Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 juni 2017 om 06:04
Dat kan ik zeker wel, maar een halve fittie over wie mod zou kunnen zijn of niet vond ik werkelijk zo dom dat ik er niet serieus op reageer.
Maar wrs lees jij alleen napraat.
Dat weet ik wel zeker.
Doe jezelf een lol voordat jij de indruk wekt dat je alleen maar negatief kan reageren en zet mij onder de negeer.
Oja, deze bijna vergeten. Je bent zeker jaloers dat ik het wel weet en jij niet.
vrijdag 2 juni 2017 om 06:53
Het is nou niet alsof jouw postings door kunnen gaan voor een oeuvreprijs op het gebied van intelligente opmerkingen, wel?
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 2 juni 2017 om 07:48
Zag er lekker uit in dat filmpje
Goedemorgen trouwens.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 2 juni 2017 om 08:25
Hebben we een mooie rol gemist?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 2 juni 2017 om 09:11
Jawel, 2de zin gaat over iets anders. Goedemorgen!Eleonora-1 schreef: ↑02-06-2017 08:55Heb je Donald Trumps 'cofveve' twitter en de memes er over niet gezien?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 2 juni 2017 om 09:29
Niet bijgelezen dusEleonora-1 schreef: ↑02-06-2017 09:25Goodmorning darling!
Ik weet niet of je een mooie gemist hebt eigenlijk. Ik heb een paar prachtige gedaan inderdaad maar hou eigenlijk niet bij of dat al 'on' is geweest of niet.
vrijdag 2 juni 2017 om 09:54
vrijdag 2 juni 2017 om 09:55
Ik heb er 1 in de fam. Wel aan de Spaanse kant dan. Klinkt stukken beter dan de Nederlandse variant kan ik je vertellen.blijfgewoonbianca schreef: ↑02-06-2017 09:54Er worden tegenwoordig meer Jezusjes geboren dan een paar eeuwen gelden.
vrijdag 2 juni 2017 om 09:56
Nou. Als je neukt kan het nooit totaal onverwacht zijn natuurlijk
vrijdag 2 juni 2017 om 10:00
Daar hou ik verder wijselijk mijn mond over.
vrijdag 2 juni 2017 om 10:00
Hier.
vrijdag 2 juni 2017 om 10:01
Gezien haar topics heb ik anders best twijfels over het een en ander.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.