Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 22:53
Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 22:48Neuh, dat zou inmiddels wel klaar moeten zijn, na 60 jaar.
donderdag 1 juni 2017 om 22:53
Ik heb net een stuk of 37 jaargangen Donald Duck binnen, en de volledige reeks van Lou de Jong. Dus ik ben voorlopig wel zoet.
donderdag 1 juni 2017 om 22:55
Wat leuk!Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 22:53Ik heb net een stuk of 37 jaargangen Donald Duck binnen, en de volledige reeks van Lou de Jong. Dus ik ben voorlopig wel zoet.
donderdag 1 juni 2017 om 22:55
donderdag 1 juni 2017 om 22:56
Ze kon haar enthousiasme niet meer bedwingen en heeft een verschoning nodig. Wie helpt haar even? Ik heb mijn handen al vol.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 1 juni 2017 om 22:56
Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 22:48Neuh, dat zou inmiddels wel klaar moeten zijn, na 60 jaar.
Ik had jou bijna een pb'tje gestuurd om je uit te nodigen voor een jubileumvoorstelling van de heer E. Jansz ergens bij mij in de buurt. Ik zag een aankondiging en begon bijkans te hyperventileren: dit moet LV weten!!!
Maar even rondgooglen leerde dat de hoer J dat kunstje in het hele land gaat vertonen en dat jij het dus allang zult weten. Jammer hoor. Zo loop je nou een verrassing mis.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 1 juni 2017 om 22:57
Ja nou zeg zag we wat ze schreef?
donderdag 1 juni 2017 om 22:57
Dana!Dana schreef: ↑01-06-2017 22:56Wat een fijne binnenkomer in dit topic, zo op de late donderdagavond.
Ik had jou bijna een pb'tje gestuurd om je uit te nodigen voor een jubileumvoorstelling van de heer E. Jansz ergens bij mij in de buurt. Ik zag een aankondiging en begon bijkans te hyperventileren: dit moet LV weten!!!
Maar even rondgooglen leerde dat de hoer J dat kunstje in het hele land gaat vertonen en dat jij het dus allang zult weten. Jammer hoor. Zo loop je nou een verrassing mis.![]()
donderdag 1 juni 2017 om 22:59
Zo ben ik.MoirenPhae schreef: ↑01-06-2017 22:58Nu leg je de verantwoording voor jouw gedrag bij iemand anders.
donderdag 1 juni 2017 om 23:00
Had je mijn pb'tje gekregen van de week?Dana schreef: ↑01-06-2017 22:56Wat een fijne binnenkomer in dit topic, zo op de late donderdagavond.
Maar even rondgooglen leerde dat de hoer J dat kunstje in het hele land gaat vertonen en dat jij het dus allang zult weten. Jammer hoor. Zo loop je nou een verrassing mis.![]()
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 1 juni 2017 om 23:00
Maar wel lief hoor, dat je aan me dachtDana schreef: ↑01-06-2017 22:56Wat een fijne binnenkomer in dit topic, zo op de late donderdagavond.
donderdag 1 juni 2017 om 23:01
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 1 juni 2017 om 23:02
donderdag 1 juni 2017 om 23:03