Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Staat op 23 februari de maan in jouw huis ofzo Pimpel?
We hebben de auto met navigatiesysteem van mijn ouders geleend om iets op te halen in Zwolle, maar eerst moeten we nog langs ons eigen huis. Omdat ik de eindbestemming al heb ingetoetst, wijken we, door naar onze straat te rijden, volgens de TomTom dus af van de juiste route. Als de voorgeprogrammeerde damesstem voor de vijfde keer zegt: "Indien mogelijk maak een u-bocht" hoor ik vanaf de achterbank het commentaar van mijn zesjarige dochter: "We kunnen uw bochten niet maken, we maken alleen maar onze bochten". :-)
Sorry dat ik verder zo saai ben. Of onattent. Ben moe.

Denk aan jullie.

Trusten!
Pim, wat goed zeg, stoppen met roken.

Zullen we dan afspreken dat we ergens in juli weer contact hebben? Want volgens mij ben je zeker tot die tijd niet te genieten

Nee hoor, ik heb alle vertrouwen in je!!

En verder amper bijgelezen. Ben moe. Drukke dag gehad met de kinderen, zo zonder Zorro.

Ik haal het dan in mijn hoofd, allemaal leuke dingen te moeten doen met ze. Tja... je bent stom of je bent het niet..

Welterusten Toet. En de dag dat ik jou onattent vind, komt denk ik echt niet hoor
Meis! Geweldig!

~dekt Ely toe~

Bammetje, niet schuldig voelen, je kindjes houden van jou. Morgen weer een dag. En hopelijk ligt er een hele blije Noah op bed nu, te dromen over olifanten en apen.

Driem, succes met schrijven

Hier in huis slaapt iedereen, inclusief MM naast me. Vandaag is er veel visite geweest, Oudste is Uit Logeren en Jongste had een Slaapfeestje. Ik heb even gerekend maar er waren rond 4 uur bijna 20 kinderen, in de leeftijd van 0 tot 12, en ze zaten bijna allemaal met een Nintendo in mijn voorkamer. Die van nul brulde over de schouder van mijn Vriendin hoor. En Dries was al weg voor Mims en Lil kwamen. (had um nog zo gewaarschuwd voor winkelen in Mams-durp... ) Mims heeft de oude peecee van Opa Bloes gekregen, dus met een beetje mazzel kan zij ook weer snel online.

Hopelijk slapen die mokkeltjes wel tot een uur of 6. Pffffffffffffff, morgen weer feest met Zus en Co en VL en dochter en Opa. ~ trekt aan het koordje van het groene bureaulampje~
En hebben de meiden nog een beetje fatsoenlijk geslapen Bloes?

Wat vervelend Bam dat het breekpunt even bereikt was. Hoe is het nu? Hopelijk doet vandaag je goed.

Wow Pim. Wat een mooie plannen allemaal. Komt vast goed. Waarom eigenlijk 23 februari?

Hier al 2 korte nachten achter de rug. Bikkel is al 2 nachten op rij pas na half 12 in slaap gevallen. Voor die tijd maakte hij teveel geluid voor mij om doorheen te kunnen slapen. En Bink vond het beide nachten nodig om het stokje van zijn broer over te nemen en dus vanaf half 12 een tijd lang wakker te zijn. Gisterennacht heeft hij de tijd die hij wakker was ook nogeens goed benut door 2 x zijn bed onder te pimpelen. Waarschijnlijk teveel gesnaaid op het feestje bij Meave. Het was uiteindelijk ergens na 2-en voordat ik in slaap viel.
Hè bah, wat vervelend Madootje.. van die onderbroken nachten.

En wat goed Pimpel, jouw goede voornemens!! Nederlandse taal en cultuur klinkt goed, trouwens. Wist niet eens dat dat zo een studierichting was.. Heb net wel een artikel gelezen, waarin stond dat veel voornemens teveel ineens waren. Dus én stoppen met roken én afvallen, dat is onrealistisch, maarja, jij wilt natuurlijk stoppen met roken en op gewicht blijven.. kan me zo voorstellen dat uurtje sportschool goed is om ikmagwilnietroken onrust weg te werken. Maar Flamenco-en is ook al goed voor conditie enzo natuurlijk!!

Achja.. ik kruip zelf tegenwoordig weer 3 2x per week op de hometrainer.. gisteren door m'n enkel gegaan, dus hardlopen kan ik nu nog verder voor me uitschuiven. En eigenlijk is gewoon even zweten op zo'n rare fiets best wel lekker

Gisteren bij zwembad trouwens water-hometrainers oid gezien.. lijkt me heel apart

Ik hoop dat je vandaag dan wel een fijne dag hebt, Bambi

En heerlijk weer, Bloes 20 kinderen.. wow...
Later is nu
20 kinderen, daar kan ik niet tegenop...

Gister waren er hier ehm.... 6 + 2 + 3 + 1 = 12 tegelijk. Peanuts dus.
Wij hadden op feestje van Lief 23 volwassenen en 15 kinderen in huis. Vond ik al veel

Volgens één van die kinderen was ons huis het kleinste huisje dat ze ooit had gezien en waarschijnlijk wel het kleinste huis van de heeeeele wereld

Klinkt gezellig Bloes, heerlijke berichten van jou toch steeds!

En jij hebt de zaterdag dus ook overleefd Meave? Ach, 12, da's maar het dubbele van wat jullie tegenwoordig soms in huis hebben toch? Peanuts dus inderdaad!

Waterhometrainers klinken leuk Dream!

Hopelijk hebben jullie allemaal net zulk stralend weer als wij hier vandaag, zijn jullie niet ongesteld en kan Madootje een middagdutje doen om bij te slapen?

De dag dat ik jou stom vind komt denk ik nooit Ely....

*wacht vol verwachting op een online Mims*
Het sneeuwt hier nu! En GG, die nog steeds niet helemaal hersteld is en zo bloedchagrijnig werd van binnen zitten en rustig aan doen, heeft NU gekozen om zijn eerste hardlooprondje sinds griep te maken. Sja. Ik heb overwogen om iets te zeggen over al dan niet verstandig en echt uitzieken en meer van zulks, maar na blik op GG heb ik daartegen besloten. Soms moet je ze gewoon hun éigen fouten laten maken .

Zo, ik kan in de nieuwe AK: die uitnodiging van Meave deed 't 'm! Eindelijk, ik ben helemaal blij. Meteen gespot door Kjong ook (je hoeft maar in een bikini rond te lopen of ze heeft je metéén in de gaten ).

Het was ontzettend gezellig gisteren bij Bloes, al heeft Dot vannacht wel alles onder gepimpeld. Terwijl ze volgens mij gisteren amper gesnoept of gesnaaid heeft (heb het althans niet gemerkt: Bloes? Mims? Iemand mijn dochter gespot met die schaal vol smarties?), maar misschien deed ze dat ook wel niet omdat ze niet zo lekker was? Altijd lastig bij haar, ze is best bikkelig en je merkt meestal pas achteraf dat er iets aan de hand was. Vandaag alles weer ok.

Pimpel, wat een superstreven! GO girl,we slepen je er doorheen (en volgens mij kan je een studie bekostigen met wat je nonrokend uitspaart; man, wat is zo'n pakje duur). Heel erg goed, u heeft nu al mijn ontzag tevens instemming ende steun!

Dochter is haar haar aan het borstelen, komt boos naar beneden: "Zoon lacht me uit, hij zegt dat ik hier een hele dikke klit heb!"

Ik ben wel in multiply, maar niet in NAK.. help?

iksnaputniet. denk ik, ofzo.

Maar bij mij deed de uitnodiging van Pimpel ut wel. Maar die was dan weer naar m'n hete meel gestuurd, en toen Elvis laatst vanalles ad random van de pc heeft verwijderd, is m'n msn ook weer weg. En dus lees ik m'n hotmail niet, want dan zie ik niet dat ik nieuwe hotmail heb. Dat soort dingen.

Heb een heeeerlijk rustige dag hier.

is dat niet glad, trouwens, hardlopen met sneeuw?

Hier wel stralend weer, en ook echt gedacht naar buiten te willen, maar binnen is het zo lekker
Later is nu
Dream, mail dan even met welk adres je in de nAk wilt. Misschien dat het dan gaat lukken!

(Leef nog!)
Lil, Jom heeft Dotta nogal wat chipjes toegestopt, geloof ik
ik ben nu met mijn hallo'dreamer' op hetemeel aangemeld bij multiply, doordat Pimpel haar uitnodiging daarheen stuurde
Later is nu
Ik leef ook nog en het was hartstikke leuk. Tip voor Meave: Als je er nou bij voorbaat vanuit gaat dat het een ontiegelijke teringzooi wordt en het aantal decibelen af en toe het psychisch toelaatbare overscheidt maar iedereen blij is ende vrolijk en er geen gewonden zijn: Let it be en schenk jezelf nog wat in. De rest kan de koelkast zelf ook wel vinden.

Neeeeeeeeeeee Pimp!!! Ga je stoppen met roken!!!! Lekker gezellig!!!!

Grapje.

Mijn zegen heb je, ik wens je heel veel succes en je kan het!

(maar ik doe ff niet mee - maar ik zal niet roken in jouw gezelschap dan hoor schat- Ik heb het onlangs nog 's geprobeerd en na 1 dag werd ik een gevaar voor mijn gezin, de cassieres van de C1000 en was ik bijna een jarenlange vriendschap kwijt dus ik vind 't wel goed zo. Als ik ooit weer 's beter ben ofzo, misschien dan.)

Blijdorp kostte in 10,50 per kind, Bent. Dus 6 vriendjes + Noah is 7 x 10,50 = 73,50 euro plus toegang Bambi-man als abonnementhouder (geen idee hoeveel dat is) plus benzinekosten om erheen te rijden (kilometertje of 20 ofzo?) en da's best veel geld maar ik trek het niet om hier een ridderfestijn met 7 testosteron-bommetjes te houden dus het is het geld waard, zullen we maar zeggen. En de heren waren echt onwijs enthousiast, ook na afloop. Kreeg erg leuke smsjes gisteravond van de bijbehorende moeders dus het was een succes! Is ook wel aan Bambi-man besteedt hoor, zoiets. Die rent ook gerust daarna een uur achter die gasten aan en verzint daar ter plekke nog van allerlei speurtochten enzo.
En lang leve de oxazepam, anders had dit weekend er heeeeeeeeel anders uitgezien!

Echt zo stom, ik herkende dat direkt weer van vorige keer chemo, die gedragsverandering, onuitstaanbaar chagrijnig gedrag. Alsof het je niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk pakt ofzo!
Pffff, Bam, klinkt allemaal weer behoorlijk heavy. En ik hoop/bid/wens/heul me een ongeluk dat het allemaal werkt en dat we nog minstens tot ons 88e met z'n allen op slempweekend kunnen!

Wel leuk dat Bambiman zo goed is met groepen kinderen, is ie in te huren?
Nou, hij zou het nog leuk vinden ook! Ik kan een boel stomme dingen over Bambi-man verzinnen maar met kinderen is hij echt geweldig. Niks is hem teveel, zet hem in een groep kinderen en hij vermaakt de boel en niks kost 'm moeite.

Hij is een geweldige vader. Dat mag ook wel 's gezegd..
Zo, dat is dan ook gezegd.

Drank???

Ga ik voor de borrelhapjes

Goeimorgen!

koffie en thee dan maar

Fijn dat de oxedinges (?) wel hielp, Bambi.. wat je schrijft, lezen we ook steeds van Iris, dat haar gedrag zo verandert. Een soort hele grote lange PMS, zeg maar... blegh..

Fijne dag iedereen!

(ik kon vanmorgen weer eens niet wakker worden, terwijl ik vannacht moeite had met slapen, eventjes... ik zit dan toch kennelijk best wel raar in elkaar..)
Later is nu
En gefeliciteerd voor Oudste Bloesje
Later is nu
~zet een enorme op de bar en fluit het nieuwe decennium in voor Oudste Bloesje~
Bloes, gefeliciteeeeerd! En da's wel een enorm lekker taartje, zeg.... En chocola, en slagroom, en aardbeien en frambozen. Tja, dan kan ik nog zo streng zijn voor mezelf, maar da's niet te weerstaan. (Jaja, Xop probeert het weer eens. 10 kilo afvallen moet toch ooooooit weer eens lukken?!)

Ha, en die Meis en Dochter. Gniffel, ik praat ook wel eens tegen de TomTom..... maar grote klitten, daar heb ik het dan weer niet over.....

Gister nog wel een schaammomentje... We waren in het zwembad toen zowel Sophie als ik moesten plassen. WC's altijd goor, dus ik hield Sophie erboven en deed zelf ook een mirakels standje..... Gewoon badpak enorm opzij trekken en staand boven de pot mikken. Sophie stond vanaf een afstandje (maar wel van onderen!) toe te kijken, en schreeuwt KEIhard door WC- cq kleedkamer (grenzend aan restaurantje) "Hahaha Mam! Zo ben je net een jongetje, maar ik zie wel twee gaatjes, he!" Nah jaaaaaaa... kom dan maar weer eens met een uitgestreken gezicht die plee uit.

Pim, wat gebeurt er op 23 februari?!?! Mens, je lijkt wel manisch . Anyway; supergoed streven wb roken en sporten. En die studie is natuurlijk helemaal superleuk.

Ah, ik moet aan 't werk.
Manisch. Goed woord, maniscH.

Dat vind ik ook. Al vind ik dat al snel tegenwoordig, aangezien ik het al knap vind als iemand (ik) mijn bed uit komt.

Pim doe normaal.

Gefeliciteerd jongoudbloesekind! Je bent nu een echte tiener! Heb je al een abo op de Tina?

(kan effe geen plaatje voor je plakken. Zit hier speciaal voor jou stiekum op mijn werk te typen.)

Ik zit op mijn werk.

Dat was een hele overwinning.

Ik heb geen zin.

Nu eerst maar eens lunchen.
jeetje Xop, wat plas jij moeilijk in een zwembadwc.. ik zit er gewoon altijd op, je ontsmet daarna wel weer in het chloorwater

Kjong, ik vind het hartstikke goed dat je je bed uit komt

Als ik zie hoe verrot ik ben, van een uurtje wakker liggen 's nachts.. pff..
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven