Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Het 1 is privé, het ander zakelijk. Altijd gunstig want drukt weer wat winst.

Ben nog steeds zo chagrijnig als de neten. Of als de pest. Geen idee of neten en de pest chagrijnig zijn. Vanaf nu wel.

En moe. En alsnog kunnen regelen dat herten naar overblijf gaan (vergeten aan te melden vanmorgen) maar nu moet ik gloeiende gloeiende alsnog naar school omdat Noah straks gym heeft en zn gymkleren hier liggen. Ja, dat moet, want de juf kwam me speciaal vragen of ik voortaan z'n gymkleren weer mee wil geven. Bloos. En vanmiddag weer uur zwembad. Wat een pret. Daarna rondje koken, spelletje, bad, bed en borrel. Wat dan weer niet mag, dat laatste. Eigenluk.

Is er niet ergens een hol waar ik ff in kan liggen stinken ofzo!

Morgen thuiszorg, da's wel lekkah. Verplicht met beentjes omhoog enzo.

Iemand wat leuks te vertellen? Vermaak mij, vermaak mij!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te werken met als afleiding (heel gek, maar soms moet ik iets als afleiding hebben om me te concentreren, ik spoor wel vaker niet) de X-factor op de achtergrond. Ook online te kijken

Maar echt vermakelijk ben ik dus niet. Sorry.

Dit dan misschien?

http://www.youtube.com/re...e+filmpjes&aq=1&oq=leuke+
Of ga je eigen site eindelijk weer eens updaten!

http://www.bambi.net/

Verder'
Ik heb een stinkhol.

Euhm...

Huh?

Nouja, jeweetwel.

Je wil wat doen, maar dan op je gat.

Je kan effe balletjeswegschietspelletje doen.

Of je aanmelden bij PartnershipDatingsite.

Of achtergrond info Dubai uitzoeken.

Of een willekeurg 06nr bellen, en eens kijken wat dat wordt.

Dan is er altijd nog: boek lezen (EtenBiddenBeminnen al gelezen? Kan ik zond voor je meenemen) en slapen.

Slapen is eignelijk altijd goed.

Hebben ze al gegeten? En ben jij alweer tot op tandvlees (hoe staat het daarmee?) versleten? Dan slapen.

Kom.

Dan gaan we samen slapen. En ontmoeten we elkaar op wolk 784, bij boom 3, 2 keer rechtsaf.

Tot zo.
Eignelijk moet je denk ik ineens wat anders doen, dan iets metje ogen.

Computeren, boek. Allemaal ogen werk.

Koop een CD, of pak er eentje waar je waanzinnig leuke of juist niet (alle emotie is ok) herinneringen aan hebt, en zet die kneiterhard op.

Of bel Kman en leer nieuwe woorden.

Straatvraag:

Wat is jouw passie?

Bij mij momenteel obsessief de IND uitpluizen.

En ik hoop dat ik straks, jeweetwel als Kman hier dus tijd enzo, weer uitermate van mijn vrijheid kan genieten. Met strand , boeken, muziek en drank en slebbedellerigheden, en eens een cursus uitzoeken voor alleeen mij Mij MIJ!

Ik word mijn passie.
Je kan natuurlijk altijd nog kijken welke van de vissen het het langste volhouden.

Op een droog aanrecht.
Maar dat kun je vanavond ook nog doen.

Met publiek erbij is dat leuker.

Kom popje, kom bij me liggen, kom in mijn armen, kom slapen.
quote:kjong schreef op 05 februari 2009 @ 13:15:

Je kan natuurlijk altijd nog kijken welke van de vissen het het langste volhouden.

Op een droog aanrecht.

Hahahhahhaaaaaaaaaa

(en ook wel ietsje sielig)
quote:kjong schreef op 05 februari 2009 @ 13:15:

Kom popje, kom bij me liggen, kom in mijn armen, kom slapen.Oooooh, mag ik ook?
de Nerderlandse Dr Seuss?? Van de boeken? Ik heb groene eieren met ham en slurfje past op het ei. Of is dat niet wat je bedoelt?
o, èn de kat met de hoed.
Slurfje past op het ei: ik zie toch zomaar opens allerlei topictitels voor me

Ben dus en tikkie chagrijnig, weinig boeiends afleidends te melden.
duF
Volgens mij is het algehele-dufheids-dag...

Ben ook zo gaar als een klontje, zomaar zonder reden. Mijn ogen vallen steeds bijna dicht, ook gewoon als ik ergens mee bezig ben... pfff...
~slaat dekbed open~ Kom dr maar tussen.

Ja die Bent, inderdaad.

(Toet, de volgende was eignelijk nog zieliger.. )

Ik ga nu de chachacha ofzo kijken.

En dan boodschappen doen.

En dan koken.

En dan bedbadborrel...

Mm.

Weet je wat ik zo jammer vind. Dat ik nu al weet dat de dag is afgelopen. En dat terwijl ik pas net begonnen ben.
Allemaal duf en sjaggo dus. Het moet ook verdorie 's Lente worden!

Goddelijk, Kjong, zo'n dutje in jouw armen.

Maar 't werd 'm niet. Levi was not amused, bespottelijk ook natuurlijk dat ik zijn zeiknatte regenjas/spijkerbroek/modder-kaplaarzen uit wilde trekken. Hij trapt tegenwoordig ook niet meer in afleidingstechnieken als 'Hee! Kijk nou! Een zeldzame bontgevlekte breedbek-aap!", gaat er nu alleen nog maar harder om gillen. Nou moe. Dat werd dus geen slaapje.

Oh, heel graag dat boek lenen!

Zwemles geskipt, ik kon het echt niet hebben vandaag.

Jammer dan. Maar voelt wel als spijbelen.

Oh, 5 is in de klok!

Klein glaasje kan vast geen kwaad.

Daarna maar weer een rondje Monopoly, dan zijn ze tenminste rustig, vredig en lief enzo.
[quote]lilian02 schreef op 05 februari 2009 @ 15:31:

Slurfje past op het ei: ik zie toch zomaar opens allerlei topictitels voor me

wat kan je zo`n spelletje soms zat worden he! Hier is het tijdenlang het doolhofspel geweest, momenteel ben ik iets minder favoriet als het om splletjes gaat (bentos is de klos) en dat vind ik niet zo erg. Heb het net wel gedaan, even 1 op 1 aandacht met zoon. KK is namelijk met jongste van Baas en 3 andere vriendinnetjes een Mega Mindydansje aan het instuderen onder begeleiding van oudste van Baas voor de playback volgende week. Lief.

Wat is er toch met welk boek?,. Jullie mogen ze best even lenen, maar ik wil ze wel graag houden (jeugdsentiment enzo, ze zijn van mij van vroeger). Ben ook zo onwijs slaperig, heb vanmiddag mezelf wakker moeten houden uit angst dat ik voorbij de schooltijd zou slapen en ben nu nog steeds onwijs gaar. Meestal kan ik oop donderdagavond de hele avond meuren voor de tv, aangezien bentos dan altijd werkt en ik dus thuis ben,. Vandaag komt er echter een vriendin langs.

Heb net via MP schaatsen gescoord voor GG, kind helemaal in de gloria, moeten we wel binnenkort nog eens gaan schaatsen (zijn van die verstelbare, dus komende jaren/maten kunnen we voort)
Kat terug van de dierenarts en afgezien van zijn lodderige gedrag, oogt hij wel redelijk oké. Desondanks blijft het voorlopig even spannend, want de dierenarts heeft vanmiddag zijn gebit wat beter bekeken terwijl -ie onder zeil lag en vond een zwelling aan z'n kaakbeen. Hij belde me vanmiddag om te vragen of het oké was dat er een foto genomen werd, maar ook dat gaf geen uitsluitsel. Het is óf een vergroeiing van het bot, óf een tumor.

Vanaf morgen beginnen we met medicatie voor de komende 10 dagen en dit weekend moet ik 'm sowieso goed in de gaten houden. En daarna is het ook nog even afwachten dus.

Bah, hoofdpijn.

(sorry voor de egopost)
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oei Alex, da's best spannend.

Bam, misschien even aan toe geven dat je chagerijnig bent? Klaart vanzelf weer op, als het gemopper op is.

Ik had geen dufheidsdag en heb ook geen bloemenstickers op mijn muur. Mag ik dan nog wel meedoen met jullie?

Ben vandaag naar een seminargedoe geweest voor het Werk en werd erg enthousiast van inspirerende mensen. Intussen heeft MM de boodschappen voor de Bloese-feestjes gedaan, een mountainbike gevonden op Marktplaats voor Oudste en gekocht. En in de stad Geluksstenen gevonden, die de Schat vormen die als beloning van de speurtocht op het Geheimzinnige Feest van Oudste dient. En toen ik thuiskwam stond hij in de spaghettisaus te roeren met Jongste en was Oudste de krant aan het lezen. Wow, ik heb een gezín!

Ben ook erg benieuwd wat Pimpels plannen zijn, trouwens. En hoe het nu in de NAK is maar het lukt me nog steeds niet om erin te komen.
Een gezin, dat is gaaf wijfie!

Aleks, je bent stom. Want jebent wel ego, maar niet ego. Dat je even je bultige poes op het forum komt zetten is niet meer dan.. sja.. gewoon.

(Ghe. Jij bent gewoon!)

Ik heb nog een verhaal over Chip.

(Voor diegenen die bij waarjevriendjeskenworre kunnen kijken, er is een foto bij. Ook in Nak, maar daar is nog wat hindernis voor.)

Affijn.

Hutspot.

Kman is een paardenman. Hij jat met grote regelmaat een beest uit een wei, en galoppeert ermee het dorp rond.

Gek genoeg is dit boerderijbeesten-gen overgeslagen naar de Chip. Paard voor paard na is het voor haar. En sjapie, een schaap dus.

Ik heb niets met beesten, behalve dan die stouterds van tussen de lakens. Een goudvis doortrekken is me al teveel natuur. Dus vanmijhepsehetnie.

In TR (natuurlijk) ging Chip elke ochtend met Kman naar de paarden. Of naar een ezel. Of langs een kudde schapen die langs een kudde koeien liep. Of langs een geile haan die maar niet klok kon kijken en om 4 uur 's middags of om 4 uur 's nachts nog steeds bezig was. Met kukelekuuën.

Maar goed, vooral naar de paarden. Want daar was wat mee.

De eigenaar van de twee volbloedjes was failliet, of zat in de bak, of beiden. Teveel detail heeft zo'n roddel niet. Je mag er zelf vanalles bij verzinnen.

In elk geval werd de paardenverzorger niet uitbetaald, waardoor de edele viervoeters nog wel gras van de wei te eten haddne, maar o.a. er geen dak boven hun hoofd werd afgetimmerd, zodat ze in de eeuwige Egeische wind stonden, met regen. Veel regen in de winter.

Dus Kman had het erg met ze te doen, en ging (gaat) elke dag aandacht geven.

Zo ook met Chip op zijn arm en een wortel, of appel in zijn zak, en oud brood in de hand.

Toen het na een paar dagen een ritueel was geworden dat Chip zelf de Jip&Jankaplaarzen aan trok, en iets van de fruit-en groentebak rausde, kwam mijn moeder uit NL.

Zij kookte. Zij had trek in hutspot. Dus dat aten wij. Met ballen natuurlijk.

Chip zit in haar kinderstoel. Neemt een hap bal, met smaak. Dan neemt ze een hap hutspot, spuugt de brei op haar kinderstoeltafeltje. Roept heel hard BAH!BAH! Peurt met haar vinger in het hoopje. Trekt er een klein stukje peen uit, en roept

PAARD!

Met in haar ogen de vraag of we haar geen beestenvoer wilde voorzetten.
Hahaha, geweldige Chip. Foto zal vast prachtig zijn, maar helaasssss die NAK lukt hier nog niet zo. Heb ook geen tijd om me er echt goed in te verdiepen, dus tja... komt nog wel.

Bam, hugs. Heel veel. Alex ook hugs, wat wie-weet-zieke-kat is ook niksnieleuk.

Als de straatvraag nog geldt....; geen idee wat mijn passie is. Heb ik eigenlijk niet. Is dat nu erg?? He jee, nog nooit over nagedacht en nu maak ik me zorgen omdat ik geen passie heb. Saaaaai, ik ben niet passioneel.

Hm. Bij nader inzien.....ik geloof dat mijn Leven mijn passie is. Xoplief, kinderen, werk, familie, vrienden, schaarse hobby's.... Daar GA ik voor.
Geweldig, die hutspot-Chip!

Oh man, dit is weer zo'n dag, hoor.

Dacht ik vanmorgen, geheel tegen mijn gewoontes in; Ik laat die varkensstal hier even voor wat het is (en echt, rotzooi hier, volle aanrecht, dringend een stofzuiger nodig, rondslingerend speelgoed, dat idee) en ga even een uurtje met de oogjes dicht op de bank. Niemand die daar last van heeft. NOT. Lig ik met joggingsbroek stinkend onder dekentje op de bank, wordt er aangebeld.. Was zakelijke afspraak vergeten met leverancier.

Die ik hier thuis had uitgenodigd omdat de zaak in verbouwing is.

Mén, dat doe ik dus ook nooit meer he! Eerst het hele huis spik en span, hoofd in de plamuur, beeldige kleertjes aan en dán heel misschien 'ns op klaarlichte dag languit op de bank.

Hij was jong en kon er om lachen gelukkig maar echt lekker professioneel kwam het vast niet over.

Straks hulp in huis, zal ik puinhoop alsnog doen of zal ik 't lekker bewaren? Grinn.

Kusje op je poes, Lex!
Als in nú, at this moment, hulp in huis?

Die heb je dan toch wel de schuld gegeven vanmorgen, dat ze had afgebeld..?

Voor de rest:

Mhm, mhm, ik begrijp het. Zó'n dag. Verschrikkelijk.

Dat is toch een uitgebreide passie Xop.
Passie. Eten, drinken, sex, en zwemmeninzee. Boeken lezen en helemaal wegzinken in een Verhaal-met-mooie-taal; uren te laat gaan slapen. Eigengebaarde kindjes knuffelen en in hun nek snuffelen. Zon. Zon. Zon. Buiten zitten en de warmte op mijn eigen huid ruiken. Een mooie Klus (betaald, onbetaald; dat het Ergens over Gaat en dat het lukt en dat iedereen enthousiast raakt en dat het nóg beter wordt dan je al dacht.

Van die dingen.
Mijn Passie? Júllie natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven