respect op het forum

07-02-2009 23:14 1300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
sommige mensen moeten echt af en toe wat eten, steeds boven op die kast lijkt mij ook niets.
Minny, ik zou niet durven denken dat je het over mij hebt, en ruzie zoek al helemaal niet, weer verkeerde toon van de muziek,
Sarah , ik zit te stangen , dat had je wel door toch ? Ik dacht in ieder geval dat het er duimendik bovenop lag .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Saar je was net nog Nicole Kipman en nu heb je weer die avatar waarin je zo op mij lijkt. Of het ligt aan mijn computer, dat bijv. de ene computer van daarstraks jouw nicolekipman nog zo zit ingevreten dat ie je nieuwe ava niet pikt. Want nu zit ik gewoon weer op de deel op mijn oude lap en daar zie ik weer die onvervalste peroxide smile, waarvan ik denk.... hey zusjes???
Och, sommige mensen mogen van mij best op die kast blijven hoor, het is alleen jammer dat men ook daar internet heeft...
ik vind sowieso dat mensen meer moeten eten.
Even tussendoor (tussendoortjes zijn ook lekker):

Lekker koppie, S2L...

(Of is die afkorting weer te hip of te veel in personal spaces? Pfff, lastig heur.)
tuurlijk zit je te stangen.
en dat van die foute humor snap ik ook niet, je hebt humor of je hebt het niet, en in het laatste geval spreek je dan niet van humor
Tja, foute humor beschouw ik meer als "dingen die je eigenlijk niet hoort te zeggen maar die wel grappig zijn" humor.
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:25:

Saar je was net nog Nicole Kipman en nu heb je weer die avatar waarin je zo op mij lijkt. Of het ligt aan mijn computer, dat bijv. de ene computer van daarstraks jouw nicolekipman nog zo zit ingevreten dat ie je nieuwe ava niet pikt. Want nu zit ik gewoon weer op de deel op mijn oude lap en daar zie ik weer die onvervalste peroxide smile, waarvan ik denk.... hey zusjes???

dat ligt aan jouw computer, voortaan als je twijfelt ff F5 drukken, heb je altijd de avatar die staat, deze staat al meer dan een week.

de peroxide smile is de goeie sister.

zal ik verder nog ff vermelden dak gewoon op mijn stoel zit
quote:MysticAngel schreef op 08 februari 2009 @ 15:21:

jullie zijn geweldig

bedankt .

Selffulfilling prophecy

Life is a self-fulfilling prophecy

My mind is a garden.

My thoughts are the seeds.

My harvest will be either flower or weeds.

It’s an interesting observation that if people believe that their life (or society, or their work-place for that matter) will be the best that can be, they will do everything possible to make it so. We are all self-driven, deep down inside. You get what you expect. You get what you believe. If you truely want something, the entire universe gets working to make it possible for you.
quote:sarah2ndlife schreef op 08 februari 2009 @ 15:21:

kweet trouwens helemaal gaar niet hoe meds eruit ziet .

Inderdaad; Meds ziet er nogal gaar uit ....
Van welke site komt dat BGB?!
dus als ik een bosche bol opvreet en ik truely believe dak daar geen kiloos van aankom makes the universe it happen.

wauw!!!
quote:sarah2ndlife schreef op 08 februari 2009 @ 15:29:

[...]

zal ik verder nog ff vermelden dak gewoon op mijn stoel zit

Op een stoel op een kast ? Wow .......jij hebt ook geen last van hoogtevrees he ? respect !

Het zijn altijd dezelfde die zitten te etteren. Als niemand namen durft te noemen noem ik ze wel.

BGB, Milo, BGB, BGB, BGB, Digitalis

en dan heb je nog een heleboel meelopers.

Sarah tweedehands, Leo, Loomi, Ligeia, Zoete, Fleurtje, Festen, Shining, Pom, Minny, HPL, Brummetje, Bronny
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 15:30:

[...]

Inderdaad; Meds ziet er nogal gaar uit ....zeg dat nou niet want ze zegt net dak op haar lijk.
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 15:31:

Van welke site komt dat BGB?! http://images.google.nl/i...CywsMDmQjmo ... l%26sa%3DN

Wel ? Staat er écht iets interessants dan ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 15:30:

[...]

Inderdaad; Meds ziet er nogal gaar uit ....Nou Rijp is een beter woord
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 15:32:

[...]

Op een stoel op een kast ? Wow .......jij hebt ook geen last van hoogtevrees he ? respect !

er zijn ook best normale forummers, maar ja.. die onthoud ik niet
Ik een meeloper

Ik kan je vermelden dat ik regelmatig ruzie heb met de zogenaamd "populaire" forummers. Gekkie....
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:33:

[...]

Nou Rijp is een beter woorddan ben ik overrijp. er zijn er die dat lekker vinden, dussss
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 15:33:

Het zijn altijd dezelfde die zitten te etteren. Als niemand namen durft te noemen noem ik ze wel.

BGB, Milo, BGB, BGB, BGB, Digitalis

en dan heb je nog een heleboel meelopers.

Sarah tweedehands, Leo, Loomi, Ligeia, Zoete, Fleurtje, Festen, Shining, Pom, Minny, HPL, Brummetje, BronnyWat bedóel je?!?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven