Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 mei 2017 om 18:59
Mensch, het is niet eens getest. Je kon je inschrijven om de boel te testen in Hoofddorp, en daar schijnen daadwerkelijk mensen op in te zijn gegaan. Ook al zoiets geks, want waarom zou je in vredesnaam helemaal op eigen kosten naar Hoofddorp rijden om een forum te testen dat je ook gewoon thuis in je luie stoel kan testen, het is internet niewaar. Magoe, geen van die testers heb ik ooit gehoord over hun ervaringen. Ik denk dat ze even oeh en ah mochten roepen over de mooie kleurtjes en daarna met een kopje koffie weer heen zijn gezonden.shifty schreef: ↑28-05-2017 18:52
Dit forum heeft nooit goed gefunctioneerd in een testfase. Dat kan helemaal niet. Je kan niet beweren dat een nieuwe auto zonder stuur het in de testrit 't prima deed. Je kan hoog uit beweren dat ie in de windtunnel niet uit de bocht vloog dus dat je daarom (ahum) niet zag aankomen dat ie dat op de weg wel zou doen.
zondag 28 mei 2017 om 19:04
Nou niet, en nooit. Maar dat stadion ligt tussen mij en McDonalds zowat in mijn achtertuin, dus ik krijg er wel wat van mee.
En hierbij geldt het omgekeerde van takkeherrie-van-toeterende-vrachtwagens-met-blije-kinderen: ik hou niet van voetbal, maar kan het toch leuk vinden als er regionaal gezien een succesje wordt geboekt. Ik misgun het ze niet, zeg maar.
zondag 28 mei 2017 om 19:07
Limbabwe stond wel op de kaart vandaag idd.ThunderassMan schreef: ↑28-05-2017 19:04Nou niet, en nooit. Maar dat stadion ligt tussen mij en McDonalds zowat in mijn achtertuin, dus ik krijg er wel wat van mee.
En hierbij geldt het omgekeerde van takkeherrie-van-toeterende-vrachtwagens-met-blije-kinderen: ik hou niet van voetbal, maar kan het toch leuk vinden als er regionaal gezien een succesje wordt geboekt. Ik misgun het ze niet, zeg maar.![]()
Ik kan jullie niet verstaan. Heb voor werk vaak te doen met Limburgers. Altijd spraakverwarring
zondag 28 mei 2017 om 19:10
Nou ja, als ik daadwerkelijk naar Hoofddorp was geweest om te testen zou ik dat nu ook niet meer durven bekennen hoor. Ik vond het al zo'n verschutting dat ik in die pijler 9 3/4 had gezeten om gezellig mee te mogen beslissen over afgeronde hoekjes
zondag 28 mei 2017 om 19:12
Lady_Voldemort schreef: ↑28-05-2017 19:10Nou ja, als ik daadwerkelijk naar Hoofddorp was geweest om te testen zou ik dat nu ook niet meer durven bekennen hoor. Ik vond het al zo'n verschutting dat ik in die pijler 9 3/4 had gezeten om gezellig mee te mogen beslissen over afgeronde hoekjes![]()
zondag 28 mei 2017 om 19:13
zondag 28 mei 2017 om 19:15
Zeg dat: ik wilde mijn motto al een beetje aanpassen aan de huidige situatie, maar daar zat een bug in; nu heb ik helemaal geen motto meer.Lady_Voldemort schreef: ↑28-05-2017 19:10Nou ja, als ik daadwerkelijk naar Hoofddorp was geweest om te testen zou ik dat nu ook niet meer durven bekennen hoor. Ik vond het al zo'n verschutting dat ik in die pijler 9 3/4 had gezeten om gezellig mee te mogen beslissen over afgeronde hoekjes![]()
zondag 28 mei 2017 om 19:15
Op messenger begrijp ik je in ieder geval primaThunderassMan schreef: ↑28-05-2017 19:13Mijn broer en gezin wonen als zendeling vooruitgeschoven post bij jullie in de buurt.
De localio's die ik er wel eens tref zijn prima te verstaan en vice versa. Dat komt wellicht ook omdat mijn Limburgs accent enorm meevalt.
*Wacht op instemmende post van zij die TAM IRL hebben mogen aanschouwen*
zondag 28 mei 2017 om 19:16
Die uit Heerlen zijn erg. Heb soms geen idee wat ze willenThunderassMan schreef: ↑28-05-2017 19:13Mijn broer en gezin wonen als zendeling vooruitgeschoven post bij jullie in de buurt.
De localio's die ik er wel eens tref zijn prima te verstaan en vice versa. Dat komt wellicht ook omdat mijn Limburgs accent enorm meevalt.
*Wacht op instemmende post van zij die TAM IRL hebben mogen aanschouwen*
zondag 28 mei 2017 om 19:19
Je hebt alleen maar een motto als je niet kwoot, geloof ik.ThunderassMan schreef: ↑28-05-2017 19:15Zeg dat: ik wilde mijn motto al een beetje aanpassen aan de huidige situatie, maar daar zat een bug in; nu heb ik helemaal geen motto meer.![]()
zondag 28 mei 2017 om 19:22
Ik kan dan ook al jaren de zachte G niet vinden op m'n toetsenbord.
zondag 28 mei 2017 om 19:23
zondag 28 mei 2017 om 19:23
Pfff mailen, zo 2009. App of FaceTime.
Ik ga erg met de tijd mee
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 19:24
1.03% gewijzigd
zondag 28 mei 2017 om 19:26
Aha!Lady_Voldemort schreef: ↑28-05-2017 19:19Je hebt alleen maar een motto als je niet kwoot, geloof ik.
Thnx.