voor 24 uur.
Het kostte nogal wat moeite en wat omwegen om de mods te wijzen op hun eigen bansysteem ( ze bannen wel maar lezen hun mail niet), maar mijn ban is omgezet in een waarschuwing.
Ik hoop die van Fee ook, want die was eigenlijk ook een beetje mijn schuld omdat ik haar post gequote en benadrukt heb. Maar ik denk dat we ook gestaft zijn. En het ligt wel voor de hand door wie.
Maar waarom is het volgens jou overduidelijk een troll topic?
.
impala schreef:
29-05-2017 19:36
Het kostte nogal wat moeite en wat omwegen om de mods te wijzen op hun eigen bansysteem ( ze bannen wel maar lezen hun mail niet), maar mijn ban is omgezet in een waarschuwing.
Ik hoop die van Fee ook, want die was eigenlijk ook een beetje mijn schuld omdat ik haar post gequote en benadrukt heb. Maar ik denk dat we ook gestaft zijn. En het ligt wel voor de hand door wie.
Maar waarom is het volgens jou overduidelijk een troll topic?
De TO geeft steeds meer kleinere stukjes info. Wacht eerst op flink wat reacties en dan komt er weer wat. Te vaak gezien.
yasmijn schreef:
29-05-2017 19:46
De TO geeft steeds meer kleinere stukjes info. Wacht eerst op flink wat reacties en dan komt er weer wat. Te vaak gezien.
Ja, daar heb je gelijk in. Wel een goeie troll hoor. Zij of hij heeft het forum (in elk geval voor mij) weer tot leven gebracht. Hulde en ga zo door ;-)
.
Ik had mijn post (waarin ik Impala's verhaal quote) ook even gestaft met de vraag of het wel goed gaat met dat bannen zonder waarschuwing.
Gelukkig is er dan toch iemand redelijk.
Zeg Impala, allemaal leuk en aardig dat je al de hele dag met je matties losgaat op mij, maar a. heb ik je niks misdaan, b. heb ik al je beledigingen gewoon genegeerd en c. heb ik je ook al niet gestaft.

Ik zou eens bij mezelf te rade gaan want in tegenstelling tot jou blijf ik wel al de hele dag beleefd tegen jou.
Am Yisrael Chai!
Voordat ik een gefundeerde mening geef: over welk topic gaat het?
ThunderassMan schreef:
29-05-2017 19:56
Voordat ik een gefundeerde mening geef: over welk topic gaat het?
Over een bbq met Noorse zalm erop.
Met de daarbij behorende schoonloeders.
Ruzie! Ruzie! Ruzie!
Lady_Voldemort schreef:
29-05-2017 20:00
Ruzie! Ruzie! Ruzie!
Hooligan
Lady_Voldemort schreef:
Ruzie! Ruzie! Ruzie!
Welnee. ik heb alleen echt een enorme schijthekel aan dat achterbakse gedoe. Zelf de hele dag achterbaks en vilein lopen doen, dan gaan janken en mij vals beschuldigen, en dan niet mans genoeg zijn om gewoon te zeggen "sorry Fash"? Echt, droeftoeter.
Am Yisrael Chai!
MoirenPhae schreef:
28-05-2017 21:31
Hoe kom ik van die pop up af als iemand wat in een bericht van mij op mijn tl post?

- anderen niet toestaan iets op je tijdlijn te posten, of
- account opzeggen.

Beide opties werken uitstekend.
Ik kreeg een weekban voor provoceren.
Niks provoceren, ik plaatste gewoon een kritische kanttekening bij een verhaal (moeder kon niet uitstaan dat dochter niet werd uitgenodigd voor een feestje). Verder ging alles wel prima met die moeder. Werd er een psycholoog geadviseerd en EMDR. Nogal overdreven, vond ik. Leek een beetje op naar de spoed gaan van een ziekenhuis met een schaafwondje.
Kreeg ik een weekban voor die per ongeluk pas drie dagen later inging.
Werd mijn straf ook met 3 dagen verlengd.
Klasse hoor van de mods!
karin12345 schreef:
29-05-2017 20:23
Ik kreeg een weekban voor provoceren.
Niks provoceren, ik plaatste gewoon een kritische kanttekening bij een verhaal (moeder kon niet uitstaan dat dochter niet werd uitgenodigd voor een feestje). Verder ging alles wel prima met die moeder. Werd er een psycholoog geadviseerd en EMDR. Nogal overdreven, vond ik. Leek een beetje op naar de spoed gaan van een ziekenhuis met een schaafwondje.
Kreeg ik een weekban voor die per ongeluk pas drie dagen later inging.
Werd mijn straf ook met 3 dagen verlengd.
Klasse hoor van de mods!
"Ze zijn te jong", doceerde zij vergoelijkend.
S-Groot schreef:
29-05-2017 20:16
- anderen niet toestaan iets op je tijdlijn te posten, of
- account opzeggen.

Beide opties werken uitstekend.
Ah ja, dat kan. Ik vind dat handje vol mensen wat ik er op heb wel leuk.
yasmijn schreef:
28-05-2017 17:49
Zo verdomde lastig dat je als je zit te tikken door het reactieveld wordt geslingerd😡

In het topic lees ik dat Himalaya zegt dat er 143 bugs zijn waarvan er 13 zijn opgelost. We zijn 3 weken verder 🤣
147 ondertussen, terwijl ze er veel niet eens hebben vermeld. En ze hebben er 13 doorgestreept als 'opgelost', terwijl in ieder geval het 'je ziet niet wat je typt bij een lang bericht' gewoon nog aanwezig is. Bij jou en mij zéker.

Maar hé, het staat nu net alsof ze iets hebben opgelost.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er is aan mijn kant niets opgelost, op geen enkel apparaat. Ik zie dan wel de naar benedenknop sinds gisteren maar die gaat niet naar beneden, die blijft steken op de helft.
yasmijn schreef:
29-05-2017 19:57
Over een bbq met Noorse zalm erop.
Tjeezus, wat een cryptische omschrijving. Na lang zoeken heb ik het gevonden. Thanks. :D

32 pagina's puur genot. :popcorn:
ThunderassMan schreef:
29-05-2017 20:46
Tjeezus, wat een cryptische omschrijving. Na lang zoeken heb ik het gevonden. Thanks. :D

32 pagina's puur genot. :popcorn:

Hoe heet het topic?
Lady_Voldemort schreef:
Ruzie! Ruzie! Ruzie!
Voor mij komen er vandaag vele nieuwe achterkanten van jou naar boven. :rofl:
yasmijn schreef:
29-05-2017 20:34
Er is aan mijn kant niets opgelost, op geen enkel apparaat. Ik zie dan wel de naar benedenknop sinds gisteren maar die gaat niet naar beneden, die blijft steken op de helft.
Bij mij gaat het echt niet zo beroerd, op al dat onnodige geklik na maar dat went al. Het enige waar ik me echt wild aan erger is dat ik niet kan loepen.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-05-2017 19:48
Ik had mijn post (waarin ik Impala's verhaal quote) ook even gestaft met de vraag of het wel goed gaat met dat bannen zonder waarschuwing.
Gelukkig is er dan toch iemand redelijk.
Thanks Puss. Soms komt steun uit overwachte hoek :lips:
.
Lady_Voldemort schreef:
29-05-2017 20:52
Bij mij gaat het echt niet zo beroerd, op al dat onnodige geklik na maar dat went al. Het enige waar ik me echt wild aan erger is dat ik niet kan loepen.
Zonder loepen en niet kunnen lezen wat iemand (inclusief jezelf) het laatste geschreven heeft, is er inderdaad weinig meer aan.
Gaat dat nog ooit veranderen?
Of blijft het zoals het nu is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven