Paypal ervaringen
maandag 25 april 2011 om 10:42
dinsdag 30 mei 2017 om 13:54
Ik gebruik Paypal al járen en vind het superhandig en heb nooit problemen gehad. Geen gedoen met Ideal en codes, gewoon klikken en je hebt betaald.
Tegenwoordig kan het iid ook direct van je bankrekening, net zoals met Ideal. Voorheen alleen via je credit card.
IK heb nog nooit geld op mijn Paypal account gezet.
Maar voor risicovolle bestellingen (buitenland, grote bedragen) gebruik ik toch liever mijn Visa creditcard omdat alles dan verzekerd is en je ook gewoon zonder gezeur je geld terug krijgt als je wordt opgelicht. Is laatst nog een topic over geweest.
Hoe dat bij Paypal geregeld is weet ik eigenlijk niet.
Tegenwoordig kan het iid ook direct van je bankrekening, net zoals met Ideal. Voorheen alleen via je credit card.
Maar voor risicovolle bestellingen (buitenland, grote bedragen) gebruik ik toch liever mijn Visa creditcard omdat alles dan verzekerd is en je ook gewoon zonder gezeur je geld terug krijgt als je wordt opgelicht. Is laatst nog een topic over geweest.
.
donderdag 1 juni 2017 om 19:13
Paypal is om mee te betalen geschikt maar als verkoper loop je grote risico's.redbulletje schreef: ↑30-05-2017 10:49Ik gebruik al zo'n 10 jaar paypal en dat is nog nooit gebeurd.
Vind het ideaal!
Omdat kopers altijd in het gelijk worden gesteld zijn veel met name particuliere verkopers veel geld kwijt geraakt.
Een koper hoeft maar te piepen en ze krijgen het geld retour.
Mensen met dure spullen zijn helemaal de pineut.
Ze krijgen vd koper andere objecten retour (kapot) en zijn en hun geld kwijt en zitten met een kapotte stereo of computer.
Je hebt bij paypal geen poot om op te staan, ook zinnige argumenten worden verworpen.
Zelfs als malafide koper wordt je gedekt, zo zijn er diverse bendes die via paypal willen aankopen, zoals bijvoorbeeld auto's; ze laten dan zogenaamd een vriend ophalen, en tja dan wordt er claim ingediend.... je voelt hem al..verkoper de klos.
Dus als koper zit je gebakken, en kun je als crimineel veel geld verdienen dankzij paypal, maar als particuliere verkoper ben je vreselijk de sjaak!
Zoek maar eens op internet
donderdag 1 juni 2017 om 19:15
Als koper wel, maar als particuliere verkoper kun je vreselijk worden opgelicht dankzij het beleid van paypal.impala schreef: ↑30-05-2017 13:54Ik gebruik Paypal al járen en vind het superhandig en heb nooit problemen gehad. Geen gedoen met Ideal en codes, gewoon klikken en je hebt betaald.
Wees gewaarschuwd, verkoop niet via paypal
zaterdag 17 juni 2017 om 22:23